abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juli 2026 @ 15:45:06 #1
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_221380029
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 15:44 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dus iedereen die bv. meewerkt aan het DroneAid Collective is ook een valide militair doel? Dat is wat je nu zegt?
Als je wapens levert ben je geen valide doel?

Als je de financiering erbij trekt, trek je het wel extreem ruim op. Want bij natiestaten wordt wapentuig betaald door de belastingbetaler -> elke belastingbetaler is doel.

Da's extreem. Maar ga jij met een pick up vol drones naar oek, ben je in mijn optiek gewoon een doel.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221380049
Een wat luchtiger, "meanwhile in russia" filmpje.

twitter
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  zondag 19 juli 2026 @ 15:52:45 #4
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221380096
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 15:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nope.

Laat de VS eens ophouden vluchtelingenstromen op gang te brengen.
nou als je wel eens in Afrika komt dan zou je weten dat ze allemaal bij voorkeur naar de USA willen en als tweede keus de EU

quote:
7s.gif Op zondag 19 juli 2026 13:35 schreef ExTec het volgende:

[..]
Zie links en rechts ook al geluiden bij oekkies die idd ronduit zeggen dat er maar ook appartementencomplexen in rus opgeblazen moeten worden.
appartementen complexen opblazen heeft geen zin , zinloos , veel puin en 8 doden

beter wat Oekraïne doet , strategisch aanvallen , tot iedere Rus moet lopen en de landbouwtrekkers niet meer rijden en men in opstand komt

geen tanker met diesel mag ruzzia bereiken \

https://www.telegraaf.nl/(...)vloot/158920071.html

[ Bericht 21% gewijzigd door michaelmoore op 19-07-2026 16:08:59 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 19 juli 2026 @ 16:11:52 #5
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_221380347
quote:
7s.gif Op zondag 19 juli 2026 15:47 schreef ExTec het volgende:

[..]
Als je wapens levert ben je geen valide doel?

Als je de financiering erbij trekt, trek je het wel extreem ruim op. Want bij natiestaten wordt wapentuig betaald door de belastingbetaler -> elke belastingbetaler is doel.

Da's extreem. Maar ga jij met een pick up vol drones naar oek, ben je in mijn optiek gewoon een doel.
Te vinden op Aliexpress:

quote:
Avilsailx Drone Glasvezel Spoel 5km-50km Anti-Interferentie, Stabiele Video Transmissie, G657A2 Slijtvast & Scheurbestendig
pi_221380397
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 15:26 schreef LXIV het volgende:

[..]
En wat is de tijd voor een Oekraïnsche soldaat?
Vraag het ze.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_221380440
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 16:11 schreef AchJa het volgende:

[..]
Te vinden op Aliexpress:
[..]
[ afbeelding ]
Drones die dat gebruiken kun je met goed fatsoen eigenlijk geen eens civiel noemen:

quote:
Yes, you can buy complete, ready-to-fly fiber optic drones today, though you will not find them at standard consumer retail stores like Best Buy or Amazon.

Because this technology emerged directly from recent electronic warfare requirements, the market is divided between specialized tactical defense sites and commercial FPV webstores.
  zondag 19 juli 2026 @ 16:37:19 #8
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_221380672
quote:
7s.gif Op zondag 19 juli 2026 16:19 schreef ExTec het volgende:
Drones die dat gebruiken kun je met goed fatsoen eigenlijk geen eens civiel noemen:
Ben ik met je eens hoor. En toch kan dat soort spul gekocht worden op Aliexpress, Alibaba, Amazon en noem ze maar op... Dus om op basis van het assortiment te zeggen dat het een valide militair doel is vind ik persoonlijk wel erg ver gaan.

En nogmaals, het interesseert me persoonlijk helemaal niks dat ze die fabriek aan gort gebombardeerd hebben maar dat staat daar los van.
pi_221380970
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 15:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik dacht dat Rusland en Iran dat willen. Die schijnbaar achter veel migratiegolven zitten via proxys inmenging en terrorisme.
En de VS.

quote:
Juist de ophitsing van Europeanen tegen de VS is wat vijanden willen.
En de VS probeert de EU te destabiliseren door anti EU partijen te steunen.

Daarmee schaart de VS zich tot onze vijand, ipv bondgenoot.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zondag 19 juli 2026 @ 16:58:15 #10
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221381143
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 16:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
En de VS.
[..]

tij dat de EU zonder de US verder gaat, geen probleem

quote:
Geen brandstof, geen oogst, geen aardappelen, geen wodka, revolutie.
Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator zondag 19 juli 2026 @ 17:01:48 #11
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221381231

Deze lui zijn echt Knettergek.

Edit: stomme titel, maar de clips van de TV zijn echt bizar.
- vmi voor intimi -
  zondag 19 juli 2026 @ 17:33:35 #12
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221381763
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 17:01 schreef vul_maar_in het volgende:

Deze lui zijn echt Knettergek.

Edit: stomme titel, maar de clips van de TV zijn echt bizar.
ze kunnen moeilijk verkondigen dat Putin eene idioot is, dat is wel zo maar dat kun je niet zeggen , in de USA kun je nog wel zeggen dat Trump mesjokke is, nog wel

als ik hier 100 keer post dat Rob Jetten ene dwaas is dan zal er niemand boos worden

Maar in Ruzzia is zulk gedrag niet verstandig
  Moderator zondag 19 juli 2026 @ 17:36:43 #13
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221381804
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 17:33 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ze kunnen moeilijk verkondigen dat Putin eene idioot is, dat is wel zo maar dat kun je niet zeggen , in de USA kun je nog wel zeggen dat Trump mesjokke is, nog wel

als ik hier 100 keer post dat Rob Jetten ene dwaas is dan zal er niemand boos worden

Maar in Ruzzia is zulk gedrag niet verstandig
Nee ik bedoel die mafkezen in de studio met hun smerige retoriek

[ Bericht 0% gewijzigd door vul_maar_in op 19-07-2026 17:42:56 ]
- vmi voor intimi -
  zondag 19 juli 2026 @ 17:53:52 #14
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221382033
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 17:36 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Nee ik bedoel die mafkezen in de studio met hun smerige retoriek
Sololslof is gekke kontenlikker en hij weet het zelf, was ie maar weer terug in zijn villa in Italië met zijn Milanese maatpakken en zijn Ferrari
Soloslof praat vloeiend Italiaans he
  Moderator zondag 19 juli 2026 @ 17:54:26 #15
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221382038
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 17:53 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Sololslof is gekke kontenlikker en hij weet het zelf, was ie maar weer terug in zijn villa in Italië met zijn maatpakken en zijn Ferrari
Soloslof praat vloeiend Italiaans he
I know. Maar het is gewoon eng om ze te horen praten
- vmi voor intimi -
  zondag 19 juli 2026 @ 18:01:25 #16
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221382095
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 17:54 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
I know. Maar het is gewoon eng om ze te horen praten
The Techno Fascist KARP said without AI , Russia would have won 8)7 8)7 :W :W :W _O-

Moderator zondag 19 juli 2026 @ 18:09:10 #18
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221382158

Pff die Oekraieners worden wel ietsje te goed in oorlogje voeren soms :D
- vmi voor intimi -
pi_221382167
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 16:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
En de VS.
[..]

Ik denk dat juist deze denkwijze/retoriek killing is.
En dat jij degene bent die in de bullshit trap stapt.
Een sterke EU//VS alliantie is wat we moeten hebben. Alleen dan zijn we mega sterk en machtig.
Vakman pur sang
pi_221382176
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 16:58 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
tij dat de EU zonder de US verder gaat, geen probleem
[..]
Domste wat je kunt doen.
Het zijn Rusland en Iran die de wig drijven tussen onze alliantie. Hoevaak is wel niet gezegd dat Trump een Russische asset is? Moeten wij niet juist de VS helpen?
Vakman pur sang
  Moderator zondag 19 juli 2026 @ 18:18:57 #21
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221382216
Vs kan je momenteel helemaal niks mee. over 2 jaar maar weer eens kijken hoe de red white en blue erbij hangt.
- vmi voor intimi -
pi_221382225
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 18:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Vs kan je momenteel helemaal niks mee. over 2 jaar maar weer eens kijken hoe de red white en blue erbij hangt.
https://www.bnr.nl/nieuws(...)-veel-verder-vooruit

Moet dit je vriend zijn of je vijand?
Kies maar als je massaal aangevallen wordt

quote:
. Zo zegt de directeur van EIT RawMaterials dat de EU een voorbeeld zou moeten nemen aan de Amerikaanse aanpak: 'Terwijl we praten, wordt de volgende waardeketen overgenomen door de Amerikanen.'
En voor wie zegt, de Amerikanen moeten wachten op de EU. Nee die laten zich niet graag overlopen door China
Vakman pur sang
  Moderator zondag 19 juli 2026 @ 18:21:40 #23
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221382231
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)-veel-verder-vooruit

Moet dit je vriend zijn of je vijand?
Kies maar als je massaal aangevallen wordt
Ik zeg niet we er vijanden mee moeten maken die gasten zijn niet te verslaan. Maar even pas op de plaats en lekker zelf investeren lijkt me beter.
- vmi voor intimi -
pi_221382250
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 18:21 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ik zeg niet we er vijanden mee moeten maken die gasten zijn niet te verslaan. Maar even pas op de plaats en lekker zelf investeren lijkt me beter.
Dan moet je dat artikel lezen, dat lukt niet door de traagheid van de EU.
Dus pas op de plaats voordat je de VS uitdaagt als vijand.
Vakman pur sang
  Moderator zondag 19 juli 2026 @ 18:24:19 #25
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221382254
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dan moet je dat artikel lezen, dat lukt niet door de traagheid van de EU
what else is new. maar niet beginnen is zeker geen optie.
- vmi voor intimi -
pi_221382292
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 18:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik denk dat juist deze denkwijze/retoriek killing is.
En dat jij degene bent die in de bullshit trap stapt.
Een sterke EU//VS alliantie is wat we moeten hebben. Alleen dan zijn we mega sterk en machtig.
Weet ik, maar dat is niet wat de VS doet.

De VS steunt anti Europese partijen in Europa.

En dat is niet sinds Trump.

De Republikeinen stonden ook te juichen bij de Brexit.

Daarmee was ook een stuk macht van de EU gebroken.
pi_221382361
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 18:31 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dan zijn we het niet eens. De anti eu partijen waren juist aan de macht en de VS wil ook rechtse partijen zien en de nregering echte aanpak van remigratie.
De enige andere optie is dat dit te lang doorsluimert en we straks weer gaskamers bouwen net als vroeger met de Joden maar dan voor Moslims.
Dat zien mensen van mijlenver aankomen en dan moet de VS weer ingrijpen omdat er eoa ultra gek de dienst gaat willen uitmaken.
Je kunt niet afwenden van wat de VS gedaan heeft voor Europa tijdens WW2 en ik denk oprecht dat ze dat willen voorkomen nu.

Linkse partijen in Nl, Du, Fr en vooral Spanje zijn pas de echte gevaren die willens en wetens steeds meer nieuw vlees binnenhalen die straks als het slecht afloopt allemaal vermoord worden.
Vakman pur sang
  Moderator zondag 19 juli 2026 @ 18:45:50 #28
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221382365
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dan zijn we het niet eens. De anti eu partijen waren juist aan de macht en de VS wil ook rechtse partijen zien en de nregering echte aanpak van remigratie.
De enige andere optie is dat dit te lang doorsluimert en we straks weer gaskamers bouwen net als vroeger met de Joden maar dan voor Moslims.
Dat zien mensen van mijlenver aankomen en dan moet de VS weer ingrijpen omdat er eoa ultra gek de dienst gaat willen uitmaken.
Je kunt niet afwenden van wat de VS gedaan heeft voor Europa tijdens WW2 en ik denk oprecht dat ze dat willen voorkomen nu.
Laat ze eerst maar eens ophouden met dat smijten met tarieven en oorlogje voeren waar het niet nodig is. Waren prima bondgenoten maar nu is er even geen land mee te bezeilen.
- vmi voor intimi -
pi_221382378
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 18:45 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Laat ze eerst maar eens ophouden met dat smijten met tarieven en oorlogje voeren waar het niet nodig is. Waren prima bondgenoten maar nu is er even geen land mee te bezeilen.
Een tarieven strijd is gewoon normaal tussen economische grootmachten. Is van alle tijden, alleen nu wordt er zo panisch over gedaan.
Its Just business .

En Iran? Ik zie graag de EU zij aan zij er vol in gaan samen met de VS om strijd te leveren aan onze gemeenschappelijke vijanden.
Dat verbroedert en versterkt ons.
Alleen ubermongool Trump speelt het spel niet goed.
Vakman pur sang
  Moderator zondag 19 juli 2026 @ 18:49:00 #30
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221382385
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Een tarieven strijd is gewoon normaal tussen economische grootmachten. Is van alle tijden, alleen nu wordt er zo panisch over gedaan.
Mwoah ik zeg niet dat tarieven geen doel dienen maar dit is gewoon pure willekeur om waar meneer nu weer boos over is.
- vmi voor intimi -
pi_221382403
quote:

[..]
Its Just business .
Dit is toch wel bijzonder hoor.

Iedereen en zijn moeder een tariff (behalve Russia).

pi_221382709
quote:
"On the brink of emergency": Arkhangelsk seeks Moscow bailout to avoid winter crisis

Lawmakers from the ruling United Russia party in the north Russian Arkhangelsk region have appealed to the federal government for emergency financial assistance, acknowledging that the regional budget lacks the funds needed to keep residents warm through the winter. They warn that fuel deliveries to remote Arctic settlements are falling behind schedule and that parts of the region face the risk of a major technological emergency.

[...]

Officials say they cannot currently guarantee the delivery of the required 21,000 tonnes of coal and 12,000 tonnes of diesel fuel to isolated districts of Arkhangelsk region. If sea ice forms before the fuel arrives, local boiler houses could be forced to shut down.
https://www.thebarentsobs(...)winter-crisis/454168

Oeps.
pi_221382735
quote:

[..]
Its Just business .
Elke week een ander tarief schreeuwen en dan weer terug trekken is niet van alle tijden.

Goede samenwerking is stabiliteit gebaat.

En die is weg..

quote:
En Iran? Ik zie graag de EU zij aan zij er vol in gaan samen met de VS om strijd te leveren aan onze gemeenschappelijke vijanden.
Dat verbroedert en versterkt ons.
Alleen ubermongool Trump speelt het spel niet goed.
Nee, we moeten ons niet in de volgende oorlog in het MO laten slepen omdat de VS zo graag vijanden wil hebben.
  zondag 19 juli 2026 @ 19:56:20 #34
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221383151
quote:
7s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:43 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Zou Rusland het op enig moment aandurven als de oorlog voor haar ongunstig verloopt om bijvoorbeeld een fabriek in pak'm beet Nederland, Duitsland of Frankrijk uit te schakelen?
Nee dat levert niets op

Dat heeft geen enkele zin
Palantir is degene die de doelen aanwijst met behulp van de Palantir spionage satellieten en met AI de strategie bepaald om Ruzzia aan de bedelstaf te brengen

Karp is de AI generaal van Oekraine
quote:
The West is superior and must always win.
This is how Palantir views the world
Military AI software Data company Palantir is one of the most influential, secretive, and controversial companies in the world.
NRC visited the office in London.
What is the worldview of the Palantirians?

Die Fedorov en Karp die liggen elkaar wel , ik vermoed dat Oekraïne de defensie gaat opsplitsen met een AI deel

[ Bericht 7% gewijzigd door michaelmoore op 20-07-2026 00:30:34 ]
  zondag 19 juli 2026 @ 20:07:01 #35
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221383262
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 12:17 schreef LXIV het volgende:

[..]
Absoluut wel! Want anders had Rusland allang een logistieke lijn in Polen aangevallen. Als dit niet zo is dan kun je de NAVO wel opheffen. Dan hoeven we ook niet te vechten om Oekraine bij de NAVO te krijgen.
We gaan Oekraine niet bij de NATO brengen

Finland en Zweden zijn er al bij gekomen vanwege de angst voor die gestoorde Poetin
Een hele grote NATO familie maakt de eenheid niet sterker, de mogelijkheid van interne conflicten zal dan toenemen en dat is dodelijk voor het verbond

Naar mijn smaak zijn er al teveel bij , het risico op interne conflicten wordt te groot, NATO kan uit elkaar vallen he

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 19-07-2026 21:38:24 ]
pi_221383265
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 19:56 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Nee dat levert niets op

Dat heeft geen enkele zin
Palantir is degene die de doelen aanwijst met behulp van de Palantir spionage satellieten en met AI de strategie bepaald om Ruzzia aan de bedelstaf te brengen

Karp is de AI generaal van Oekraine
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan Karp heb je ook een goede. Die geniet van zijn werk.
  zondag 19 juli 2026 @ 20:10:11 #37
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221383313
quote:
19s.gif Op zondag 19 juli 2026 20:07 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Aan Karp heb je ook een goede. Die geniet van zijn werk.
Karp haat de domme dictator Poetin enorm
  zondag 19 juli 2026 @ 20:15:48 #38
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221383380
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 18:31 schreef Wantie het volgende:

[..]

Of het afluisteren van de telefoon van Merkel, of het voorliegen van de Europese leiders mbt de oorlog in Irak, of het uitvoeren van martelvluchten via Europese vliegvelden... Maar Europa laat zich graag in de luren leggen. Wat dat betreft zijn het wel übercucks, onze leiders.
The End Times are wild
  zondag 19 juli 2026 @ 20:16:55 #39
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221383393
Ik bedoel: Je denkt toch niet dat de USA het geaccepteerd had wanneer bv Frankrijk de president een afluisterbare telefoon in handen had gespeeld en dat ze dan enkel wat schaapachtig hadden gelachen en het liefst hadden gehad dat het nooit was uitgekomen? Die hadden gewoon een punitieve actie ondernomen, die laten echt niet met zich sollen.
The End Times are wild
pi_221383624
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 20:16 schreef LXIV het volgende:
Ik bedoel: Je denkt toch niet dat de USA het geaccepteerd had wanneer bv Frankrijk de president een afluisterbare telefoon in handen had gespeeld en dat ze dan enkel wat schaapachtig hadden gelachen en het liefst hadden gehad dat het nooit was uitgekomen? Die hadden gewoon een punitieve actie ondernomen, die laten echt niet met zich sollen.
Ze laten dat soort shit ook over hun kant gaan als rus het flikt, dus waar heb je het over.
  zondag 19 juli 2026 @ 20:44:04 #41
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221383674
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 20:16 schreef LXIV het volgende:
afluisteren is zo 1976
pi_221383698
quote:
10s.gif Op zondag 19 juli 2026 20:40 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ze laten dat soort shit ook over hun kant gaan als rus het flikt, dus waar heb je het over.
Dat denk ik juist niet
Vakman pur sang
pi_221383757
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat denk ik juist niet
Niks meegekregen van het beinvloeden van verkiezingen?

Dat dacht ik al.
pi_221383847
Of nog erger, als israel het flikt.
  zondag 19 juli 2026 @ 21:58:50 #45
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221385433
Putin zal niet stoppen met deze oorlog, tenzij iemand hem het mes op de keel zet , een wapenstilstand is geen overwinning , dus dat kan ook niet

De Russische raketten hebben niet echt een precies doel , anders dan een grote stad , waar ie neerkomt weet geen mens

[ Bericht 8% gewijzigd door michaelmoore op 20-07-2026 00:32:11 ]
pi_221386361
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 20:07 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
We gaan Oekraine niet bij de NATO brengen

Finland en Zweden zijn er al bij gekomen vanwege de angst voor die gestoorde Poetin
Een hele grote NATO familie maakt de eenheid niet sterker, de mogelijkheid van interne conflicten zal dan toenemen en dat is dodelijk voor het verbond

Naar mijn smaak zijn er al teveel bij , het risico op interne conflicten wordt te groot, NATO kan uit elkaar vallen he
Ene kant begrijpelijk, andere kant zit bijna alle Europese Navo in de EU.
Ik verwacht daardoor geen interne militaire conflicten.

Enige risico is Turkije vs Griekenland en VS vs Denemarken.

Maar dat zijn oude NAVO leden.
pi_221386753
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Is niet waar, bijvoorbeeld Nigel Farage en de AFD.

quote:
Hele debiele redenering.

quote:
Nee, dit slaat totaal nergens meer op.

quote:
Linkse partijen in Nl, Du, Fr en vooral Spanje zijn pas de echte gevaren die willens en wetens steeds meer nieuw vlees binnenhalen die straks als het slecht afloopt allemaal vermoord worden.
Nee, de VS wil geen Europees machtsblok die met hun concurreert.
Die ziet liever een zwak Europa waar ze invloed op kunnen uitoefenen.

Je hele relaas raakt echt kant noch wal en doet de geschiedenis van de jaren dertig en veertig ernstig geweld aan.
En helemaal het Joodse volk.
Die je nu de schuld geeft van de tweede wereldoorlog.
pi_221386856
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 20:15 schreef LXIV het volgende:

[..]
Of het afluisteren van de telefoon van Merkel, of het voorliegen van de Europese leiders mbt de oorlog in Irak, of het uitvoeren van martelvluchten via Europese vliegvelden... Maar Europa laat zich graag in de luren leggen. Wat dat betreft zijn het wel übercucks, onze leiders.
Nee, helemaal niet.

Afgezien van wat Fokkers die in de kont van Trump kruipen dan.

We zien de EU steeds meer een eigen koers varen. Dat gaat niet op stel en sprong natuurlijk.

Wat dat betreft is het hier altijd erg zwartwit: of we zitten in de kont van Trump, of we gaan radicaal een andere kant op.
  zondag 19 juli 2026 @ 23:17:43 #49
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221387422
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 22:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, helemaal niet.

Afgezien van wat Fokkers die in de kont van Trump kruipen dan.

We zien de EU steeds meer een eigen koers varen. Dat gaat niet op stel en sprong natuurlijk.

Wat dat betreft is het hier altijd erg zwartwit: of we zitten in de kont van Trump, of we gaan radicaal een andere kant op.
De Duitsers hebben het gewoon geslikt. Verder niks. Denk je dat de Chinezen of Amerikanen zoiets gewoon zouden slikken?
The End Times are wild
pi_221387456
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 23:17 schreef LXIV het volgende:

[..]
De Duitsers hebben het gewoon geslikt. Verder niks. Denk je dat de Chinezen of Amerikanen zoiets gewoon zouden slikken?
Exact ja.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')