Is voor nu wel even groot denk ik. Maar uiteindelijk hopelijk welquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:15 schreef qltel het volgende:
Het komt zo wel heel dichtbij. Maar goed, als het eenmaal half/eind oktober is zit je weer in je eigen opgeknapte huis. En die tijd is te overzien. Het is voorbij voordat je het weet.
Hopelijk lig je alquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel verhaal getypt, poef, weg
Kwam erop neer dat ik weet waar ik heen ga, stukje planning erbij
Plus klagen dat ik me rot voel en wil slapen, maar dat het nog echt te vroeg is
Heb echt zo'n hoofdpijn vandaag en voel me super beroerd.
Ook wordt alles steeds concreter en dat geeft ook stress
Morgen maar weer verder werken eraan. Als ik de tiende de sleutel heb haal ik overal al het gezellige uit het huis weg![]()
Tot half/eind oktober zit ik daar volgens de woningbouw. Dus met kerst ben ik gelukkig thuis. Dat is wel belangrijk voor me. Hopelijk loopt het ook daadwerkelijk zo
Weet wel dat ik tzt in een recordtempo alles uitgepakt en ingericht heb, mezelf kennendemaar goed... eerst dit nog voor elkaar krijgen. Oktober is te overzien
Wat ik doe als ik een lange post maak, type ik hem eerst in kladblok of in wordpad ofzo. Dat sla ik open kopieer mijn txt ga dan naar FOK! en plak ik de gekopieerde txt in nieuwe reactie of quootequote:Op donderdag 30 juli 2026 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel verhaal getypt, poef, weg
Knip
Jaquote:
Ja ... erg dichtbij en concreet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:15 schreef qltel het volgende:
Het komt zo wel heel dichtbij. Maar goed, als het eenmaal half/eind oktober is zit je weer in je eigen opgeknapte huis. En die tijd is te overzien. Het is voorbij voordat je het weet.
Klopt, even groot is zelfs te groot. Er blijven dingen oppoppen in mijn hoofd.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Is voor nu wel even groot denk ik. Maar uiteindelijk hopelijk wel
Jep ik lag toen in bedquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hopelijk lig je al
Want als jij je niet goed voelt is slapen een prima remedie
Normaal gesproken kopieer ik de test voordat ik hem post, maar was ik even vergetenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 07:24 schreef Iceage het volgende:
[..]
Wat ik doe als ik een lange post maak, type ik hem eerst in kladblok of in wordpad ofzo. Dat sla ik open kopieer mijn txt ga dan naar FOK! en plak ik de gekopieerde txt in nieuwe reactie of quoote
Zelf te vaak mee gemaakt dat ik een lange txt online type en die poef weg is. Zeker als Fok hapert. (das best frustrerend).
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:58 schreef BE het volgende:
Ik kwam je naam tegen op een t-shirt!
https://imgur.com/a/fTRDl7f#dUP3UsT
https://imgur.com/gallery/fTRDl7f#TvhluIl
(Sorry, het lukt me op mijn telefoon nooit om de juiste insluitlinkjes te vinden.)
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag is wel een goede dag merk ik
Ben nog niet helemaal fit, maar voel me een stuk minder naar
De stress weet ik relatief de kop in te drukken. Het is er wel, maar weet mijn hoofd bij te sturen
Wel een paar keer bijna rouw-jank-momentjes gehad. Dat was even lastig
Nu lekker chillen, beetje lui wel vandaag, maar vrede mee. Morgen misschien weer energie. Ben allang blij dat ik geen dutje gedaan heb of ga doen. Dat was weer een patroon die ik moe(s)t doorbreken. Dan is even een puzzelboekje erbij pakken verstandiger
je rust vinden is wss goeie doelquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
De stress weet ik relatief de kop in te drukken. Het is er wel, maar weet mijn hoofd bij te sturen
Nu lekker chillen, beetje lui wel vandaag, maar vrede mee. Morgen misschien weer energie. Ben allang blij dat ik geen dutje gedaan heb of ga doen. Dat was weer een patroon die ik moe(s)t doorbreken. Dan is even een puzzelboekje erbij pakken verstandiger
Blij voor jou.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat alles kunnen zeggen hier is echt een verademingquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:43 schreef Ole het volgende:
Hou je taai lieverd! En je kunt hier alles zeggen. Vind ik mooi aan dit topic
Dank uquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:53 schreef maily het volgende:
Ik denk niet dat ik het veel beter zou doen dan jij![]()
Respect dus!
Ik ken de staat van er doorheen fietsen als ik naar de stad ga of als ik naar de Jumbo wil. Prima straat, wel wat minder dan mijn straat. Alleen ik woon in een heel rustig straatje. En het huisje is de helft van wat ik gewend ben. En op de begane grond, dat voelt minder veiligquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:48 schreef Droopie het volgende:
Is je nieuwe tijdelijke huis trouwens wel een beetje leuk? Qua locatie, is t modern of cheap ass tijdelijke woning..
De tiende haal ik de sleutel op en de rest van de dag poetsen daar. Al een groot deel van de boodschappen halenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:17 schreef DoubleDip het volgende:
Dat schiet al op zeg, en ja stress is niet raar want 10 dagen is maar kort. Hopelijk is de wisselwoning snel aan kant.
Het is ook veelquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De tiende haal ik de sleutel op en de rest van de dag poetsen daar. Al een groot deel van de boodschappen halen![]()
Dan heb ik nog een week om alles thuis te regelenis te overzien
Vooral de week van 17~21 wordt erg zwaar
De twintigste komen de verhuizers om acht uur. Dus ik ga om vijf uur opstaanvoor de laatste dingen. Dan door naar de wisselwoning en boodschappen doen.
Moet je nagaan dat ik het nu al zwaar vind, gaat lekker
Één voordeel van om vijf uur opstaan is wel dat ik de nacht, eerste nacht, daar direct goed slaap uit slaapgebrekVerwacht dat ik tussen de middag daar wel kan chillen en klaar ben. De complete verhuizing naar dit huis duurde hooguit drie uur.
Het neemt heel mijn hoofd over. Ben op zich blij als het halverwege de dag is op de twintigste. Dan is het eerste stressmoment geweest. Daarna afwachten tot ik weer een brief of belletje of mailtje krijg over naar huis gaan. Alleen laten we zeggen dat dat twee maanden minimaal duurt. Ondertussen alles proberen te verzinnen tegen beren
Merk het allemaal wel aan mijn concentratie hoor. Kan me amper ergens op focussen, heb nergens plezier in. Het spookt in mijn hoofd, ben bekaf van de zorgen. Zelfzorg is ook een ding. Slecht in structuur... Continu moe en gedemotiveerd. Piekeren. 'k Voel me echt enorm overvraagd.
Ik sluit me hierbij aan. Je doet het hartstikke goed. De ellende en de zorgen die horen er bij. Ga stap voor stap, dag voor dag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is ook veel
Maar je doet het naar mijn idee prima
Dank jequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is ook veel
Maar je doet het naar mijn idee prima
Ja... probeer ook een beetje mezelf hier en daar af te remmenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan. Je doet het hartstikke goed. De ellende en de zorgen die horen er bij. Ga stap voor stap, dag voor dag.
Soms moet je ook naar dingen toegroeien.
Ja ik weet dat ik geen klagen heb. Ga gewoon slecht op zulke dingenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:08 schreef qltel het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je het veel vind. Dat zou ik ook vinden. En zeker voor die 2 maanden dat je er zit. Een vriendin van me heeft 2 jaar in een wisselwoning gezeten en dat heeft haar ook veel stress opgeleverd. Maar toen het klaar was zat ze weer in een mooi huis. Dat was wel compleet nieuw gebouwd. Jij kunt weer gewoon terug in je eigen huis, wat me best prettig lijkt voor je. Zo te lezen heb je de hele planning al voor je, en dat scheelt gewoon enorm. Dus maak je niet teveel zorgen, het komt vast goed!
Dank je welquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:15 schreef Pisces het volgende:
Verhuizen en verbouwen is altijd stress, zorgen en een tikje ellendig. Maar je plant alles zo goed. Je doet het fantastisch. Zo knap van je.![]()
Wees lief voor jezelf waar het kan. Je verdient het tijdens deze periode. Waarin je ook nog eens keihard werkt om het allemaal ‘maar gewoon te doen’. Dappere vrouw ben je toch, lieve CotS.
Ik hoop dat je tijdelijke woning toch snel vertrouwd voelt met wat eigen lievelingsspulletjes.
En stap voor stap is echt een heel goed advies.
Wat een geweldig ideequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
(heb in het kader van lief besloten dat mijn twintig jaar oude kerstboom () vervangen wordt door een nieuwe als ik weer thuis kom. Ben een beetje een kerstfreak, dus tzt ben ik daar blij mee
)
Daar is niets stoms aan! Ik snap je heel goed. Verhuizen is belangrijk (en iets groots) en zeker met zo'n strakke deadline als jij hebt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja ik weet dat ik geen klagen heb. Ga gewoon slecht op zulke dingen![]()
Erg irritant, maar mijn brein is gewoon wat stommer dan het gemiddelde brein. Ik kan geen prioriteiten stellen (alles is even belangrijk in mijn hoofd), heb moeite met overzicht behouden en bewaren en creëren en wat dies meer zij.
In mijn hoofd is dit gewoon enorm
en ik word uit mijn gevoel van veiligheid getrokken en daar heb ik gewoon moeite mee. Dit is de eerste plek in heel mijn leven waar ik me veilig voel. Die veiligheid ga ik missen
Dat is een gedachte waar ik oprecht blij van wordquote:
Ja klopt... op zich is een deadline wel fijn. Geeft ook rust dan in het wild gaan zitten pakken en doen zonder zekerheid. Ben ook al erg ver. Morgen maar kleding vast inpakken en zo. Spullen weer weggooien in de container. Gewoon lekker de boel regelen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:43 schreef qltel het volgende:
[..]
Daar is niets stoms aan! Ik snap je heel goed. Verhuizen is belangrijk (en iets groots) en zeker met zo'n strakke deadline als jij hebt.
En logisch dat je je veilig voelt in dit huis waar je al zo lang woont. Het is tenslotte jouw huis en je thuis, en je moet maar afwachten of die wisselwoning je nieuwe thuis wordt in die 2 maanden dat je er woont. Veel succes maar je krijgt dit voor elkaar!
Vin ik ook. Maar dat rondsproeien met chloor vinnik een minder goed idee.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:59 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind het een goed idee van je om even een rustdag te nemen
Rust is belangrijk CotSquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Lekker op tijd wakkervandaag even niet boven bezig. Even één dagje vrij, even niks. Anders trek ik het gewoon niet. Morgen weer verder
Dus lezen, series kijken en gamen. Straks even naar de AH, dan is dat ook gedaan
Beetje een hangdag nodig. En misschien wil ik na de boodschappen wel verder hoor, wie weet, maar het moet niet van mezelf, mogen wel, moeten niet.
Heb ook even rust nodig om na te denken over het overzicht, dat ben ik een beetje kwijt. Mijn hoofd gaat flink tekeer op het moment. Gewoon even één dagje rust..
Ik ga zo slecht op stress
[..]
Dat is een gedachte waar ik oprecht blij van worddus waarom niet... krijg een grote vergoeding voor alles, dus één leuk ding moet kunnen
[..]
Ja klopt... op zich is een deadline wel fijn. Geeft ook rust dan in het wild gaan zitten pakken en doen zonder zekerheid. Ben ook al erg ver. Morgen maar kleding vast inpakken en zo. Spullen weer weggooien in de container. Gewoon lekker de boel regelen.
Neem wel veel spullen mee naar de wisselwoning. Zodat ik lekker kan haken/tekenen/schilderenDat is belangrijk voor me. Anders word ik erg gefrustreerd.
Denk niet dat het als thuis gaat voelen, maar ik probeer er een soort vakantiegevoel aan te plakken. Ben blij als ik de tiende de sleutels heb en zie hoe het huis is (heb wel een plattegrond, dus een beetje zicht. Het is echt heel klein). Lekker schrobben, lang-bewaar-boodschappen in het huis doen (thee, crackers, koffie, schoonmaakspul etc). Plastic handschoentjes mee en flink met het chloor rondsproeien.
Iedereen beweert dat het goed komt, dus laat ik maar proberen op het oordeel van anderen te vertrouwen
Van spanning kun je moe worden.quote:Op zondag 2 augustus 2026 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank! Even rondrommelen is wel fijn ja
Net naar de winkel geweest, met lege maag, maar zonder meuk terug
Nu even chillen, gamen, puzzelen en zo
Vraag me af waarom ik zo bekaf ben, terwijl ik amper wat doe vandaag
Luieren vraagt nu best wel discipline
O zeker!quote:
Snuit, kun je iemand bellen? Even steun zoeken. Je bestie?quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, spanning is er wel en energie is er niet
Daarnaast geen concentratie. Lezen wil voor geen meter. Dat vind ik erg frustrerend. Ook altijd een teken aan de muur. Of ik kan lezen is altijd een signaal over hoe het met me gaat.
Mijn hoofd loopt over. Blijf vervallen in details en ben zo bang dat het me niet gaat lukkenHet is teveel, meer dan ik aan kan... Het is echt niet te doen
Maak me zo ontzettend druk, kom maar niet tot stilstand in mijn hoofd.
Ik zit bijna te janken van frustratie en onrust
Dit leven wil ik gewoon niet meer
Dit ja!quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Snuit, kun je iemand bellen? Even steun zoeken. Je bestie?
Of schrijf hier op wat er allemaal in je hoofd omgaat. Dan gaat er wat uit. Al je zorgen.
Maar CotS, wat zou er dan niet moet lukken? Vraag ik me af dan he..quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Daarnaast geen concentratie. Lezen wil voor geen meter. Dat vind ik erg frustrerend. Ook altijd een teken aan de muur. Of ik kan lezen is altijd een signaal over hoe het met me gaat.
Mijn hoofd loopt over. Blijf vervallen in details en ben zo bang dat het me niet gaat lukkenHet is teveel, meer dan ik aan kan... Het is echt niet te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar CotS, wat zou er dan niet moet lukken? Vraag ik me af dan he..
Ik ga je niet iedere dag een compliment geven, hoewel je het wel zou verdienen..
Maar toen mijn moeder overleed stond ik na 6 maanden nog steeds hyperventilerend bij de huisarts..
En jij, regelt een uitvaart, gaat verhuizen, zakt niet door het ijs, blijft lief tegenover ons , is ook wat waard,
Ik snap helemaal dat je er tegen opziet, en dat je hoofd er heel slecht tegenkan, snap ik ook.
Maar het slechtste scenario, paar maanden in je "vakantie" huisje met tegenzin, wachten tot je eigen huisje het noodzakelijke onderhoud krijgt.. nou, t was toch al een kutjaar, kunnen we beter alles maar gehad hebben.Ik denk dat ze ‘overkookt’. Dat kan beangstigend zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bel je bestie!!!!quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Netjes! En elke keer als je wat te binnen schiet, vul het aan.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Idd overkoken... Ik ga even hier alles opschrijven.
Mijn thuis:
• het is ongezellig
• het is onrustig
• moet spullen verplaatsen naar beneden, maar wanneer
• moet dingen weggooien
• mag dinsdag oud papier niet vergeten
• moet de containerdag niet vergeten
• wat moet allemaal beneden gedaan worden? versiersels weg, tassenkast leeg, schoenenrek aan de kant, alle meubels op minstens een meter van het raam, koelkast leeg
• wat aan kleding mee (zijn vier truien, twee jeans, vier T-shirts, ondergoed/sokken voldoende)
• hoeveel paar schoenen, want ik aan heb en nog een? Moeten zijn winterse stappers mee?
• wat moet ik aan koeken en drinken halen voor de verhuizers, die verdienen ook even een koffiepauze
• is de 20ste om 5.00 opstaan op tijd
• wat als er spullen stuk gaan?
De wisselwoning:
• hoe vies is het daar?
• hoe kom ik bij de schuur voor mijn fiets
• is er een goede tafel, heb ik er een oven
• is het internet geregeld daar
• hoe gaat het met gas/licht
• nergens staat iets over huur betalen over die woning
• kan ik de 21ste de afspraak met de psych naar de wisselwoning verplaatsen, zodat ik een beetje langer kan slapen, wil niet gedemotiveerd overkomen
• wennen aan een andere supermarkt...
• kennis die tegenover woont en nu al begint over koffie drinken... wil niet spontaan zijn. Op afspraak prima, maar hoe breng je dat
Terug naar huis
• zijn er een paar dagen overlap met sleutels inleveren zodat mijn bestie me kan helpen met terugverhuizen
• ben ik voor de kerst wel klaar, gezellig en gestettled
• krijg ik alles wel in een week weer oké
• moeten als mensen op de steigers bezig zijn de gordijnen dicht, zodat zij privacy hebben
Overige gedachten
• waarom kan ik me zo slecht concentreren
• overload aan lijstjes, moet ik nog een samenvattende lijst maken of niet
• wil geen zeur zijn
• obsessieve gedachten, dwangmatig gedrag
• falen met mijn dag/weekplanningen
• is in oktober beginnen met sporten een goed moment? Nieuw huis nieuw lijf en zo
• ik wil snijden en voel me suïcidaal
• altijd dat stomme slapen. Half elf naar bed en bladibla, ben het zat
• dingen die ik moet aanschaffen en waar
• voel me een lastpost die in kringeltjes rond rent
• iedereen vindt het goed gaan, maar het voelt niet zo. Ik verdrink, ik overzie het niet. Het maakt me gek... alleen ik krijg het ook niet uitgelegd.
• gevoel alsof ik tegen een muur oploop
• heb ik wel genoeg tassen voor alles verhuizen
• bestie zegt zoveel mogelijk knutsels meenemen, zodat ik mezelf kan zijn, maar is dat niet raar
• wedden dat ik ongesteld ben in de week van de verhuizing
• ken de straat niet zo goed... alleen heb wel het eea gehoord. Zowel positief als negatief
• aan de begane grond > voelt minder veilig
• kan ik er met raam open slapen of niet
Denk dat dit een redelijke samenvatting is
quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar CotS, wat zou er dan niet moet lukken? Vraag ik me af dan he..
Ik ga je niet iedere dag een compliment geven, hoewel je het wel zou verdienen..
Maar toen mijn moeder overleed stond ik na 6 maanden nog steeds hyperventilerend bij de huisarts..
En jij, regelt een uitvaart, gaat verhuizen, zakt niet door het ijs, blijft lief tegenover ons , is ook wat waard,
Ik snap helemaal dat je er tegen opziet, en dat je hoofd er heel slecht tegenkan, snap ik ook.
Maar het slechtste scenario, paar maanden in je "vakantie" huisje met tegenzin, wachten tot je eigen huisje het noodzakelijke onderhoud krijgt.. nou, t was toch al een kutjaar, kunnen we beter alles maar gehad hebben.Gooi het er ook niet uit om complimenten te vissen, het is oprechte frustratie, angst, paniek en chaos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik waardeer echt wat je zegt, maar tja... ben ook maar een (onzeker) mens
En je hebt gelijk, in 2027 ben ik klaar met alles en heb ik eindelijk de tijd om te landen. Nu is het rennen en vliegen.
Ik waardeer jou en de rest echt enorm. Doe sowieso mijn best om sociaal/aardig te zijn. Al kan dat een stuk beter.
Maja... soms is het gewoon even veel... en ik heb nu zo'n avond dat ik echt denk van "hoe dan", de to do lijst lijkt eerder te groeien dan te krimpen
Als het morgen beter gaat met je, na een hopelijk goede nachtrust. Zou het dan helpen om bepaalde vragen zelf te beantwoorden..quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gooi het er ook niet uit om complimenten te vissen, het is oprechte frustratie, angst, paniek en chaos.
Ik waardeer echt wat je zegt, maar tja... ben ook maar een (onzeker) mens
En je hebt gelijk, in 2027 ben ik klaar met alles en heb ik eindelijk de tijd om te landen. Nu is het rennen en vliegen.
Ik waardeer jou en de rest echt enorm. Doe sowieso mijn best om sociaal/aardig te zijn. Al kan dat een stuk beter.
Maja... soms is het gewoon even veel... en ik heb nu zo'n avond dat ik echt denk van "hoe dan", de to do lijst lijkt eerder te groeien dan te krimpen
Ben gewoon een beetje moe en gefrustreerd. Sorry. Volgens mij kom ik veel te fel uit de hoek nu en dat is absoluut niet mijn bedoeling. Echt heel erg sorryquote:Op zondag 2 augustus 2026 20:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als het morgen beter gaat met je, na een hopelijk goede nachtrust. Zou het dan helpen om bepaalde vragen zelf te beantwoorden..
Ik hoop dat je goede nachtrust heb en morgen de wereld er weer beter uitziet..
En zoals andere mensen al opperen.
Bel je bestie of crisisdienst als het echt teveel wordt
Zo heb ik het totaal niet ervaren, echt niet...fijn dat je steun hebt...dikke knuffelquote:Op zondag 2 augustus 2026 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben gewoon een beetje moe en gefrustreerd. Sorry. Volgens mij kom ik veel te fel uit de hoek nu en dat is absoluut niet mijn bedoeling. Echt heel erg sorry
En idd, morgen nieuwe dag, weet wat ik aan klussen wil en moet doen. Komt wel goed...
mijn hoofd is gewoon moeilijk uit te zetten en wil ook niet als één malle continu op pammetjes leven.
Bestie heb ik nu op de app open staan. Dus heb nu wel steun.
Sorry en dank je wel
Geen sorry.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben gewoon een beetje moe en gefrustreerd. Sorry. Volgens mij kom ik veel te fel uit de hoek nu en dat is absoluut niet mijn bedoeling. Echt heel erg sorry
En idd, morgen nieuwe dag, weet wat ik aan klussen wil en moet doen. Komt wel goed...
mijn hoofd is gewoon moeilijk uit te zetten en wil ook niet als één malle continu op pammetjes leven.
Bestie heb ik nu op de app open staan. Dus heb nu wel steun.
Sorry en dank je wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |