SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je wapens levert ben je geen valide doel?quote:Op zondag 19 juli 2026 15:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus iedereen die bv. meewerkt aan het DroneAid Collective is ook een valide militair doel? Dat is wat je nu zegt?
nou als je wel eens in Afrika komt dan zou je weten dat ze allemaal bij voorkeur naar de USA willen en als tweede keus de EUquote:Op zondag 19 juli 2026 15:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope.
Laat de VS eens ophouden vluchtelingenstromen op gang te brengen.
appartementen complexen opblazen heeft geen zin , zinloos , veel puin en 8 dodenquote:Op zondag 19 juli 2026 13:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zie links en rechts ook al geluiden bij oekkies die idd ronduit zeggen dat er maar ook appartementencomplexen in rus opgeblazen moeten worden.
Te vinden op Aliexpress:quote:Op zondag 19 juli 2026 15:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als je wapens levert ben je geen valide doel?
Als je de financiering erbij trekt, trek je het wel extreem ruim op. Want bij natiestaten wordt wapentuig betaald door de belastingbetaler -> elke belastingbetaler is doel.
Da's extreem. Maar ga jij met een pick up vol drones naar oek, ben je in mijn optiek gewoon een doel.
quote:Avilsailx Drone Glasvezel Spoel 5km-50km Anti-Interferentie, Stabiele Video Transmissie, G657A2 Slijtvast & Scheurbestendig
Vraag het ze.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
En wat is de tijd voor een Oekraïnsche soldaat?
Drones die dat gebruiken kun je met goed fatsoen eigenlijk geen eens civiel noemen:quote:Op zondag 19 juli 2026 16:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Te vinden op Aliexpress:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Yes, you can buy complete, ready-to-fly fiber optic drones today, though you will not find them at standard consumer retail stores like Best Buy or Amazon.
Because this technology emerged directly from recent electronic warfare requirements, the market is divided between specialized tactical defense sites and commercial FPV webstores.
Ben ik met je eens hoor. En toch kan dat soort spul gekocht worden op Aliexpress, Alibaba, Amazon en noem ze maar op... Dus om op basis van het assortiment te zeggen dat het een valide militair doel is vind ik persoonlijk wel erg ver gaan.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:19 schreef ExTec het volgende:
Drones die dat gebruiken kun je met goed fatsoen eigenlijk geen eens civiel noemen:
En de VS.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik dacht dat Rusland en Iran dat willen. Die schijnbaar achter veel migratiegolven zitten via proxys inmenging en terrorisme.
En de VS probeert de EU te destabiliseren door anti EU partijen te steunen.quote:Juist de ophitsing van Europeanen tegen de VS is wat vijanden willen.
tij dat de EU zonder de US verder gaat, geen probleemquote:Op zondag 19 juli 2026 16:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
En de VS.
[..]
En de VS probeert de EU te destabiliseren door anti EU partijen te steunen.
Daarmee schaart de VS zich tot onze vijand, ipv bondgenoot.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Geen brandstof, geen oogst, geen aardappelen, geen wodka, revolutie.
ze kunnen moeilijk verkondigen dat Putin eene idioot is, dat is wel zo maar dat kun je niet zeggen , in de USA kun je nog wel zeggen dat Trump mesjokke is, nog welquote:Op zondag 19 juli 2026 17:01 schreef vul_maar_in het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze lui zijn echt Knettergek.
Edit: stomme titel, maar de clips van de TV zijn echt bizar.
Nee ik bedoel die mafkezen in de studio met hun smerige retoriekquote:Op zondag 19 juli 2026 17:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze kunnen moeilijk verkondigen dat Putin eene idioot is, dat is wel zo maar dat kun je niet zeggen , in de USA kun je nog wel zeggen dat Trump mesjokke is, nog wel
als ik hier 100 keer post dat Rob Jetten ene dwaas is dan zal er niemand boos worden
Maar in Ruzzia is zulk gedrag niet verstandig
Sololslof is gekke kontenlikker en hij weet het zelf, was ie maar weer terug in zijn villa in Italië met zijn Milanese maatpakken en zijn Ferrariquote:Op zondag 19 juli 2026 17:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee ik bedoel die mafkezen in de studio met hun smerige retoriek
I know. Maar het is gewoon eng om ze te horen pratenquote:Op zondag 19 juli 2026 17:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Sololslof is gekke kontenlikker en hij weet het zelf, was ie maar weer terug in zijn villa in Italië met zijn maatpakken en zijn Ferrari
Soloslof praat vloeiend Italiaans he
The Techno Fascist KARP said without AI , Russia would have wonquote:Op zondag 19 juli 2026 17:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
I know. Maar het is gewoon eng om ze te horen praten
Ik denk dat juist deze denkwijze/retoriek killing is.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
En de VS.
[..]
En de VS probeert de EU te destabiliseren door anti EU partijen te steunen.
Daarmee schaart de VS zich tot onze vijand, ipv bondgenoot.
Domste wat je kunt doen.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
tij dat de EU zonder de US verder gaat, geen probleem
[..]
Bekijk deze YouTube-video
https://www.bnr.nl/nieuws(...)-veel-verder-vooruitquote:Op zondag 19 juli 2026 18:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Vs kan je momenteel helemaal niks mee. over 2 jaar maar weer eens kijken hoe de red white en blue erbij hangt.
En voor wie zegt, de Amerikanen moeten wachten op de EU. Nee die laten zich niet graag overlopen door Chinaquote:. Zo zegt de directeur van EIT RawMaterials dat de EU een voorbeeld zou moeten nemen aan de Amerikaanse aanpak: 'Terwijl we praten, wordt de volgende waardeketen overgenomen door de Amerikanen.'
Ik zeg niet we er vijanden mee moeten maken die gasten zijn niet te verslaan. Maar even pas op de plaats en lekker zelf investeren lijkt me beter.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)-veel-verder-vooruit
Moet dit je vriend zijn of je vijand?
Kies maar als je massaal aangevallen wordt
Dan moet je dat artikel lezen, dat lukt niet door de traagheid van de EU.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik zeg niet we er vijanden mee moeten maken die gasten zijn niet te verslaan. Maar even pas op de plaats en lekker zelf investeren lijkt me beter.
what else is new. maar niet beginnen is zeker geen optie.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan moet je dat artikel lezen, dat lukt niet door de traagheid van de EU
Weet ik, maar dat is niet wat de VS doet.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat juist deze denkwijze/retoriek killing is.
En dat jij degene bent die in de bullshit trap stapt.
Een sterke EU//VS alliantie is wat we moeten hebben. Alleen dan zijn we mega sterk en machtig.
Dan zijn we het niet eens. De anti eu partijen waren juist aan de macht en de VS wil ook rechtse partijen zien en de nregering echte aanpak van remigratie.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is niet wat de VS doet.
De VS steunt anti Europese partijen in Europa.
En dat is niet sinds Trump.
De Republikeinen stonden ook te juichen bij de Brexit.
Daarmee was ook een stuk macht van de EU gebroken.
Laat ze eerst maar eens ophouden met dat smijten met tarieven en oorlogje voeren waar het niet nodig is. Waren prima bondgenoten maar nu is er even geen land mee te bezeilen.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan zijn we het niet eens. De anti eu partijen waren juist aan de macht en de VS wil ook rechtse partijen zien en de nregering echte aanpak van remigratie.
De enige andere optie is dat dit te lang doorsluimert en we straks weer gaskamers bouwen net als vroeger met de Joden maar dan voor Moslims.
Dat zien mensen van mijlenver aankomen en dan moet de VS weer ingrijpen omdat er eoa ultra gek de dienst gaat willen uitmaken.
Je kunt niet afwenden van wat de VS gedaan heeft voor Europa tijdens WW2 en ik denk oprecht dat ze dat willen voorkomen nu.
Een tarieven strijd is gewoon normaal tussen economische grootmachten. Is van alle tijden, alleen nu wordt er zo panisch over gedaan.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens ophouden met dat smijten met tarieven en oorlogje voeren waar het niet nodig is. Waren prima bondgenoten maar nu is er even geen land mee te bezeilen.
Mwoah ik zeg niet dat tarieven geen doel dienen maar dit is gewoon pure willekeur om waar meneer nu weer boos over is.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een tarieven strijd is gewoon normaal tussen economische grootmachten. Is van alle tijden, alleen nu wordt er zo panisch over gedaan.
Dit is toch wel bijzonder hoor.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een tarieven strijd is gewoon normaal tussen economische grootmachten. Is van alle tijden, alleen nu wordt er zo panisch over gedaan.
Its Just business .
https://www.thebarentsobs(...)winter-crisis/454168quote:"On the brink of emergency": Arkhangelsk seeks Moscow bailout to avoid winter crisis
Lawmakers from the ruling United Russia party in the north Russian Arkhangelsk region have appealed to the federal government for emergency financial assistance, acknowledging that the regional budget lacks the funds needed to keep residents warm through the winter. They warn that fuel deliveries to remote Arctic settlements are falling behind schedule and that parts of the region face the risk of a major technological emergency.
[...]
Officials say they cannot currently guarantee the delivery of the required 21,000 tonnes of coal and 12,000 tonnes of diesel fuel to isolated districts of Arkhangelsk region. If sea ice forms before the fuel arrives, local boiler houses could be forced to shut down.
Elke week een ander tarief schreeuwen en dan weer terug trekken is niet van alle tijden.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Its Just business .
Nee, we moeten ons niet in de volgende oorlog in het MO laten slepen omdat de VS zo graag vijanden wil hebben.quote:En Iran? Ik zie graag de EU zij aan zij er vol in gaan samen met de VS om strijd te leveren aan onze gemeenschappelijke vijanden.
Dat verbroedert en versterkt ons.
Alleen ubermongool Trump speelt het spel niet goed.
Nee dat levert niets opquote:Op zondag 19 juli 2026 11:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou Rusland het op enig moment aandurven als de oorlog voor haar ongunstig verloopt om bijvoorbeeld een fabriek in pak'm beet Nederland, Duitsland of Frankrijk uit te schakelen?
quote:The West is superior and must always win.
This is how Palantir views the world
Military AI software Data company Palantir is one of the most influential, secretive, and controversial companies in the world.
NRC visited the office in London.
What is the worldview of the Palantirians?
We gaan Oekraine niet bij de NATO brengenquote:Op zondag 19 juli 2026 12:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Absoluut wel! Want anders had Rusland allang een logistieke lijn in Polen aangevallen. Als dit niet zo is dan kun je de NAVO wel opheffen. Dan hoeven we ook niet te vechten om Oekraine bij de NAVO te krijgen.
Aan Karp heb je ook een goede. Die geniet van zijn werk.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nee dat levert niets op
Dat heeft geen enkele zin
Palantir is degene die de doelen aanwijst met behulp van de Palantir spionage satellieten en met AI de strategie bepaald om Ruzzia aan de bedelstaf te brengen
Karp is de AI generaal van Oekraine
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Karp haat de domme dictator Poetin enormquote:Op zondag 19 juli 2026 20:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Aan Karp heb je ook een goede. Die geniet van zijn werk.
Of het afluisteren van de telefoon van Merkel, of het voorliegen van de Europese leiders mbt de oorlog in Irak, of het uitvoeren van martelvluchten via Europese vliegvelden... Maar Europa laat zich graag in de luren leggen. Wat dat betreft zijn het wel übercucks, onze leiders.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is niet wat de VS doet.
De VS steunt anti Europese partijen in Europa.
En dat is niet sinds Trump.
De Republikeinen stonden ook te juichen bij de Brexit.
Daarmee was ook een stuk macht van de EU gebroken.
Ze laten dat soort shit ook over hun kant gaan als rus het flikt, dus waar heb je het over.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:16 schreef LXIV het volgende:
Ik bedoel: Je denkt toch niet dat de USA het geaccepteerd had wanneer bv Frankrijk de president een afluisterbare telefoon in handen had gespeeld en dat ze dan enkel wat schaapachtig hadden gelachen en het liefst hadden gehad dat het nooit was uitgekomen? Die hadden gewoon een punitieve actie ondernomen, die laten echt niet met zich sollen.
afluisteren is zo 1976quote:Op zondag 19 juli 2026 20:16 schreef LXIV het volgende:
Ik bedoel: Je denkt toch niet dat de USA het geaccepteerd had wanneer bv Frankrijk de president een afluisterbare telefoon in handen had gespeeld en dat ze dan enkel wat schaapachtig hadden gelachen en het liefst hadden gehad dat het nooit was uitgekomen? Die hadden gewoon een punitieve actie ondernomen, die laten echt niet met zich sollen.
Dat denk ik juist nietquote:Op zondag 19 juli 2026 20:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ze laten dat soort shit ook over hun kant gaan als rus het flikt, dus waar heb je het over.
Niks meegekregen van het beinvloeden van verkiezingen?quote:
Ene kant begrijpelijk, andere kant zit bijna alle Europese Navo in de EU.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
We gaan Oekraine niet bij de NATO brengen
Finland en Zweden zijn er al bij gekomen vanwege de angst voor die gestoorde Poetin
Een hele grote NATO familie maakt de eenheid niet sterker, de mogelijkheid van interne conflicten zal dan toenemen en dat is dodelijk voor het verbond
Naar mijn smaak zijn er al teveel bij , het risico op interne conflicten wordt te groot, NATO kan uit elkaar vallen he
Is niet waar, bijvoorbeeld Nigel Farage en de AFD.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan zijn we het niet eens. De anti eu partijen waren juist aan de macht en de VS wil ook rechtse partijen zien en de nregering echte aanpak van remigratie.
Hele debiele redenering.quote:De enige andere optie is dat dit te lang doorsluimert en we straks weer gaskamers bouwen net als vroeger met de Joden maar dan voor Moslims.
Nee, dit slaat totaal nergens meer op.quote:Dat zien mensen van mijlenver aankomen en dan moet de VS weer ingrijpen omdat er eoa ultra gek de dienst gaat willen uitmaken.
Je kunt niet afwenden van wat de VS gedaan heeft voor Europa tijdens WW2 en ik denk oprecht dat ze dat willen voorkomen nu.
Nee, de VS wil geen Europees machtsblok die met hun concurreert.quote:Linkse partijen in Nl, Du, Fr en vooral Spanje zijn pas de echte gevaren die willens en wetens steeds meer nieuw vlees binnenhalen die straks als het slecht afloopt allemaal vermoord worden.
Nee, helemaal niet.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Of het afluisteren van de telefoon van Merkel, of het voorliegen van de Europese leiders mbt de oorlog in Irak, of het uitvoeren van martelvluchten via Europese vliegvelden... Maar Europa laat zich graag in de luren leggen. Wat dat betreft zijn het wel übercucks, onze leiders.
De Duitsers hebben het gewoon geslikt. Verder niks. Denk je dat de Chinezen of Amerikanen zoiets gewoon zouden slikken?quote:Op zondag 19 juli 2026 22:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
Afgezien van wat Fokkers die in de kont van Trump kruipen dan.
We zien de EU steeds meer een eigen koers varen. Dat gaat niet op stel en sprong natuurlijk.
Wat dat betreft is het hier altijd erg zwartwit: of we zitten in de kont van Trump, of we gaan radicaal een andere kant op.
Exact ja.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
De Duitsers hebben het gewoon geslikt. Verder niks. Denk je dat de Chinezen of Amerikanen zoiets gewoon zouden slikken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |