Ja, soort van wel ja.quote:Op maandag 27 juli 2026 10:49 schreef qltel het volgende:
Oh, het gaat al opschieten zo. Wel fijn als je eenmaal in die andere woning zit en deze leeg is, is die onzekerheid in elk geval voorbij.
Hopelijk gaat de buikpijn snel over en voel je je weer beter. Geniet van de thee. Goed idee trouwens, ga ik ook doen.
Kusje op je pijnquote:Op maandag 27 juli 2026 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, soort van wel ja.
AL zitten er al voor mij beren op de weg voor de terugkeer thuis
maar goed... eerst even afwachten
Aan de ene kant moet er nog steeds zoveel gebeuren, maar kan nog zo weinig doen...
Die buikpijn blijft wel een halve week. Hoort erbij, gelukkig bestaat er thee
Geniet jij ook van je bakkie
• nieuwe badkamerquote:Op maandag 27 juli 2026 16:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk allemaal doen in je huis? Nieuwe ramen dus en nog meer?
Je krijgt gewoon een nieuw huis.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
• nieuwe badkamer
• nieuwe wc
• deuren
• ventilatiesysteem door heel het huis
• nieuwe plafonds
• dak wordt geïsoleerd
• nieuwe meterkast
• nieuwe CV ketel
• nieuwe voordeur
• leidingen doen ze dingen mee
• asbest verwijderen
• nieuwe ramen en kozijnen
• voegen en stenen goed maken
• spouwen worden geïsoleerd
• balkon wordt opgeknapt
• dakgoten nieuw
• schilderen van gedeelde ruimtes
• gedeeld trappenhuis wordt gedaan
• nieuwe brievenbus
• iets aan mijn schuur
De dingen waarbij ik niet thuis kan zijn duren ongeveer twee maanden
Daarna staan er nog vier maanden stijgers rondom het huis voor de dingen waarbij ik wel gewoon thuis kan wonen
Dit zul je merken in je gasrekening! En een nieuwe badkamer! Nieuwe ramen, geen tocht meer! Bijna alles wordt gedaan!quote:Op maandag 27 juli 2026 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
• nieuwe badkamer
• nieuwe wc
• deuren
• nieuwe plafonds
• dak wordt geïsoleerd
• nieuwe meterkast
• nieuwe CV ketel
• nieuwe voordeur
• asbest verwijderen
• balkon wordt opgeknapt
• dakgoten nieuw
• nieuwe brievenbus
• iets aan mijn schuur
Daarna staan er nog vier maanden stijgers rondom het huis voor de dingen waarbij ik wel gewoon thuis kan wonen
quote:Op maandag 27 juli 2026 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
• nieuwe badkamer
• nieuwe wc
• deuren
• nieuwe plafonds
• dak wordt geïsoleerd
• nieuwe meterkast
• nieuwe CV ketel
• nieuwe voordeur
• asbest verwijderen
• balkon wordt opgeknapt
• dakgoten nieuw
• nieuwe brievenbus
• iets aan mijn schuur
Nou, je gaat lekker op stand wonen.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
• nieuwe badkamer
• nieuwe wc
• deuren
• nieuwe plafonds
• dak wordt geïsoleerd
• nieuwe meterkast
• nieuwe CV ketel
• nieuwe voordeur
• asbest verwijderen
• balkon wordt opgeknapt
• dakgoten nieuw
• nieuwe brievenbus
• iets aan mijn schuur
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 06:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Eindelijk een keer op tijd in slaap gevallen en me niet verslapen
Nu rustig wakker worden met een kopje koffie
Dadelijk een afspraak bij het fact. Denk dat ik genadig ben en boodschappen laat bezorgenOngesteld, dan mag een beetje genade wel, vind ik
Ja! Na dagen echt slecht slapen was dit wel een verademing (en stiekem net even nog gedut op de bankquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:28 schreef qltel het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Fijn dat je goed geslapen hebt! Dat geeft hopelijk ook een beetje energie.
En bestellen mag van mij. Alhoewel het natuurlijk niets uitmaakt of ik het goed vind of niet..
Dit jaquote:
Heb gister zelf een pilletje genomenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Na dagen echt slecht slapen was dit wel een verademing (en stiekem net even nog gedut op de bank![]()
)
Nu wel energiek
Ja... iedereen heeft vakantie, ben ongesteld, dus vooruit![]()
Volgende week maandag of dinsdag fiets ik wel weer naar de AH
Vandaag naar het fact. Mijn eigen behandelaren zijn op vakantie. Dus even een ander. Een psych die ik wel ken. Dat wordt een zweverig gesprekik moest op den duur kiezen tussen haar en die me nu behandeld. De keus voor "de mijne" is gegaan omdat zij nuchter is. Die van vandaag is een heel lieve vrouw, maar ja...
Goed slapen geeft zoveel energie. Ik denk dat veel mensen het belang van goed slapen onderschatten. Dus fijn dat het weer goed gaat.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Na dagen echt slecht slapen was dit wel een verademing (en stiekem net even nog gedut op de bank![]()
)
Nu wel energiek
Gelijk heb je, hoor..quote:Ja... iedereen heeft vakantie, ben ongesteld, dus vooruit![]()
Volgende week maandag of dinsdag fiets ik wel weer naar de AH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoeld dat zij niet zweverig is? Toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moest op den duur kiezen tussen haar en die me nu behandeld. De keus voor "de mijne" is gegaan omdat zij nuchter is. Die van vandaag is een heel lieve vrouw, maar ja...
Niet of wel?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je bedoeld dat zij niet zweverig is? Toch?
Was nieuwsgierig over wat ze nou precies met nuchter bedoelde.quote:
Ik ook. Weet het wel denk ik maar mag Cots zelf vertellenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Was nieuwsgierig over wat ze nou precies met nuchter bedoelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |