Ja gezelligquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuk, zullen we gaan wandelen?
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten. Zat musea waar je haar even had kunnen onderbrengen.quote:
Nee, brandstofprijzen zijn weer gestegenquote:
Ik woke nietquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kan het woord woke niet meer horen.
Klopt, lichte dubbeltwee met stuurman was dat.quote:
Op jou of op Chevy?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:GGMM zal nu wel jaloers zijn
Ik baal er wel eens van maar ik ben een nette jongeman gewordenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten. Zat musea waar je haar even had kunnen onderbrengen.
Hoe spreek jij murw uit?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Frankrijk is met een moeilijk woord murw geslagen.
Dat weten wij toch niet, dit zou je aan de trainer kunnen vragenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom speelt die O'Reilly zo weinig?
Ach ach.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik baal er wel eens van maar ik ben een nette jongeman geworden
User @Xylar heeft 1-2 staan.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik bedank Frankrijk voor de totale vernietiging van mijn Scorito
Murquote:
Soort zoekt soortquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:22 schreef leolinedance het volgende:
Pff kwam niet van een ouwe taart af in de gym die maar bezig bleef over hoe dramatisch de school van haar kinderen is. Tot drie keer toe zocht ze me op. Ik sta te trainen kut!
Wat doe je moeilijk? Je had haar toch gewoon kunnen doen?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:22 schreef leolinedance het volgende:
Pff kwam niet van een ouwe taart af in de gym die maar bezig bleef over hoe dramatisch de school van haar kinderen is. Tot drie keer toe zocht ze me op. Ik sta te trainen kut!
De stand of de spelers?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:23 schreef tjoptjop het volgende:
Dit had ik dan weer niet verwacht met de opstellingen![]()
En zij wou ook trainen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk? Je had haar toch gewoon kunnen doen?
Dat is een beetje raar, haar kinderen waren erbij.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk? Je had haar toch gewoon kunnen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |