abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221482403
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

(heb in het kader van lief besloten dat mijn twintig jaar oude kerstboom ( _O- ) vervangen wordt door een nieuwe als ik weer thuis kom. Ben een beetje een kerstfreak, dus tzt ben ik daar blij mee :) )

Wat een geweldig idee O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 1 augustus 2026 @ 21:43:14 #177
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221482727
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja ik weet dat ik geen klagen heb. Ga gewoon slecht op zulke dingen :@
Erg irritant, maar mijn brein is gewoon wat stommer dan het gemiddelde brein. Ik kan geen prioriteiten stellen (alles is even belangrijk in mijn hoofd), heb moeite met overzicht behouden en bewaren en creëren en wat dies meer zij.

In mijn hoofd is dit gewoon enorm
en ik word uit mijn gevoel van veiligheid getrokken en daar heb ik gewoon moeite mee. Dit is de eerste plek in heel mijn leven waar ik me veilig voel. Die veiligheid ga ik missen
Daar is niets stoms aan! Ik snap je heel goed. Verhuizen is belangrijk (en iets groots) en zeker met zo'n strakke deadline als jij hebt.

En logisch dat je je veilig voelt in dit huis waar je al zo lang woont. Het is tenslotte jouw huis en je thuis, en je moet maar afwachten of die wisselwoning je nieuwe thuis wordt in die 2 maanden dat je er woont. Veel succes maar je krijgt dit voor elkaar!
pi_221484611
Goedemorgen,

Lekker op tijd wakker :) vandaag even niet boven bezig. Even één dagje vrij, even niks. Anders trek ik het gewoon niet. Morgen weer verder
Dus lezen, series kijken en gamen. Straks even naar de AH, dan is dat ook gedaan :Y

Beetje een hangdag nodig. En misschien wil ik na de boodschappen wel verder hoor, wie weet, maar het moet niet van mezelf, mogen wel, moeten niet.

Heb ook even rust nodig om na te denken over het overzicht, dat ben ik een beetje kwijt. Mijn hoofd gaat flink tekeer op het moment. Gewoon even één dagje rust..
Ik ga zo slecht op stress :o

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 20:50 schreef Pisces het volgende:

[..]
Wat een geweldig idee O+
Dat is een gedachte waar ik oprecht blij van word :Y dus waarom niet... krijg een grote vergoeding voor alles, dus één leuk ding moet kunnen

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 21:43 schreef qltel het volgende:

[..]
Daar is niets stoms aan! Ik snap je heel goed. Verhuizen is belangrijk (en iets groots) en zeker met zo'n strakke deadline als jij hebt.

En logisch dat je je veilig voelt in dit huis waar je al zo lang woont. Het is tenslotte jouw huis en je thuis, en je moet maar afwachten of die wisselwoning je nieuwe thuis wordt in die 2 maanden dat je er woont. Veel succes maar je krijgt dit voor elkaar!
Ja klopt... op zich is een deadline wel fijn. Geeft ook rust dan in het wild gaan zitten pakken en doen zonder zekerheid. Ben ook al erg ver. Morgen maar kleding vast inpakken en zo. Spullen weer weggooien in de container. Gewoon lekker de boel regelen.

Neem wel veel spullen mee naar de wisselwoning. Zodat ik lekker kan haken/tekenen/schilderen :Y Dat is belangrijk voor me. Anders word ik erg gefrustreerd.

Denk niet dat het als thuis gaat voelen, maar ik probeer er een soort vakantiegevoel aan te plakken. Ben blij als ik de tiende de sleutels heb en zie hoe het huis is (heb wel een plattegrond, dus een beetje zicht. Het is echt heel klein). Lekker schrobben, lang-bewaar-boodschappen in het huis doen (thee, crackers, koffie, schoonmaakspul etc). Plastic handschoentjes mee en flink met het chloor rondsproeien.

Iedereen beweert dat het goed komt, dus laat ik maar proberen op het oordeel van anderen te vertrouwen
pi_221484700
Ik vind het een goed idee van je om even een rustdag te nemen
pi_221485488
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 09:59 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind het een goed idee van je om even een rustdag te nemen
Vin ik ook. Maar dat rondsproeien met chloor vinnik een minder goed idee.
  Moderator / Redactie FP zondag 2 augustus 2026 @ 11:48:49 #181
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221485502
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,

Lekker op tijd wakker :) vandaag even niet boven bezig. Even één dagje vrij, even niks. Anders trek ik het gewoon niet. Morgen weer verder
Dus lezen, series kijken en gamen. Straks even naar de AH, dan is dat ook gedaan :Y

Beetje een hangdag nodig. En misschien wil ik na de boodschappen wel verder hoor, wie weet, maar het moet niet van mezelf, mogen wel, moeten niet.

Heb ook even rust nodig om na te denken over het overzicht, dat ben ik een beetje kwijt. Mijn hoofd gaat flink tekeer op het moment. Gewoon even één dagje rust..
Ik ga zo slecht op stress :o
[..]
Dat is een gedachte waar ik oprecht blij van word :Y dus waarom niet... krijg een grote vergoeding voor alles, dus één leuk ding moet kunnen
[..]
Ja klopt... op zich is een deadline wel fijn. Geeft ook rust dan in het wild gaan zitten pakken en doen zonder zekerheid. Ben ook al erg ver. Morgen maar kleding vast inpakken en zo. Spullen weer weggooien in de container. Gewoon lekker de boel regelen.

Neem wel veel spullen mee naar de wisselwoning. Zodat ik lekker kan haken/tekenen/schilderen :Y Dat is belangrijk voor me. Anders word ik erg gefrustreerd.

Denk niet dat het als thuis gaat voelen, maar ik probeer er een soort vakantiegevoel aan te plakken. Ben blij als ik de tiende de sleutels heb en zie hoe het huis is (heb wel een plattegrond, dus een beetje zicht. Het is echt heel klein). Lekker schrobben, lang-bewaar-boodschappen in het huis doen (thee, crackers, koffie, schoonmaakspul etc). Plastic handschoentjes mee en flink met het chloor rondsproeien.

Iedereen beweert dat het goed komt, dus laat ik maar proberen op het oordeel van anderen te vertrouwen
Rust is belangrijk CotS :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221485836
Dank! Even rondrommelen is wel fijn ja
Net naar de winkel geweest, met lege maag, maar zonder meuk terug
Nu even chillen, gamen, puzzelen en zo

Vraag me af waarom ik zo bekaf ben, terwijl ik amper wat doe vandaag :O
Luieren vraagt nu best wel discipline _O-
  Moderator / Miss SHO zondag 2 augustus 2026 @ 13:14:35 #183
22592 crew  Ole
pi_221485984
Ach. Het is zoals het is. Ik vind dat je het top doet allemaal! O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 2 augustus 2026 @ 13:56:31 #184
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221486298
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank! Even rondrommelen is wel fijn ja
Net naar de winkel geweest, met lege maag, maar zonder meuk terug
Nu even chillen, gamen, puzzelen en zo

Vraag me af waarom ik zo bekaf ben, terwijl ik amper wat doe vandaag :O
Luieren vraagt nu best wel discipline _O-
Van spanning kun je moe worden.
  Moderator / Miss SHO zondag 2 augustus 2026 @ 14:06:16 #185
22592 crew  Ole
pi_221486363
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 13:56 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Van spanning kun je moe worden.
O zeker!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221488503
Ja, spanning is er wel en energie is er niet
Daarnaast geen concentratie. Lezen wil voor geen meter. Dat vind ik erg frustrerend. Ook altijd een teken aan de muur. Of ik kan lezen is altijd een signaal over hoe het met me gaat.

Mijn hoofd loopt over. Blijf vervallen in details en ben zo bang dat het me niet gaat lukken :N Het is teveel, meer dan ik aan kan... Het is echt niet te doen
Maak me zo ontzettend druk, kom maar niet tot stilstand in mijn hoofd.
Ik zit bijna te janken van frustratie en onrust

Dit leven wil ik gewoon niet meer -O-
  zondag 2 augustus 2026 @ 19:53:44 #187
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221488566
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Daarnaast geen concentratie. Lezen wil voor geen meter. Dat vind ik erg frustrerend. Ook altijd een teken aan de muur. Of ik kan lezen is altijd een signaal over hoe het met me gaat.

Mijn hoofd loopt over. Blijf vervallen in details en ben zo bang dat het me niet gaat lukken :N Het is teveel, meer dan ik aan kan... Het is echt niet te doen

Snuit, kun je iemand bellen? Even steun zoeken. Je bestie?

Of schrijf hier op wat er allemaal in je hoofd omgaat. Dan gaat er wat uit. Al je zorgen.
  Moderator / Redactie FP zondag 2 augustus 2026 @ 19:54:35 #188
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221488570
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 19:53 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Snuit, kun je iemand bellen? Even steun zoeken. Je bestie?

Of schrijf hier op wat er allemaal in je hoofd omgaat. Dan gaat er wat uit. Al je zorgen.
Dit ja!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 2 augustus 2026 @ 19:57:42 #189
38824 crew  Droopie
pi_221488594
quote:

Maar CotS, wat zou er dan niet moet lukken? Vraag ik me af dan he..

Ik ga je niet iedere dag een compliment geven, hoewel je het wel zou verdienen..

Maar toen mijn moeder overleed stond ik na 6 maanden nog steeds hyperventilerend bij de huisarts..

En jij, regelt een uitvaart, gaat verhuizen, zakt niet door het ijs, blijft lief tegenover ons , is ook wat waard ;),

Ik snap helemaal dat je er tegen opziet, en dat je hoofd er heel slecht tegenkan, snap ik ook.

Maar het slechtste scenario, paar maanden in je "vakantie" huisje met tegenzin, wachten tot je eigen huisje het noodzakelijke onderhoud krijgt.. nou, t was toch al een kutjaar, kunnen we beter alles maar gehad hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell To The Liars
  zondag 2 augustus 2026 @ 20:01:31 #190
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221488632
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 19:57 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik ga je niet iedere dag een compliment geven, hoewel je het wel zou verdienen..

Maar toen mijn moeder overleed stond ik na 6 maanden nog steeds hyperventilerend bij de huisarts..

En jij, regelt een uitvaart, gaat verhuizen, zakt niet door het ijs, blijft lief tegenover ons , is ook wat waard ;),

Ik snap helemaal dat je er tegen opziet, en dat je hoofd er heel slecht tegenkan, snap ik ook.

Maar het slechtste scenario, paar maanden in je "vakantie" huisje met tegenzin, wachten tot je eigen huisje het noodzakelijke onderhoud krijgt.. nou, t was toch al een kutjaar, kunnen we beter alles maar gehad hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze ‘overkookt’. Dat kan beangstigend zijn.
  Spellchecker zondag 2 augustus 2026 @ 20:08:09 #191
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221488679
quote:

Bel je bestie!!!! :*
Of de crisisdienst!!!
pi_221488746
Idd overkoken... Ik ga even hier alles opschrijven.

Mijn thuis:
• het is ongezellig
• het is onrustig
• moet spullen verplaatsen naar beneden, maar wanneer
• moet dingen weggooien
• mag dinsdag oud papier niet vergeten
• moet de containerdag niet vergeten
• wat moet allemaal beneden gedaan worden? versiersels weg, tassenkast leeg, schoenenrek aan de kant, alle meubels op minstens een meter van het raam, koelkast leeg
• wat aan kleding mee (zijn vier truien, twee jeans, vier T-shirts, ondergoed/sokken voldoende)
• hoeveel paar schoenen, want ik aan heb en nog een? Moeten zijn winterse stappers mee?
• wat moet ik aan koeken en drinken halen voor de verhuizers, die verdienen ook even een koffiepauze
• is de 20ste om 5.00 opstaan op tijd
• wat als er spullen stuk gaan?

De wisselwoning:
• hoe vies is het daar?
• hoe kom ik bij de schuur voor mijn fiets
• is er een goede tafel, heb ik er een oven
• is het internet geregeld daar
• hoe gaat het met gas/licht
• nergens staat iets over huur betalen over die woning
• kan ik de 21ste de afspraak met de psych naar de wisselwoning verplaatsen, zodat ik een beetje langer kan slapen, wil niet gedemotiveerd overkomen
• wennen aan een andere supermarkt...
• kennis die tegenover woont en nu al begint over koffie drinken... wil niet spontaan zijn. Op afspraak prima, maar hoe breng je dat

Terug naar huis
• zijn er een paar dagen overlap met sleutels inleveren zodat mijn bestie me kan helpen met terugverhuizen
• ben ik voor de kerst wel klaar, gezellig en gestettled
• krijg ik alles wel in een week weer oké
• moeten als mensen op de steigers bezig zijn de gordijnen dicht, zodat zij privacy hebben

Overige gedachten
• waarom kan ik me zo slecht concentreren
• overload aan lijstjes, moet ik nog een samenvattende lijst maken of niet
• wil geen zeur zijn
• obsessieve gedachten, dwangmatig gedrag
• falen met mijn dag/weekplanningen
• is in oktober beginnen met sporten een goed moment? Nieuw huis nieuw lijf en zo
• ik wil snijden en voel me suïcidaal
• altijd dat stomme slapen. Half elf naar bed en bladibla, ben het zat
• dingen die ik moet aanschaffen en waar
• voel me een lastpost die in kringeltjes rond rent
• iedereen vindt het goed gaan, maar het voelt niet zo. Ik verdrink, ik overzie het niet. Het maakt me gek... alleen ik krijg het ook niet uitgelegd.
• gevoel alsof ik tegen een muur oploop
• heb ik wel genoeg tassen voor alles verhuizen
• bestie zegt zoveel mogelijk knutsels meenemen, zodat ik mezelf kan zijn, maar is dat niet raar
• wedden dat ik ongesteld ben in de week van de verhuizing
• ken de straat niet zo goed... alleen heb wel het eea gehoord. Zowel positief als negatief
• aan de begane grond > voelt minder veilig
• kan ik er met raam open slapen of niet

Denk dat dit een redelijke samenvatting is
  zondag 2 augustus 2026 @ 20:25:48 #193
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221488807
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Idd overkoken... Ik ga even hier alles opschrijven.

Mijn thuis:
• het is ongezellig
• het is onrustig
• moet spullen verplaatsen naar beneden, maar wanneer
• moet dingen weggooien
• mag dinsdag oud papier niet vergeten
• moet de containerdag niet vergeten
• wat moet allemaal beneden gedaan worden? versiersels weg, tassenkast leeg, schoenenrek aan de kant, alle meubels op minstens een meter van het raam, koelkast leeg
• wat aan kleding mee (zijn vier truien, twee jeans, vier T-shirts, ondergoed/sokken voldoende)
• hoeveel paar schoenen, want ik aan heb en nog een? Moeten zijn winterse stappers mee?
• wat moet ik aan koeken en drinken halen voor de verhuizers, die verdienen ook even een koffiepauze
• is de 20ste om 5.00 opstaan op tijd
• wat als er spullen stuk gaan?

De wisselwoning:
• hoe vies is het daar?
• hoe kom ik bij de schuur voor mijn fiets
• is er een goede tafel, heb ik er een oven
• is het internet geregeld daar
• hoe gaat het met gas/licht
• nergens staat iets over huur betalen over die woning
• kan ik de 21ste de afspraak met de psych naar de wisselwoning verplaatsen, zodat ik een beetje langer kan slapen, wil niet gedemotiveerd overkomen
• wennen aan een andere supermarkt...
• kennis die tegenover woont en nu al begint over koffie drinken... wil niet spontaan zijn. Op afspraak prima, maar hoe breng je dat

Terug naar huis
• zijn er een paar dagen overlap met sleutels inleveren zodat mijn bestie me kan helpen met terugverhuizen
• ben ik voor de kerst wel klaar, gezellig en gestettled
• krijg ik alles wel in een week weer oké
• moeten als mensen op de steigers bezig zijn de gordijnen dicht, zodat zij privacy hebben

Overige gedachten
• waarom kan ik me zo slecht concentreren
• overload aan lijstjes, moet ik nog een samenvattende lijst maken of niet
• wil geen zeur zijn
• obsessieve gedachten, dwangmatig gedrag
• falen met mijn dag/weekplanningen
• is in oktober beginnen met sporten een goed moment? Nieuw huis nieuw lijf en zo
• ik wil snijden en voel me suïcidaal
• altijd dat stomme slapen. Half elf naar bed en bladibla, ben het zat
• dingen die ik moet aanschaffen en waar
• voel me een lastpost die in kringeltjes rond rent
• iedereen vindt het goed gaan, maar het voelt niet zo. Ik verdrink, ik overzie het niet. Het maakt me gek... alleen ik krijg het ook niet uitgelegd.
• gevoel alsof ik tegen een muur oploop
• heb ik wel genoeg tassen voor alles verhuizen
• bestie zegt zoveel mogelijk knutsels meenemen, zodat ik mezelf kan zijn, maar is dat niet raar
• wedden dat ik ongesteld ben in de week van de verhuizing
• ken de straat niet zo goed... alleen heb wel het eea gehoord. Zowel positief als negatief
• aan de begane grond > voelt minder veilig
• kan ik er met raam open slapen of niet

Denk dat dit een redelijke samenvatting is
Netjes! En elke keer als je wat te binnen schiet, vul het aan.
pi_221488821
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 19:57 schreef Droopie het volgende:

[..]

SPOILER
Gooi het er ook niet uit om complimenten te vissen, het is oprechte frustratie, angst, paniek en chaos.
Ik waardeer echt wat je zegt, maar tja... ben ook maar een (onzeker) mens

En je hebt gelijk, in 2027 ben ik klaar met alles en heb ik eindelijk de tijd om te landen. Nu is het rennen en vliegen.

Ik waardeer jou en de rest echt enorm. Doe sowieso mijn best om sociaal/aardig te zijn. Al kan dat een stuk beter.

Maja... soms is het gewoon even veel... en ik heb nu zo'n avond dat ik echt denk van "hoe dan", de to do lijst lijkt eerder te groeien dan te krimpen
  zondag 2 augustus 2026 @ 20:31:45 #195
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221488851
Snuit, ik moet nu slapen. Vliegt het je weer aan, bel de Crisisdienst of je bestie. :* :* :*
  Moderator zondag 2 augustus 2026 @ 20:37:17 #196
38824 crew  Droopie
pi_221488908
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Gooi het er ook niet uit om complimenten te vissen, het is oprechte frustratie, angst, paniek en chaos.
Ik waardeer echt wat je zegt, maar tja... ben ook maar een (onzeker) mens

En je hebt gelijk, in 2027 ben ik klaar met alles en heb ik eindelijk de tijd om te landen. Nu is het rennen en vliegen.

Ik waardeer jou en de rest echt enorm. Doe sowieso mijn best om sociaal/aardig te zijn. Al kan dat een stuk beter.

Maja... soms is het gewoon even veel... en ik heb nu zo'n avond dat ik echt denk van "hoe dan", de to do lijst lijkt eerder te groeien dan te krimpen
Als het morgen beter gaat met je, na een hopelijk goede nachtrust. Zou het dan helpen om bepaalde vragen zelf te beantwoorden..

Ik hoop dat je goede nachtrust heb en morgen de wereld er weer beter uitziet..

En zoals andere mensen al opperen.
Bel je bestie of crisisdienst als het echt teveel wordt :*
Hell To The Liars
pi_221489001
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 20:37 schreef Droopie het volgende:

[..]
Als het morgen beter gaat met je, na een hopelijk goede nachtrust. Zou het dan helpen om bepaalde vragen zelf te beantwoorden..

Ik hoop dat je goede nachtrust heb en morgen de wereld er weer beter uitziet..

En zoals andere mensen al opperen.
Bel je bestie of crisisdienst als het echt teveel wordt :*
Ben gewoon een beetje moe en gefrustreerd. Sorry. Volgens mij kom ik veel te fel uit de hoek nu en dat is absoluut niet mijn bedoeling. Echt heel erg sorry

En idd, morgen nieuwe dag, weet wat ik aan klussen wil en moet doen. Komt wel goed...
mijn hoofd is gewoon moeilijk uit te zetten en wil ook niet als één malle continu op pammetjes leven.

Bestie heb ik nu op de app open staan. Dus heb nu wel steun.

Sorry en dank je wel
  Moderator zondag 2 augustus 2026 @ 20:59:26 #198
38824 crew  Droopie
pi_221489020
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ben gewoon een beetje moe en gefrustreerd. Sorry. Volgens mij kom ik veel te fel uit de hoek nu en dat is absoluut niet mijn bedoeling. Echt heel erg sorry

En idd, morgen nieuwe dag, weet wat ik aan klussen wil en moet doen. Komt wel goed...
mijn hoofd is gewoon moeilijk uit te zetten en wil ook niet als één malle continu op pammetjes leven.

Sorry en dank je wel
Zo heb ik het totaal niet ervaren, echt niet...fijn dat je steun hebt...dikke knuffel
Hell To The Liars
  Spellchecker zondag 2 augustus 2026 @ 21:18:58 #199
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221489107
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Sorry en dank je wel
Geen sorry.
Zo werkt jouw hoofd nu eenmaal .....

En als je bestie en wij je daarbij kunnen ondersteunen is dat prima! ^O^
pi_221489146
Bestie heeft me rustig gekregen
Meedenken, afremmen, toch een pammetje nemen met een kop thee. De psych heeft bericht.
Borreltje doen we toch maar niet (want pammetje). Dus lekkere verwenthee, net zo lekker

Verder met "Alice is niet de moordenaar" (dat is heel erg veel werk, maar ook een soort focus waarmee je alles vergeet om je heen)

Mocht ik het deze week niet bolwerken komt bestie plus haar man die ook een bestie is me meehelpen en meedenken. Ze heeft beloofd dat ik het niet alleen hoef te doen en dat ze me graag willen helpen en ze heeft me er van overtuigt dat ik echt ver voor loop op schema

Morgen gaat alles wat niet naar de opslag moet naar beneden. Sommige dingen bewaar ik in de keuken (naaimachine), andere dingen gaan mee naar de wisselwoning (artsupplies en wol). Boven wordt even puur functioneel. Slapen, inpakken that's it.
Woonkamer ontmantel ik echt op allerlaatst

Ik begin me weer een beetje aardiger te voelen. Sorry dat mijn lontje zo kort is. Het voelt echt als onmacht. Echt super stom van mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')