abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221519336
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 14:33 schreef Ole het volgende:
Tnx! O+
En ik heb true crime ontdekt. Vond het eerst niks en nu ineens interessant :Y
Houd ook erg van Nederlandse series en films :o (jaja... ik weet het)

Begin zo als mijn humor op is aan "Turning Point" over 9/11 (uh... ja afwisseling)

En jij "moet" genoeg blijven drinken he! Dekentjes, thee, boekjes/films/series zijn erg belangrijk als je belabberd bent
Sterkte hoor
  Moderator / Miss SHO vrijdag 7 augustus 2026 @ 14:47:16 #277
22592 crew  Ole
pi_221519369
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 14:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
En ik heb true crime ontdekt. Vond het eerst niks en nu ineens interessant :Y
Houd ook erg van Nederlandse series en films :o (jaja... ik weet het)

Begin zo als mijn humor op is aan "Turning Point" over 9/11 (uh... ja afwisseling)

En jij "moet" genoeg blijven drinken he! Dekentjes, thee, boekjes/films/series zijn erg belangrijk als je belabberd bent
Sterkte hoor
Dank je. Je bent echt een lieverd!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221520510
Ah! De Zopiclon is bezorgd. Hopelijk een goede nacht slaap straks. Om half tien neem ik het in en hopelijk slaap ik als een blok door tot een uurtje of acht morgenochtend

Dan morgen rustig opstarten, dan de klussen beneden doen tot de bezorger is geweest

Moet wel een knutseloplossing vinden? Mijn bureau beneden leger maken oid. De keukentafel is opslag voor wat niet naar de opvang gaat. Boven zitten is onrustig en ongezellig. De woonkamer is als enige intact en gezellig. Dus moet even een oplossing verzinnen

Mag van de psych niet schoonmaken voor de renoveermensen, want die nog meer stof veroorzaken.

Hoop echt dat ik slaap en dat ik morgen minder neurotisch ben, minder geobsedeerd. Dat ik naast de klusjes ook echt even kan ontspannen. Dat ik morgen ook me kan concentreren op een boek.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 7 augustus 2026 @ 17:08:54 #279
22592 crew  Ole
pi_221520707
Ik hoop dat het werkt :*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 18:40:26 #280
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221521297
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 14:13 schreef Ole het volgende:
Heb jij nog leuke tip voor serie? Lig hier ook even in de lappenmand!
Get well soon! :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 14:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Een beterschapsknuffel voor jou. Heel erg veel sterkte met uitzieken

Oh zoveel (ik heb NLziet, Netflix en DisneyPlus)(ja dat is veel, maar goed, kan het betalen)!
Zit nu VlogMania te streamen :@ (je kan niet zeggen dat ik smaak of humor heb)
Fire Country is leuk
Law and order
Vampire Diaries
Criminal Minds
Blach Mirror
Amican Horror Story

Maar zoals ik zei: ik heb geen smaak ;)
American Horror Story bestaat nog steeds? :o Ben na seizoen 5 gestopt met kijken. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221521444
Logisch dat de psych heeft gezegd niet alles schoonmaken in je huidige huis. Als ze aan de gang gaan oa met kozijnen vervangen geeft dat ook een grote (stof) bende. Waarom zou jij het superschoon en netjes achterlaten terwijl het echt wel een bende gaat worden met oa uitbreken oude kozijnen etc.

Sterkte.
pi_221521520
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah! De Zopiclon is bezorgd. Hopelijk een goede nacht slaap straks. Om half tien neem ik het in en hopelijk slaap ik als een blok door tot een uurtje of acht morgenochtend

Dan morgen rustig opstarten, dan de klussen beneden doen tot de bezorger is geweest

Moet wel een knutseloplossing vinden? Mijn bureau beneden leger maken oid. De keukentafel is opslag voor wat niet naar de opvang gaat. Boven zitten is onrustig en ongezellig. De woonkamer is als enige intact en gezellig. Dus moet even een oplossing verzinnen

Mag van de psych niet schoonmaken voor de renoveermensen, want die nog meer stof veroorzaken.

Hoop echt dat ik slaap en dat ik morgen minder neurotisch ben, minder geobsedeerd. Dat ik naast de klusjes ook echt even kan ontspannen. Dat ik morgen ook me kan concentreren op een boek.
Inderdaad heeft schoonmaken geen zin, het wordt gewoon een enorme bende als ze in je huis rondlopen. Dus ik zou het niet eens proberen.

Jammer van je knutsels, maar het is maandag al zover toch?
pi_221521547
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 19:29 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Inderdaad heeft schoonmaken geen zin, het wordt gewoon een enorme bende als ze in je huis rondlopen. Dus ik zou het niet eens proberen.

Jammer van je knutsels, maar het is maandag al zover toch?
Maandag krijg ik de sleutel en ga ik daar schoonmaken
Volgende week dinsdag de achttiende gaan mijn spulletjes die kant op
De twintigste wordt boven leeggehaald en ga ik daar slapen tot nader bericht

Dus nog eventjes de schouders eronder :Y

Dus ik moet echt beneden haken, zolang het duurt. Denk dat het weekend na de twintigste ik weer aan tekenen en schilderen kom. Nu heb ik er de ruimte noch de energie ervoor

Over twee weken heb ik ook weer een afspraak met de psych. Die komt dan op huisbezoek en eind van de middag. Zodat ik de eerste nacht daar kan uitslapen.

Het is allemaal maar spannend. Wel blij om maandag het huis van binnen te bekijken :Y
Lekker goed schrobben en boenen daar

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 18:40 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Get well soon! :)
[..]
American Horror Story bestaat nog steeds? :o Ben na seizoen 5 gestopt met kijken. :P
Ja _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 19:11 schreef Iceage het volgende:
Logisch dat de psych heeft gezegd niet alles schoonmaken in je huidige huis. Als ze aan de gang gaan oa met kozijnen vervangen geeft dat ook een grote (stof) bende. Waarom zou jij het superschoon en netjes achterlaten terwijl het echt wel een bende gaat worden met oa uitbreken oude kozijnen etc.

Sterkte.
Dank je wel :*

Sowieso vandaag weinig gedaan en morgen ook
pi_221521638
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Maandag krijg ik de sleutel en ga ik daar schoonmaken
Volgende week dinsdag de achttiende gaan mijn spulletjes die kant op
De twintigste wordt boven leeggehaald en ga ik daar slapen tot nader bericht

Dus nog eventjes de schouders eronder :Y

Dus ik moet echt beneden haken, zolang het duurt. Denk dat het weekend na de twintigste ik weer aan tekenen en schilderen kom. Nu heb ik er de ruimte noch de energie ervoor

Over twee weken heb ik ook weer een afspraak met de psych. Die komt dan op huisbezoek en eind van de middag. Zodat ik de eerste nacht daar kan uitslapen.

Het is allemaal maar spannend. Wel blij om maandag het huis van binnen te bekijken :Y
Lekker goed schrobben en boenen daar
[..]
Ja _O-
[..]
Dank je wel :*

Sowieso vandaag weinig gedaan en morgen ook
Dinsdag over een week?
je hoeft dus niet te huffen en puffen tijdens de hitte?
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221521649
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 19:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dinsdag over een week?
je hoeft dus niet te huffen en puffen tijdens de hitte?
Ik weet nog niet wat het weer doet op de achttiende ;) maar dinsdag a.s. niet iig
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 20:42:57 #286
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221521995
CotS je doet het fantastisch. 🎉
pi_221522048
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 20:42 schreef Boca_Raton het volgende:
CotS je doet het fantastisch. 🎉
I second this
pi_221522050
Die bouwgasten gaan vast wel jouw spullen afdekken met zeil/plastic enzo (mag ik toch hopen) maar is het een idee om sommige dingen zelf ook al 'in te pakken', just-in-case ?
pi_221522387
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 20:49 schreef Modus het volgende:
Die bouwgasten gaan vast wel jouw spullen afdekken met zeil/plastic enzo (mag ik toch hopen) maar is het een idee om sommige dingen zelf ook al 'in te pakken', just-in-case ?
Goedbedoeld advies, maar wonnng gaat leeg en ze gaat tijdelijk 2 maand naar een wisselwoning.
pi_221522475
Ohw niet gezien idd, dacht dat alleen een deel van het huis leeg ging.
pi_221523384
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 21:43 schreef Iceage het volgende:

[..]
Goedbedoeld advies, maar wonnng gaat leeg en ze gaat tijdelijk 2 maand naar een wisselwoning.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 20:49 schreef Modus het volgende:
je hebt het niet mis hoor! De bovenverdieping wordt leeg gehaald, beneden blijft alles. Dan moet ik alleen dingen verschuiven (weg van de ramen, kwetsbare spullen wegbergen etc

Volgens mij dekken ze wel spullen af. Echter doe ik mijn knuffeltjes en miniatuurbouw weg, zodat het sowieso schoon blijft
pi_221523461
:O :W

Slaapmiddel heeft wonderen gedaan. Van kwart voor negen tot kwart voor negen geslapen _O-
Voel me fysiek een stuk beter. Ben nog wel suf/loom, maar dat is logisch
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu eerst koffie, rustig wakker worden. Plan is er voor de dag.
Moet voornamelijk geduld hebben voor maandag :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja... proberen een beetje rustig te blijven iig
  zaterdag 8 augustus 2026 @ 09:34:57 #293
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221523652
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

Slaapmiddel heeft wonderen gedaan. Van kwart voor negen tot kwart voor negen geslapen _O-
SPOILER
SPOILER
:W

Hoop voor je dat die wisselwoning een beetje bevalt. Niet al te veel natuurlijk; je moet wel weer terug. :P

Fijn dat je energieniveau weer wat op peil is. Geniet van je zaterdag! ^O^
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221524181
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]
je hebt het niet mis hoor! De bovenverdieping wordt leeg gehaald, beneden blijft alles. Dan moet ik alleen dingen verschuiven (weg van de ramen, kwetsbare spullen wegbergen etc

Volgens mij dekken ze wel spullen af. Echter doe ik mijn knuffeltjes en miniatuurbouw weg, zodat het sowieso schoon blijft
Ow Ik had begrepen dat het huis leeg gaat, je spullen die niet meegaan naar de wisselwoning veilig opgeslagen worden. ik snap ook niet zo goed dat beneden niks weg gaat terwijl je er 2 maand niet bent. Word daar dan niks gedaan ?
pi_221524363
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

SPOILER
SPOILER
Die nieuwe woning klinkt wel te doen, qua ruimte heb ik daar wel ervaring mee. De woonkamer is niet groot idd, een grote eettafel past niet als je ook nog tv wilt kijken of ergens wilt knutselen. Het zou dan meer een woon/zitkamer worden, tenzij je een extra slaapkamer ernaast hebt waar je wat mee kan. Keuken is best prima qua grootte. Niet enorm maar hoeft ook geen pijpenla te zijn. Heb zelfs nog een kleinere (pijpenla) keuken gehad. Beetje krap om met meer dan 1 persoon in te staan, maar werkt prima in je eentje. Maar met 8 m2 kun je daar vast wel met meer in koken hoor als je bezoek hebt.

Hoeveel slaapkamers heb je daar?
pi_221524895
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 10:53 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Die nieuwe woning klinkt wel te doen, qua ruimte heb ik daar wel ervaring mee. De woonkamer is niet groot idd, een grote eettafel past niet als je ook nog tv wilt kijken of ergens wilt knutselen. Het zou dan meer een woon/zitkamer worden, tenzij je een extra slaapkamer ernaast hebt waar je wat mee kan. Keuken is best prima qua grootte. Niet enorm maar hoeft ook geen pijpenla te zijn. Heb zelfs nog een kleinere (pijpenla) keuken gehad. Beetje krap om met meer dan 1 persoon in te staan, maar werkt prima in je eentje. Maar met 8 m2 kun je daar vast wel met meer in koken hoor als je bezoek hebt.

Hoeveel slaapkamers heb je daar?
Ja het is wel te doen. Mijn studentenplekken waren even groot
Alleen ik vrees dat televisiehoek voorgaat op keukentafelhoek. Al zat er vast wel een tafel zijn en dan moet ik daar even creatief mee zijn :Y

Alleen zo'n kleine keuken heb ik gehad in mijn studio en dat was wel krap.

Anderzijds, het is maar voor twee/tweeënhalf maand. Even behelpen en des te dankbaarder ben ik met mijn eigen huis ja.

Er zijn twee slaapkamers.
pi_221524957
Hoi,
Ik verwacht eigenlijk wel dat er in de wisselwoning geen airfryer is en dus denk ik die van jezelf moet meenemen.

Maar als je de sleutels eenmaal hebt kun je altijd nog bepalen wat er alsnog mee moet.

Fijne dag Child en rustig aan.

Ps edit als het in de wisselwoning niet schoon is niet zelf als een gek aan het poetsen gaan maar melden.
De woningstichting heeft maar te zorgen dat alles in orde en schoon is!

Ook niet gaan sjouwen met allerlei (zware) spullen. Hun hebben ook te zorgen voor verhuis vervoer !!

Owja Hou je waardevolle spullen zoals portemonnee id bewijs belangrijke documenten, sieraden etc bij elkaar in een tas waarop je toezicht blijft houden.

En ik neem aan dat je eigen matras en beddengoed mee gaat. Ik zou mijn eigen bed met bodem ook mee willen hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door Iceage op 08-08-2026 11:58:31 ]
pi_221525003
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja het is wel te doen. Mijn studentenplekken waren even groot
Alleen ik vrees dat televisiehoek voorgaat op keukentafelhoek. Al zat er vast wel een tafel zijn en dan moet ik daar even creatief mee zijn :Y

Alleen zo'n kleine keuken heb ik gehad in mijn studio en dat was wel krap.

Anderzijds, het is maar voor twee/tweeënhalf maand. Even behelpen en des te dankbaarder ben ik met mijn eigen huis ja.

Er zijn twee slaapkamers.
Ja dat wordt kiezen. Nog een tip om alvast te weten hoe het kan zijn (zodra je naar binnen kan):

- Neem een stuk ruitjespapier
- Meet je meubels op en teken ze op schaal, knip ze uit. Dit kan ook voordat je in de wisselwoning bent geweest.
- Neem een groot vel ruitjespapier. Of plak een paar vellen aan elkaar.
- Meet de ruimtes in de wisselwoning op en teken ze op schaal
- Leg je "meubels" neer in de ruimtes ...en puzzelen maar!

Werkte voor mij altijd heel goed. Het komt soms anders uit met meten dan je denkt. Zo kun je vast rustig de boel "inrichten".
pi_221525147
Ik denk geen airfryer, maar hoop wel op een oven (maar als de één ontbreekt dan de ander en zo :Y . En anders twee maanden zonder).

En ik kijk wel even over het klagen als het vies is. Ben er niet echt assertief genoeg voor :@
Als het schoon is wil ik wel nogmaals schoonmaken voor het gevoel. En als het vies is... tja... handschoentjes mee en als het echt erg is toch wel naar de woningbouw (met foto's van vuil)

Dat van die ruitjesvellen @DoubleDip deed ik als student idd! Toen ik klein woonde en elke maand de boel probeerde ruimer in te richten _O-
Mezelf kennende ga ik wel een beetje schuiven _O- dus foto hoe het was en dan ideaal maken ;)

En adem in, adem uit... in november ben ik weer thuis. In een weekje tijd is alles thuis weer schoon en gezellig :Y

Het was gisteren wel fijn dat de psych begreep en wist te benoemen waarom ik me zo eenzaam en alleen voel hierin. Ook al ben ik enorm dankbaar met al mijn vrienden en met jullie. Alleen het is toch wel erg alleen leef en dat er niemand is die zegt van "ik doe deze taak" of "ik doe de boodschappen wel even" of "zullen we even chillen met een filmpje of spelletje". Alles moet uit mij komen. En ja, heel veel lieve mensen helpen, alleen ik moet het wel alleen overzien en zo. Plus dat ik even iemand mis om gezellig mee te ontspannen

Zow... nu janken

[ Bericht 0% gewijzigd door ChildoftheStars op 08-08-2026 12:23:36 ]
pi_221525193
Janken is goed dan komt het eruit.

Bedenk ook dat als je eenmaal in de wisselwoning zit met je spullen het grootste deel klaar en achter de rug is. Dan kun je rustig toewerken naar de verhuizing terug naar je eigen gerenoveerde woning. Dat zal lang niet zoveel energie vragen en stress geven als nu de verhuizing naar de wisselwoning.

over 1 post is dit deel vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')