Deze fiets was een beetje te oud.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende: [..] En zij wou ook trainen.
Warm badquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar twijfel ik wel eens aan. Soms gaat het hier over alles behalve de wedstrijd
Wil je gewoon hydrateren zeggen?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit nummer is nieuw voor de break.
Zijn niet de sterkste opstellingenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
De stand, dacht dat Engeland wel minder voor de dag zou komen.
Of we hebben Frankrijk de afgelopen jaren echt teveel overgewaardeerd
De Fransen lijken vooral ongemotiveerdquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
De stand, dacht dat Engeland wel minder voor de dag zou komen.
Of we hebben Frankrijk de afgelopen jaren echt teveel overgewaardeerd
In deze voetbalkantine kan alles, hier zijn huwelijken ontstaan en kapot gegaanquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar twijfel ik wel eens aan. Soms gaat het hier over alles behalve de wedstrijd
Declan Ricegod.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:25 schreef Perox het volgende:
Tja ik denk kijk even mee maar Engeland zonder Kane en Bellingham op 2-0 tegen Frankrijk? Ik snap het niet meer.
Hallo mannelijke vriendquote:
Huh? Oke. Ik dacht van nietquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Je hebt je voorspelling openbaar staan.
Mensen die hun voorspellingen niet openbaar hebben staan nemen zichzelf echt veel ter serieus.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Je hebt je voorspelling openbaar staan.
Dat is gek, ik kan het wel zien bij vergelijk voorspelling.quote:
Misschien omdat de wedstrijd gestart is!!!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is gek, ik kan het wel zien bij vergelijk voorspelling.
Dat is het.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien omdat de wedstrijd gestart is!!!
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is gek, ik kan het wel zien bij vergelijk voorspelling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaag, ach ja boeit ook niet. Ik doe nog mee met een andere en daar was de regel niet zichtbaar
Die moet veel klussen bij Basil.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom speelt die O'Reilly zo weinig?
quote:
Een beetje futloos.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:33 schreef Felagund het volgende:
Bij de Belg hebben ze ook een B-commentator opgesteld.
En toch weiger ik om naar de NPO te kijkenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:33 schreef Felagund het volgende:
Wel een domper inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:33 schreef Felagund het volgende:
Op zich is de beeb nu ook wel leuk.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En toch weiger ik om naar de NPO te kijken
Ik begin vaak bij de NOS en bij de eerste hydration break switch ik, om niet terug te keren.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En toch weiger ik om naar de NPO te kijken
Die heeft tijdens het wk wel een keer een flinke bak ijs is het warme bad geflikkerd. Die kwam ff binnenquote:
Belg-commentator?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:33 schreef Felagund het volgende:
Goed gedaan maat.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb samen met mijn vriendin de halve finales gekeken en moest naar even overtuigen om naar de Belg te kijken maar ze is het inmiddels met mij eens
kijk je uit, straks wil ze in de slaapkamer ook een belgquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb samen met mijn vriendin de halve finales gekeken en moest naar even overtuigen om naar de Belg te kijken maar ze is het inmiddels met mij eens
Wat een gezonde relatiequote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
Dan sturen we gewoon de berichten van capu doorquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kijk je uit, straks wil ze in de slaapkamer ook een belg
Wil haar G-spot ook wel een keer zacht raken hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar is @capuchon_jongen eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook zonder commercial break?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dit kan vergelijken.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:37 schreef Marcoss het volgende:
Zou Tuchel nu door hebben dat dit de reden is dat je wel wat snelle spelers op kan stellen als de tegenstander aanvalt en je er niet 6 verdedigers bij gooit?
Ik ga nog niet, maar het ZOU kunnenquote:
Voorl hoe slecht Frankrijk is is een schouwspel.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:36 schreef Type-R het volgende:
Oh jongens wat een schouwspel van de Engelsen
Dat soort trainers is meestal koppig als de pestquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:37 schreef Marcoss het volgende:
Zou Tuchel nu door hebben dat dit de reden is dat je wel wat snelle spelers op kan stellen als de tegenstander aanvalt en je er niet 6 verdedigers bij gooit?
Ik eigenlijk ook wel zoiets. Wat een ontgoocheling dat Frankrijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:37 schreef Coco het volgende:
Deze voorspelling had dombo, maar dan omgekeerd.
Toch nog!quote:
Tijdens de rustpauze?quote:
Staat wel een andere spanning op he, niet te vergelijkenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat hebben die bonenvreters het verprutst tegen Argentinie zeg
Andere wedstrijd ja, maar de druk van een snelle counter viel echt helemaal weg in die wedstrijd omdat er niemand overbleef om te kunnen counterenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dit kan vergelijken.
Die derde plek lijkt Frankrijk ook geen reet te boeien.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Staat wel een andere spanning op he, niet te vergelijken
Al besprokenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is nu 0-3 dus dat gaat niet meer
Die willen lekker op vakantie, dat merk je aan allesquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Die derde plek lijkt Frankrijk ook geen reet te boeien.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik had snel aangepast met de opstelling
quote:
Dat is vragen om problemen!!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik had snel aangepast met de opstelling
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Saka en Rashford had ik graag tegen Argentinië willen zien vanaf het begin.
Ik ga ook bijna op vakantiequote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die willen lekker op vakantie, dat merk je aan alles
Ik dacht engeland doet veel reservespelers dat wordt nietsquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is vragen om problemen!!
Goede fish & chips is wel echtquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:40 schreef GGMM het volgende:
Oh ja bonen
Engelsen hebben echt gewoon helemaal geen keuken. Wat een kut eten was dat bij het ontbijt zeg
Ik heb kipfilet "brood" en scrambled eggs genomen.
Welke mongool eet er nou witte bonen met tomatensaus en zo'n dikke vette worst als ontbijt
In Amsterdam had ik gewoon een keurig ontbijt, had je maar niet naar zo'n achtergesteld land moeten gaanquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:40 schreef GGMM het volgende:
Oh ja bonen
Engelsen hebben echt gewoon helemaal geen keuken. Wat een kut eten was dat bij het ontbijt zeg
Welke mongool eet er nou witte bonen met tomatensaus en zo'n dikke vette worst als ontbijt
Wat leuk zeg, waar ga je naar toe?quote:
Die gaan er voor hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik dacht engeland doet veel reservespelers dat wordt niets
Akkoord.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:41 schreef GGMM het volgende:
Oh ja en even tussendoor
GGMM in MED / Schouderklopjes meldtopic.
Ik ben eigenlijk te autistisch om dit soort dingen te schrijven maar hij verdient het wel
Dat ik autistisch ben of dat hij het verdient?quote:
Waar is mijn klopje?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:41 schreef GGMM het volgende:
Oh ja en even tussendoor
GGMM in MED / Schouderklopjes meldtopic.
Ik ben eigenlijk te autistisch om dit soort dingen te schrijven maar hij verdient het wel
Jaquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik autistisch ben of dat hij het verdient?
Serieus staan kokhalzen toen ik die troep voor het eerst zag liggen bij het ontbijtbuffet in hotel.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:40 schreef GGMM het volgende:
Oh ja bonen
Ik ben net terug van een weekje Amsterdamquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Spanje, met de auto. Jij nog plannen?
quote:
Waarom zou je een week naar Amsterdam gaan?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben net terug van een weekje Amsterdam
Dankjewel Dries.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Voer voor mensen onder de armoedegrens.
je moet de worst ook in stukjes snijden en kauwen als je deze nuttigtquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Serieus staan kokhalzen toen ik die troep voor het eerst zag liggen bij het ontbijtbuffet in hotel.
Lekker een weekje naar St. Tropez.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Frankrijk speelt alsof ze met vakantie willen
Met de auto wat een skeerheidquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Spanje, met de auto. Jij nog plannen?
Mijn vriendin wou dat graag, ik was er ook al heel lang niet meer geweest en het is op zich best een leuke stad.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom zou je een week naar Amsterdam gaan?
Nee, niet echt.quote:
Matig nummer van Pink Floyd. Verder is het Meddle album wel erg fijnquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Lekker een weekje naar St. Tropez.
Dat zijn nou eens handige tips. Dank.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
je moet de worst ook in stukjes snijden en kauwen als je deze nuttigt
Zeg nou dat het leuk is.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Maar ik hoop erop dat het nog KNOTSGEK wordt
Dan ga ik wat anders doen in de rust.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Maar ik hoop erop dat het nog KNOTSGEK wordt
Ik heb een foto van de Big Ben gemaaktquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien heeft iemand nog wel een leuke anekdote over zijn vakantie. ( of business trip)
Langer kon hij niet vrij krijgenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja kutquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeg nou dat het leuk is.
Of ben je zijn haxball belofte vergeten
Op een engelse camping 's morgens worsten in een tosti-ijzer gesignaleerd.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Serieus staan kokhalzen toen ik die troep voor het eerst zag liggen bij het ontbijtbuffet in hotel.
Alleen daarmee ging de bewindvoerder akkoord?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben ooit als kind in Frankrijk geweest. Toen was er elke dag heel veel mistral wind. Toen zijn we doorgereden naar Spanje.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien heeft iemand nog wel een leuke anekdote over zijn vakantie. ( of business trip)
Kun je leuk doen maar het is duurder dan een weekje Spanjequote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alleen daarmee ging de bewindvoerder akkoord?
Troosteloze bedoeningquote:
Waarom doe je dat dan in vredesnaam?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kun je leuk doen maar het is duurder dan een weekje Spanje
9,50 voor een halve liter bier
bijzijn = meemakenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan in vredesnaam?
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat is daar skeer aanquote:
Lullig voor hem dat zijn team hem zo in de steek laat bij zijn afscheid.quote:
Onthard water.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:48 schreef svann het volgende:
Wat zit er in de bidon van de franse keeper?
Champagne.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:48 schreef svann het volgende:
Wat zit er in de bidon van de franse keeper?
Toeristenprijsquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik tank ook voor niks dan nog. Beetje uren opgevouwen in een auto zitten rot opquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is daar skeer aan![]()
Juist fijn om je eigen auto bij te hebben op vakantie. En tank voor niks dus dat is ook wel mooi meegenomen.
Barbecueën is voor tokkies.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:48 schreef OmniRocket het volgende:
Ik had straatbarbeque. Niemand had dit verwacht. Iedereen in de top 10 van scorito heeft Frankrijk als winnaar.
Demasque!
Watquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten liever de hele dag op zolder. (ik kan dit nu zeggen omdat ik op reis ben geweest)quote:
Vreselijk laffe coach die met zoveel kwaliteit zo angstig gespeeld heeft jarenlang, dit is de afrekening.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Lullig voor hem dat zijn team hem zo in de steek laat bij zijn afscheid.
Nou inderdaad, dat je niet zo'n zin meer hebt begrijpen de mensen maar dit is schandaligquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:47 schreef SonicVolcano het volgende:
De Franse bond zou alle tickets moeten vergoeden. Dit kan niet
Was met de kleine Vdweek in Plopsaland Ardennen. Kinderijsje ¤5-¤6 plopperdepopquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Watmag hopen dat dat in Spanje idd goedkoper is.
Sow! Jij bent genadeloos.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vreselijk laffe coach die met zoveel kwaliteit zo angstig gespeeld heeft jarenlang, dit is de afrekening.
Ik ook. Sta nog op 96%. Daar gaat mijn zilveren bekerquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:48 schreef OmniRocket het volgende:
Ik had straatbarbeque. Niemand had dit verwacht. Iedereen in de top 10 van scorito heeft Frankrijk als winnaar.
Demasque!
Ik ben dan ook een toerist.quote:
Heb grote luxe wagen dus niemand komt wat tekort. Vliegen hebben we eerder dit jaar al gedaan. Beide is prima.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik tank ook voor niks dan nog. Beetje uren opgevouwen in een auto zitten rot opBeter ter plaatse auto huren en gewoon vliegen
Heb ook een luxe wagen Audi maar dan nog. 10-20 uren in een auto kolerequote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb grote luxe wagen dus niemand komt wat tekort. Vliegen hebben we eerder dit jaar al gedaan. Beide is prima.
Knettergekquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was met de kleine Vdweek in Plopsaland Ardennen. Kinderijsje ¤5-¤6 plopperdepop
Niet in één keer hèquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb ook een luxe wagen Audi maar dan nog. 10-20 uren in een auto kolere
Schijnt ook allemaal troep te zijn tegenwoordig die Duitse auto’s.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oke plofkrakerquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In zeker opzicht wordt die andere coach ook afgerekend omdat zijn b keus de fransen vernietigt.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vreselijk laffe coach die met zoveel kwaliteit zo angstig gespeeld heeft jarenlang, dit is de afrekening.
Heb net een nieuwe en valt me niet tegen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Schijnt ook allemaal troep te zijn tegenwoordig die Duitse auto’s.
Bayern Munchengodenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:54 schreef Anonymousz het volgende:
De wedstrijd afscheid van Johan Cruyff werd het 8-0 toch?
Rij ook iedereen de moeder. TFSI godenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb net een nieuwe en valt me niet tegen.
Ja. Daar was ik bij.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:54 schreef Anonymousz het volgende:
De wedstrijd afscheid van Johan Cruyff werd het 8-0 toch?
Benieuwd naar je ervaringen over 5 jaar.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb net een nieuwe en valt me niet tegen.
Mijn vorige wagen reed iedereen de moeder, Volvo V60 T8. Bazenauto was datquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rij ook iedereen de moeder. TFSI goden
Heb de mijne 2 jaar 110.000 km mee gereden. Nog geen centje pijnquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Benieuwd naar je ervaringen over 5 jaar.
Dan is ie al een jaar weg.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Benieuwd naar je ervaringen over 5 jaar.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Jeetje, jij bent nog ouder dan @:Lenny77?
Hallo Toetanchamonquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Ik heb Cruijff nog zien debuteren tegen GVAV.
Onzinnige wedstrijd ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:51 schreef Perrin het volgende:
Leuk afscheidsfeestje voor Deschamps. Geen Fransman wil een beetje voetballen.
Ouwequote:
Gedrufdquote:
Correct, Tuchel terminated.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:55 schreef Perox het volgende:
[..]
In zeker opzicht wordt die andere coach ook afgerekend omdat zijn b keus de fransen vernietigt.
Mijn Mercedes had de hoogste reparatiekosten in de 5 jaar dat ik hem had. De grooste waren luchtvering en een koplamp kapot. Dan ben je aardig aan de beurt kan ik je vertellen. Alleen al die koplamp was inclusief vervangen en inleren iets van Eur 2.500,-quote:
Ik ga met je meequote:
om?quote:Op zondag 19 juli 2026 00:08 schreef GGMM het volgende:
Mensen als Derrick horen niet thuis om een haxball-veld.
omquote:Op zondag 19 juli 2026 00:08 schreef GGMM het volgende:
Mensen als Derrick horen niet thuis om een haxball-veld.
Ik ben op vakantie lig juist op bed.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Waar is @:capuchon_jongen eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |