abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221376281
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-oekraine~ae952970/

Artikeltje hoor, indrukwekkend poeh hé!
pi_221376441
quote:
2s.gif Op zondag 19 juli 2026 09:18 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Zo werken de Russen al decennia… Ziek hoe die lui gesteund blijven worden…
Ja als je daar iets van zegt dan krijg je te horen “dat het nu eenmaal oorlog is” en “in een oorlog gebeuren smerige dingen”.

Een mooie manier om oorlogsmisdaden te bagatelliseren.
  zondag 19 juli 2026 @ 11:05:27 #78
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221376547
Terwijl Poetin probeert om de vroegere USSR regio's terug te pakken zijn er andere USSR regio's als Kazakhstan en Armenië die de middelvinger opsteken naar Ruzzia ,
En ipv daarvan Oekraïne helpen door de export van diesel naar Ruzzia tegen te houden

Kazachstan staat duidelijk aan de kant van de voor hun vrijheid vechtende vroegere USSR regio's net als Siberië en Armenië
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 19-07-2026 11:55:50 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 19 juli 2026 @ 11:13:48 #79
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221376757
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 10:43 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ja als je daar iets van zegt dan krijg je te horen “dat het nu eenmaal oorlog is” en “in een oorlog gebeuren smerige dingen”.

Een mooie manier om oorlogsmisdaden te bagatelliseren.
Dat is natuurlijk wel hoe het is.
Jij en anderen verlekkeren jezelf met filmpjes dat in Moskou van alles en nog wat de lucht in gaat, en nu doet Rusland dit terug.

Neemt niet weg dat het weer verschrikkelijk is wat er gebeurt. Deze oorlog kent twee verliezers.
Maar blijkbaar ook een winnaar: de EU omdat Rusland zogezegd verzwakt wordt :')
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 19 juli 2026 @ 11:15:40 #80
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221376819
Laat ik duidelijk zijn: ik ben geen fan of volger van Marie. Maar toch zou het niet verkeerd zijn als ook jullie kennis nemen van haar opvattingen om zodoende je eigen kennis wat te verdiepen.

"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
  Moderator zondag 19 juli 2026 @ 11:16:21 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221376839
Nee dank u
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221376853
quote:
7s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk wel hoe het is.
Jij en anderen verlekkeren jezelf met filmpjes dat in Moskou van alles en nog wat de lucht in gaat, en nu doet Rusland dit terug.

Neemt niet weg dat het weer verschrikkelijk is wat er gebeurt. Deze oorlog kent twee verliezers.
Maar blijkbaar ook een winnaar: de EU omdat Rusland zogezegd verzwakt wordt :')
Zou je dat ook zeggen als er in Moskou een metrostation of grote flat geraakt zou worden door zo'n Flamingo van Oekraïne?
  zondag 19 juli 2026 @ 11:19:54 #83
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221376953
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:16 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Zou je dat ook zeggen als er in Moskou een metrostation of grote flat geraakt zou worden door zo'n Flamingo van Oekraïne?
Wat zeggen?
Dat de oorlog 2 verliezers kent? Ja.
pi_221376981
quote:
7s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:15 schreef phpmystyle het volgende:
Laat ik duidelijk zijn: ik ben geen fan of volger van Marie. Maar toch zou het niet verkeerd zijn als ook jullie kennis nemen van haar opvattingen om zodoende je eigen kennis wat te verdiepen.

De kolder van Lady Gaga laten we ook deze zondag aan ons voorbij gaan.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  Moderator zondag 19 juli 2026 @ 11:22:51 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221377006
Mooie omgekeerde wereld weer |:(

Oekraine doet dit terug, Rusland deed het al, toegejuigd door een aantal users hier want maidan en de oprukkende navo enzo

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 19-07-2026 12:37:13 ]
pi_221377008
quote:
7s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wat zeggen?
Dat dit nou eenmaal oorlog is en in een oorlog smerige dingen gebeuren.
  zondag 19 juli 2026 @ 11:23:49 #87
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221377014
quote:
7s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:15 schreef phpmystyle het volgende:

wat is dat voor een gestoord mens joh
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 19 juli 2026 @ 11:24:03 #88
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221377016
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

De media, en algehele opinie in de EU heeft Oek een lijkt het wel onschendbare heldenstatus gegeven, waar elke kritiek agressief wordt afgewimpeld.
Ik hoop dat ze kritisch blijven en Intel erop blijven zetten. Die miljardensteunen kunnen heel slecht uitpakken als het verkeerd terecht komt.
Dat klopt. En het narratief wijzigen kan ook niet zomaar meer. Het volk is verteld dat Rusland verslagen zal worden, en dat Poetin ten val zal komen. En dat zou ook snel gebeuren en relatief gemakkelijk. Dat wist men zeker.
  Moderator zondag 19 juli 2026 @ 11:26:38 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221377043
Niemand is ooit verteld dat Rusland verslagen zal worden of dat Putin ten val zal komen of dat het snel zou gaan of dat het relatief makkelijk zal gaan

Dat leeft allemaal alleen in je koppie
  Moderator zondag 19 juli 2026 @ 11:26:53 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221377044
As usual
pi_221377051
Afgelopen week weer 9.840 Russische soldaten gedood, gewond geraakt of gevangen geworden op het Oekraïense slagveld.

https://index.minfin.com.ua/en/russian-invading/casualties/
  zondag 19 juli 2026 @ 11:29:01 #92
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221377086
quote:
7s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat klopt. En het narratief wijzigen kan ook niet zomaar meer. Het volk is verteld dat Rusland verslagen zal worden, en dat Poetin ten val zal komen. En dat zou ook snel gebeuren en relatief gemakkelijk. Dat wist men zeker.
het schiet aardig op ja
pi_221377132
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:26 schreef sp3c het volgende:
As usual
Istanbul zal zo wel weer voorbij komen.
En dan is de aandacht weer afgeleid van Russische oorlogsmisdaden, zoals het aanvallen van een metrostation waarvan ze weten dat het belangrijke schuilkelders zijn voor de burgerbevolking…
pi_221377155
quote:
10s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:30 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Istanbul zal zo wel weer voorbij komen.
En dan is de aandacht weer afgeleid van Russische oorlogsmisdaden, zoals het aanvallen van een metrostation waarvan ze weten dat het belangrijke schuilkelders zijn voor de burgerbevolking…
Ik post alvast het plaatje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 19 juli 2026 @ 11:34:36 #95
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221377233
Als je de mogelijkheid hebt om een militair doel te raken ipv een civiel doel dan doe je dat natuurlijk. Dat heet een lonend doelwit. Het is extreem simplistisch te denken dat Rusland liever een kinderdagverblijf zou raken dan een drone-fabriek. De reden dat Oekraine -blijkens- zo goed in staat is om militaire doelen te raken is de USA/UK/FR intel.

Waar ik me wel over verbaas is het extreem lage aantal (burger)slachtoffers aan beide zijden. 8 of 9 bij de aanval op Moskou, tot nu toe 1 dode geteld bij de aanval op Kiev. Vergelijk dat met eerdere oorlogen waarbij in vergelijkbare nachten honderden of duizenden slachtoffers vielen.

Enfin: als deze chicken-game nog langer sluipend blijft escaleren dan gaat het apocalyptisch fout op zeker moment. Kan een half jaar duren, kan anderhalf jaar duren. Maar er moet op zeker moment gestopt worden.
The End Times are wild
pi_221377250
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:34 schreef LXIV het volgende:
Als je de mogelijkheid hebt om een militair doel te raken ipv een civiel doel dan doe je dat natuurlijk. Dat heet een lonend doelwit. Het is extreem simplistisch te denken dat Rusland liever een kinderdagverblijf zou raken dan een drone-fabriek. De reden dat Oekraine -blijkens- zo goed in staat is om militaire doelen te raken is de USA/UK/FR intel.

Waar ik me wel over verbaas is het extreem lage aantal (burger)slachtoffers aan beide zijden. 8 of 9 bij de aanval op Moskou, tot nu toe 1 dode geteld bij de aanval op Kiev. Vergelijk dat met eerdere oorlogen waarbij in vergelijkbare nachten honderden of duizenden slachtoffers vielen.

Enfin: als deze chicken-game nog langer sluipend blijft escaleren dan gaat het apocalyptisch fout op zeker moment. Kan een half jaar duren, kan anderhalf jaar duren. Maar er moet op zeker moment gestopt worden.
Ook weer een creatieve, maar bekende, manier van je voor het goedpraten van het bewust bombarderen van burgerdoelen door de Russen :s).
  zondag 19 juli 2026 @ 11:43:43 #97
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221377298
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:34 schreef LXIV het volgende:

Zou Rusland het op enig moment aandurven als de oorlog voor haar ongunstig verloopt om bijvoorbeeld een fabriek in pak'm beet Nederland, Duitsland of Frankrijk uit te schakelen?
pi_221377314
quote:
7s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wat zeggen?
Waarom dan de fanboy van de aanstichter uithangen?

quote:
7s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:43 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Zou Rusland het op enig moment aandurven als de oorlog voor haar ongunstig verloopt om bijvoorbeeld een fabriek in pak'm beet Nederland, Duitsland of Frankrijk uit te schakelen?
Dreigen ze al jaren mee.
pi_221377316
quote:

[..]
Een koekjesfabriek?
  zondag 19 juli 2026 @ 11:48:11 #100
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221377326
quote:

[..]
Dat denk ik niet, want dat betekent automatisch art 5 en daarmee op korte termijn het verliezen van de oorlog en het einde van de regering Putin. Bovendien heeft dit praktisch gezien geen effect gezien de beperkte Russische vuurkracht ten opzichte van het enorme aantal doelen in de EU.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')