Gezellig ja! Hier is het nog droogquote:Op maandag 3 augustus 2026 23:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier regent het momenteel
Met een beetje geluk komt het jouw kant nog op
Slapen met tikkende regen
Doe mijn bestquote:
Even op buienradar gekeken. Bij ons in het noorden blijft het droog (en warm)quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier regent het momenteel
Met een beetje geluk komt het jouw kant nog op
Slapen met tikkende regen
quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gezellig ja!
Zelfs net mijn vuilnisbak zitten schrobben
Dat moet ik ook nog doen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zelfs net mijn vuilnisbak zitten schrobben
Ehw.quote:
Zit er aan te denken om een nieuwe te kopen.quote:
Jij pleurt de oude gewoon weg ipv schoon te maken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zit er aan te denken om een nieuwe te kopen.
Ik heb een huisgenoot gehad als student die zijn handdoeken en theedoeken oneindig gebruikte, tot hij ze te vies vond, en dan weggooide en nieuwe kocht. Dat was volgens hem goedkoperquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:28 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Jij pleurt de oude gewoon weg ipv schoon te maken?
Misschien zo wel doen jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:50 schreef Cupfighter het volgende:
Ga dan even lekker slapen
Lekker middagdutje
Wel wekker zetten
Anders slaap je vannacht niet
Daarom wekker zettenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien zo wel doen ja
alleen heb nogal moeite met dag/nachtritme op het moment, dus wil niet te vaak dutjes doen. Al is het drie uur geworden vannacht
Ben gewoon een beetje overprikkeld door alle zooi in huisdat maakt me oprecht verdrietig en ongelukkig. Hier ga ik zo slecht op
maar goed, maandag een stap verder
De bodem is doorgeroest, dan mag die bak ook weleens weg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:28 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Jij pleurt de oude gewoon weg ipv schoon te maken?
En nooit schoongemaakt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De bodem is doorgeroest, dan mag die bak ook weleens weg.
O ja gatver. Zulke dingen herken ik ook wel ja. Huisgenoten die nooit afwassen. En ga zo maar door. Wil er niet eens aan denken!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hele slechte nacht gehad. Ook geen zin om boven in de rommel te zitten
Maar nog een tripje of twee naar de container... bijna alles is ingepaktNa de laatste containertrip gaat de keuken eraan en gaat alles dat niet naar de opslag gaat plus alles wat met mij mee gaat naar de keuken.
Ben alleen een beetje gedemotiveerd vandaagLiefst ga ik nog even slapen
Prullenbak schoonmaken is een kleine klus, alleen zoveel geklooi met water. Eigenlijk zou het na elke zak even moeten, maar daar ben ik te lui voor
[..]
Ik heb een huisgenoot gehad als student die zijn handdoeken en theedoeken oneindig gebruikte, tot hij ze te vies vond, en dan weggooide en nieuwe kocht. Dat was volgens hem goedkoperook vouwde hij zijn kleding nat op en propte die zo in zijn kast. Laten drogen was niet efficiënt.
Ja, die jongen meurde een enorm. Wel zo fijn dat hij en ik geen keuken deelde iig![]()
beetje een rare vogel, maar niet onaardig
Hij had wel veel van die vieze dingen, brrrr, ben blij dat ik niet meer in een studentenhuis woon
Zeker wel, maar het is gewoon afgelopen voor de vuilnisemmer.quote:
Zelf vuilnis nu.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeker wel, maar het is gewoon afgelopen voor de vuilnisemmer.
Nee, ik stop er een zak met strooizout in.quote:
Dan heb ik een mooie naamgenootquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:11 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nu hoe deze pracht heet
Beterschapquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:13 schreef Ole het volgende:
Ik twijfel heb ik nou koorts of is het benauwd!
Je weet ik neem niks over hier ( als in kapen van topic ). Had ook mijn pammetje nodig afgelopen week. Soms is het gewoon ok om er eentje te nemen hoor!
Het is ook een giga onderneming. Maar over twee maanden kijk jij tegen een fris huis aan. Dan wordt er niet meer gehaakt maar bewonderd!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo allemaal,
Slechte nacht, slechte dag. Voel me absoluut niet goed
Sta stijf van de stress, boven is super ongezellig. Mijn keuken is niet meer zoals hij hoort. Ben blij als het de twintigste is en ik rustig kan settelen voor twee maanden. Nu al een soort heimwee. Het ontmantelen van een huis gaat wel stuk trager dan hem straks weer gezellig maken. Schouders eronder (nu en dan)
Vanavond een slaappil. Hopelijk helpt het me een beetje met ritme. Dat ben ik nu kwijt
Dus om tien uur pil erin, bed in en slapen. Hopelijk dan ook rond acht uur wakker
Nu weer van diep in de nacht tot half elf geslapen
Vrijdag gelukkig weer de psych spreken, daar ben ik wel even hard aan toe
Kan wel even begeleiding en advies gebruiken
Het gaat gewoon niet goed met me, emotioneel gezien
Wel grappig hoeveel rommel iemand verzameldmorgen toch nog een rondje rommel weggooien... De zestiende komt er ook een container vanuit de woningbouw. Daar ben ik wel blij mee
oude balkontafel weg en wat rommel uit de schuur
maar voor nu even bikkelen, hopelijk morgen een betere dag
[..]
Beterschap
Ja, je hebt helemaal gelijk over pammetje. Alleen ik ben zo bang voor gewenning dat ik met moeite neem. Alleen ben echt ritme kwijt. Dus dadelijk wel nemen. Ben zo moe en chagrijnig
Dit ja. Het is heel zwaar CotS, maar het zal niet opwegen tegen wat je er voor terug zal krijgenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:47 schreef DoubleDip het volgende:
Verhuis stress is kut, maaar als het eenmaal gezellig is in de wisselwoning ben je vast blij.
Klinkt wel alsof je mooi op tijd klaar bent voor als ze komen. En je krijgt er wat moois voor terug.
Nou liever hakenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is ook een giga onderneming. Maar over twee maanden kijk jij tegen een fris huis aan. Dan wordt er niet meer gehaakt maar bewonderd!
Jaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:47 schreef DoubleDip het volgende:
Verhuis stress is kut, maaar als het eenmaal gezellig is in de wisselwoning ben je vast blij.
Klinkt wel alsof je mooi op tijd klaar bent voor als ze komen. En je krijgt er wat moois voor terug.
Nee hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit ja. Het is heel zwaar CotS, maar het zal niet opwegen tegen wat je er voor terug zal krijgen
Of zeg ik dit verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |