abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221370969
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 17:09 schreef phpmystyle het volgende:
Leuke persiflage van de huidige stand van zaken wat betreft geopolitiek:

Bekijk deze YouTube-video
Misschien is de Lama's ook iets voor jou.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_221370970
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 17:18 schreef Peligrosso het volgende:
[poll=10215]
_O_
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221371282
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 13:50 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
Zelensky, ik zeg dat al vanaf de start, speelt geen helder spel, ik vermoed Russische connecties en zelfverrijking.
Ik zal veel commentaar krijgen, maar wat zeg je als dit zou uitkomen?

Grootste gevaar is een dubbelspel van een aantal hooggeplaatste figuren, die geld doorsluizen vanuit de EU via Oek naar Rusland, zodat ze samen gaan optrekken tegen de EU, dat zou wrang zijn.

De media, en algehele opinie in de EU heeft Oek een lijkt het wel onschendbare heldenstatus gegeven, waar elke kritiek agressief wordt afgewimpeld.
Ik hoop dat ze kritisch blijven en Intel erop blijven zetten. Die miljardensteunen kunnen heel slecht uitpakken als het verkeerd terecht komt.
Vakman pur sang
pi_221371423
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zelensky, ik zeg dat al vanaf de start, speelt geen helder spel, ik vermoed Russische connecties en zelfverrijking.

Grootste gevaar is een dubbelspel van een aantal hooggeplaatste figuren, die geld doorsluizen vanuit de EU via Oek naar Rusland, zodat ze samen gaan optrekken tegen de EU, dat zou wrang zijn.

De media, en algehele opinie in de EU heeft Oek een lijkt het wel onschendbare heldenstatus gegeven, waar elke kritiek agressief wordt afgewimpeld.
Ik hoop dat ze kritisch blijven en Intel erop blijven zetten. Die miljardensteunen kunnen heel slecht uitpakken als het verkeerd terecht komt.
Goed verhaal dude.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221371427
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 19:28 schreef ExTec het volgende:

[..]
Goed verhaal dude.
Hij moet iets nu de Russische wonderwapens maar uitblijven.
pi_221371446
quote:

[..]

Ja, ik vermoed ook dat we naar een briljant stukje 4d schaken kijken waarbij Rusland en Oekraïne elkaars infrastructuur en bevolking in puin schieten, de binnenlandse economieën ten gronde richten en het mondiale aanzien van Rusland door het gootje te spoelen zodat ze een gezamenlijk front tegen de EU kunnen vormen.

Ik begin alvast aan m'n noodpakket.
pi_221371475
quote:

[..]

BNW is die kant op. Of de andere kant, als je gelooft dat ik van de illuminatie ben

Dat hele politieke steekspel is ontzettend jammer, maar denk niet te veel van invloed op de oorlog an sich. Het was ook wel te verwachten met de oude soviet mentaliteit die ondanks pogingen toch nog doorebt. Hoop wel dat die Sirsky gezien zijn doctrine ook verwijderd wordt. Dan kan de rust weerkeren met iemand die vers is en hopelijk de lijn van Federov doorzet qua hervormingen.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_221371481
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 19:32 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Ja, ik vermoed ook dat we naar een briljant stukje 4d schaken kijken waarbij Rusland en Oekraïne elkaars infrastructuur en bevolking in puin schieten, de binnenlandse economieën ten gronde richten en het mondiale aanzien van Rusland door het gootje te spoelen zodat ze een gezamenlijk front tegen de EU kunnen vormen.

Ik begin alvast aan m'n noodpakket.
Het was natuurlijk een stuk tekst dat je denkt: waar te beginnen, maar dit is een uitstekende poging. _O-
pi_221371541
quote:

[..]

Dit slaat dan wel weer helemaal nergens op

Ik snap niet met alle valide kritieken en openbaringen die uit goede westerse en Oekraïense media zijn gekomen over zelensky , syrskyi etc ineens dit totaal uit je duim moet zuigen gebaseerd op echt helemaal niets?

Cc @Discombobulate
pi_221371669
Het is puur op guts, mensenkennis. Al vind ik dat Oekraïne zich rechtvaardigd verdedigd.
Ergens klopt er iets niet met Zelensky en bepaalde entourage om hem heen.

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Vakman pur sang
pi_221371750
Ik ben vandaag een frietje gaan eten bij Franky en Coen. https://www.frankyandcoen.nl/
Ook wel eens fijn in een bubbel met gelijkgestemden te zitten. Iedereen superaardig en hulpvaardig naar elkaar toe. Wat je voor je frietje betaalde, mocht je zelf weten.
En er werden karrevrachten, letterlijk in paardenwagens, spullen binnen gebracht.

Ook kennisgemaakt met mensen die camouflagenetten laten knopen, ze leveren het frame, een net dat je zelf moet opspannen en na wat uitleg kan iedereen het. Ze doen het in kerken die ruimte beschikbaar stellen, permanent of een paar dagen per week. Natuurlijk betaal je voor het frame en het net, en publiek dat komt helpen knopen betaalt voor de reepjes camouflagestof die ze in de netten knopen. Ik ga eens kijken of ik het ook bij mij in de stad kan organiseren. Met een keer per week een kraam op de markt zou ik al een heel eind komen.

Franky en Coen zelf, en hun kinderen zijn ook superaardig, hele lieve mensen gewoon.
Blij dat vandaag zo’n succes voor ze was.
pi_221371753
ZOJUIST

en ongeveer tegelijk:

Fedorov
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 juli 2026 @ 20:07:14 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221371764
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 20:05 schreef skysherrif het volgende:
ZOJUIST

[ afbeelding ]

en ongeveer tegelijk:

[ afbeelding ]

Fedorov
Hoopgevend.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 18 juli 2026 @ 20:30:13 #39
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221371912
quote:
ZOJUIST

[ afbeelding ]

en ongeveer tegelijk:

[ afbeelding ]

Fedorov
Welke kant gaat dit dan op? Kan moeilijk voorstellen dat hij terug komt en Syrskiy weg.
pi_221371944
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 20:30 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Welke kant gaat dit dan op? Kan moeilijk voorstellen dat hij terug komt en Syrskiy weg.
Protest in Kyiv vanavond 3x zo groot als gister, meerdere officieren die zich vandaag hebbne ontslagen uit het leger uit protest en anderen die zich openlijk achter fedorov scharen, wellicht heeft hij gewoon geen keus.

Maar niets is nog zeker
pi_221372095
pi_221372357
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 14:47 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Skala soldaten maken een vlag video in het centrum van Konsta met fotos van Syrskyi en Zelensky _O- _O-
Bedoel je met Konsta Kostjantynivka?

Heel veel mensen zeggen Konstjantynivka, waarschijnlijk vanwege in het hoofd zittende Constantinopel.
pi_221372453
quote:

[..]

Je mag best kritisch zijn, maar Zelensky betichten van Russische connecties vind ik te ver gaan.
Ook Denys Davydov draait helemaal door, door Sirskyi te betichten van het hebben van Russische connecties, en misschien zelfs een Russische spion te zijn.
pi_221372493
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 21:04 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Bedoel je met Konsta Kostjantynivka?

Heel veel mensen zeggen Konstjantynivka, waarschijnlijk vanwege in het hoofd zittende Constantinopel.
Yes

Was nog een andre video waar skala een "clearing operation" uitvoerde daar vandaag:

https://t.me/skala425/931

pi_221372525
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 21:10 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Je mag best kritisch zijn, maar Zelensky betichten van Russische connecties vind ik te ver gaan.
Ook Denys Davydov draait helemaal door, door Sirskyi te betichten van het hebben van Russische connecties, en misschien zelfs een Russische spion te zijn.
Dat is knettergek inderdaad
Vakman pur sang
pi_221372877
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 13:01 schreef ExTec het volgende:
Maar goed, uiteindelijk puilde het assortiment van wildberries uit met goederen die voor militaire doeleinden werden gebruikt.

[ x ]

[ x ]

Zeer valide doel, dus.
Ja de russische soldaten gebruikten Wildberries ook vaak liever dan de militaire logistiek, omdat het sneller en betrouwbaarder was. Crowd funding acties liepen voor bepaalde goederen ook via Wildberries.

Maar goed, zoals hier al jarenlang werd aangestipt, rusland heeft een gigantisch land met bijna oneindig veel doelwitten.
pi_221372932
quote:
ZOJUIST

[ afbeelding ]

en ongeveer tegelijk:

[ afbeelding ]

Fedorov
Mooi man, protesteren kan helpen.

Ondertussen wordt je in rusland voor 10 jaar opgesloten voor de meest milde kritiek op het systeem.

Het blijft een hilarisch verschil.
pi_221373171
Geen idee of dit al gepost was.

https://www.bnr.nl/nieuws(...)-van-odesa-haven-aan

quote:
FT: ook opperbevelhebber van de Oekraïense strijdkrachten wordt mogelijk ontslagen

De Oekraïense president Volodymyr Zelensky overweegt de opperbevelhebber van de strijdkrachten, Oleksandr Syrskyi, te ontslaan, zo meldt de Financial Times. Dit bericht volgt na dagen van onrust binnen de militaire leiding van het land na het ontslag van minister van Defensie Mykhailo Fedorov.

Syrskyi en Fedorov verschilden van mening over de juiste strategie in de oorlog tegen Rusland. Fedorov gaf op een persconferentie na zijn ontslag toe dat hij had aangedrongen op het ontslag van Syrskyi.

Zelensky kijkt volgens de Britse krant naar alternatieve kandidaten. De Oekraïense president plaatste op X dat hij zaterdag een ontmoeting heeft met korpscommandanten die 'de zwaarst bevochten delen' van het front verdedigen.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221373287
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 22:04 schreef oheng het volgende:

[..]
Mooi man, protesteren kan helpen.

Ondertussen wordt je in rusland voor 10 jaar opgesloten voor de meest milde kritiek op het systeem.

Het blijft een hilarisch verschil.

Gerucht
pi_221373380
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 20:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik ben vandaag een frietje gaan eten bij Franky en Coen. https://www.frankyandcoen.nl/
Ook wel eens fijn in een bubbel met gelijkgestemden te zitten. Iedereen superaardig en hulpvaardig naar elkaar toe. Wat je voor je frietje betaalde, mocht je zelf weten.
En er werden karrevrachten, letterlijk in paardenwagens, spullen binnen gebracht.

Ook kennisgemaakt met mensen die camouflagenetten laten knopen, ze leveren het frame, een net dat je zelf moet opspannen en na wat uitleg kan iedereen het. Ze doen het in kerken die ruimte beschikbaar stellen, permanent of een paar dagen per week. Natuurlijk betaal je voor het frame en het net, en publiek dat komt helpen knopen betaalt voor de reepjes camouflagestof die ze in de netten knopen. Ik ga eens kijken of ik het ook bij mij in de stad kan organiseren. Met een keer per week een kraam op de markt zou ik al een heel eind komen.

Franky en Coen zelf, en hun kinderen zijn ook superaardig, hele lieve mensen gewoon.
Blij dat vandaag zo’n succes voor ze was.
Tof dat je ze "in het echt" gezien hebt!

Maar het is patat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')