Ja man, zijn allemaal crisis acteurs!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zelensky, ik zeg dat al vanaf de start, speelt geen helder spel, ik vermoed Russische connecties en zelfverrijking.
Ik zal veel commentaar krijgen, maar wat zeg je als dit zou uitkomen?
Grootste gevaar is een dubbelspel van een aantal hooggeplaatste figuren, die geld doorsluizen vanuit de EU via Oek naar Rusland, zodat ze samen gaan optrekken tegen de EU, dat zou wrang zijn.
De media, en algehele opinie in de EU heeft Oek een lijkt het wel onschendbare heldenstatus gegeven, waar elke kritiek agressief wordt afgewimpeld.
Ik hoop dat ze kritisch blijven en Intel erop blijven zetten. Die miljardensteunen kunnen heel slecht uitpakken als het verkeerd terecht komt.
ik zie de link en logica niet van die zinquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:40 schreef theunderdog het volgende:
Zelensky ziet dat Oekraine een goede slag slaat. Krijgt Amerikaanse support - beslist ineens een ontslagronde te gaan doen.
Achterlijker wordt het niet.
Het gaat goed - je zorgt voor instabiliteit.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:44 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik zie de link en logica niet van die zin
Nou, Achterlijker dan die zin wordt het niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:44 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik zie de link en logica niet van die zin
SPOILER: TriggerwarningOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
quote:Op zondag 19 juli 2026 00:03 schreef ExTec het volgende:
Haha Russen hebben wel humor.SPOILER: TriggerwarningOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juli 2026 00:03 schreef ExTec het volgende:
paarden eten veel, en komend winter is er weinig te eten, omdat er geen diesel zal zijn voor tractoren, en geen mensen om handmatig de oogst binnen te halenSPOILER: TriggerwarningOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
Boven de 10, worden er meer gelanceerd nu.quote:Op zondag 19 juli 2026 00:26 schreef skysherrif het volgende:
Zircon/S400/Iskander aanval op Kyiv.
4 inslagen al.
En weer op civiele doelen. Terrorisme.quote:Op zondag 19 juli 2026 01:44 schreef skysherrif het volgende:
Nu officieel grootste ballistische aanval op Kyiv deze oorlog
Zo werken de Russen al decennia… Ziek hoe die lui gesteund blijven worden…quote:Op zondag 19 juli 2026 07:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
En weer op civiele doelen. Terrorisme.
Wellicht missen ze wat chips en zijn ze gewoon niet nauwkeuriger. Ok generaalski, richting Kiyv... vuur.quote:Op zondag 19 juli 2026 07:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
En weer op civiele doelen. Terrorisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |