Engeland geeft er niet om.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie hier wel knotsgek potentie in, dus dit boeit mij wel.
Ja als je het al zo weggeeft in de halve finale dan kun je vast ook weinig vechtlust opbrengen voor de troostfinale.quote:
Jij ligt op zaterdagavond om 23.00 al in bed?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja, hier gaan we dus niet voor wakker blijven.
Umtiti werd tenminste wereldkampioen met een blessure waarna hij nooit meer op niveau was.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:59 schreef 100Spokes het volgende:
Het is wel echt schandalig dat Saliba al sinds het einde van het seizoen met een gebroken rug door heeft gespeeld.
Vuilnisman deze twee zakken mogen ook mee.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Deze twee losers hadden in de finale moeten staan.
Veel plezier ermee.
Net als Patrick Roest!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:25 schreef lbosse het volgende:
[..]
Umtiti werd tenminste wereldkampioen met een blessure waarna hij nooit meer op niveau was.
Van Dijk ook niet. Speelt vandaag ook niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:16 schreef superniger het volgende:
Kutje Kane neemt zijn verantwoordelijkheid niet.
Denk dat de Fransen er amper op achteruit gaan. Enige speler waar ze echt minder van worden, is de vervanger van Saliba, maar die kon sowieso al niet spelen vandaagquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:26 schreef Perrin het volgende:
Wel interessant om te zien wat de bankzitters/reservespelers er van bakken.
Nam jij dit subforum maar eens serieus!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga dit even aanzien, hoop dat ze het wel een beetje serieus nemen
Ik vind dat jij wel eens even mag ophouden met je gezeik.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nam jij dit subforum maar eens serieus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
ZOquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind dat jij wel eens even mag ophouden met je gezeik.
Ik zal jou eens serieus nemen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga dit even aanzien, hoop dat ze het wel een beetje serieus nemen
Chocolade is tegenwoordig kneiteduur, dus ik hoop dat ze hun best doen!quote:
Dit is geil.quote:
Jij hebt je voorspelling aangepast.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb overigens 3-0 voorspeld.
Halloquote:
Een mooi beginquote:Like Alert
18-07-2026 @ 22:55:53
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zaterdag 18 juli 23:00] Frankrijk - Engeland #1"
Akkoordquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:50 schreef GGMM het volgende:
Ik ga dit kijken.
Hopelijk @:pisces29 en @:lenny77 ook
Ik ook na de opstelling van Engeland.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
VBL is elders.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil via deze weg overigens vast even aankondigen dat Feyenoord aankomend seizoen kampioen wordt.
Skibidiquote:
Feyenoord.quote:
Nog niksquote:
Onthard kraanwater.quote:
Citroenthee.quote:
Frankrijkquote:
Mag.quote:
Wtf. Net terug uit je reisje.quote:
Wat ben je een lekker huisvrouwtjequote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geef mij 1 reden om een troostfinale te kijken met een Engeland was met een b-ploeg speelt.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
Hopelijk zijn @:3rr0r en @:mortaxx op tijd terug uit de gym
Die wedstrijd daar kijken was een erg leuke ervaring trouwensquote:
quote:Like Alert
18-07-2026 @ 23:02:27
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zaterdag 18 juli 23:00] Frankrijk - Engeland #1"
Je bent aanwezig dus je hebt geen reden meer nodigquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Geef mij 1 reden om een troostfinale te kijken met een Engeland was met een b-ploeg speelt.
Ik ben inderdaad lekker.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:03 schreef Felagund het volgende:
Ik heb 3-1 voorspeld, dus ik hoop dat Engeland nu op houdt.
4-1 (kan nog)quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij deelt jouw voorspelling niet eens.
Mooiquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die wedstrijd daar kijken was een erg leuke ervaring trouwensOndanks de uitslag
No offence maar ik denk dat Chevy wel wat beters kan krijgenquote:
Total madnessquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:05 schreef Felagund het volgende:
Wat is eigenlijk knotsgek in het Frans (of Engels)?
Dat ik een leuke avond zou hebbenquote:
Laat Chevy dit zelf even uitmaken!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
No offence maar ik denk dat Chevy wel wat beters kan krijgen
Loufoquequote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:05 schreef Felagund het volgende:
WK is een warm bad, niet afhankelijk van de aanwezigheid van moderators, en daar zijn we trots opquote:
De ervaringquote:
You dirty dogquote:
Kreeziequote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:05 schreef Felagund het volgende:
Je bent er morgen maar gewoon bijquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:08 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit is overigens mijn laatste avond in dit warme bad.
Akkoordquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat Mbappe nog wat doelpunten maakt
Hoe kun je de finale missen?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:08 schreef WAvanBuren het volgende:
Mooiste Vlaamse woord vind ik recycleren. Prachtigquote:
wtfquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:08 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik had Frankrijk als kampioenquote:
Ik Spanjequote:
Maar wel realistisch, wij heb jij?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een saaie topscorerskeuze.
Haaland was leuker ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een saaie topscorerskeuze.
Dan moet hij nog wat doelpunten makenquote:
Ik juich morgen voor Spanje, ik gun het jou!quote:
Nee je regelt het maar gewoonquote:
Ik denk dat hij 5 augustus er wel weer bij is als Man City speelt tegen de all-stars van K-Leaguequote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet hij nog wat doelpunten maken
Wanneer speelt hij weer?
Dankjewel.quote:
Ga hem niet missen maar maar heb een verjaardagquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe kun je de finale missen?
🤨quote:
We noteren een kringetje @RamboDirkquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ga hem niet missen maar maar heb een verjaardagdus moet ik hem daar kijken.
Tegen wie?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ajax mag donderdag weer voetballen!
FK Vojvodina - Ajaxquote:
Oh spelen ze thuis volgende week??quote:
Dat gelukkig nietquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We noteren een kringetje @:rambodirk
Dat is gezellig zegquote:
sadquote:FK Vojvodina (Servisch: ФК Војводина) is een Servische sportclub uit Novi Sad. De club is vooral bekend om zijn voetbalafdeling, maar is ook actief in basketbal, handbal, ijshockey en baseball. De club werd in 1914 opgericht en was twee keer kampioen van Joegoslavië.
Wat heb je er gedaan?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben nu een weekje in Amsterdam geweest dus ik ga Ajax niet belachelijk maken de komende weken
Jaquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dank je wel. Heb je al gesport?
Wat was je doen?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben nu een weekje in Amsterdam geweest dus ik ga Ajax niet belachelijk maken de komende weken
Je mag wel een mening hebben over Leonardo.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
quote:
De toerist uithangen, beetje zuipen en cultuur snuivenquote:
Leuk korfbaltraining. Hoor je niet vaak.quote:
Heb je de walletjes bezocht?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
Korfbaltrainingquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sow toemaar lekker bezig. Wat is KT?
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
De toerist uithangen, beetje zuipen en cultuur snuiven
Ik was met mijn vriendin, dus neequote:
Hij ging met Engelsen voetbal kijken in een kroeg. Voor details over het verloop moet je bij hem zijn.quote:
quote:
Ik heb mij keurig naar mijn leeftijd gedragenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Cultuur snuiven in Amsterdam.
Ik weet genoeg.
Hele week in het Hilton met coke en hoerenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
De toerist uithangen, beetje zuipen en cultuur snuiven
Gister op RTL stukje gezien, controverse vanwege wokequote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:16 schreef Coco het volgende:
Ging bijna vandaag naar The Odyssey.
Maar daar kwam wat tussen. Ik wacht dus rustig de review van @:maxi-mus af.
Ja gezelligquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuk, zullen we gaan wandelen?
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten. Zat musea waar je haar even had kunnen onderbrengen.quote:
Nee, brandstofprijzen zijn weer gestegenquote:
Ik woke nietquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kan het woord woke niet meer horen.
Klopt, lichte dubbeltwee met stuurman was dat.quote:
Op jou of op Chevy?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:GGMM zal nu wel jaloers zijn
Ik baal er wel eens van maar ik ben een nette jongeman gewordenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten. Zat musea waar je haar even had kunnen onderbrengen.
Hoe spreek jij murw uit?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Frankrijk is met een moeilijk woord murw geslagen.
Dat weten wij toch niet, dit zou je aan de trainer kunnen vragenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom speelt die O'Reilly zo weinig?
Ach ach.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik baal er wel eens van maar ik ben een nette jongeman geworden
User @Xylar heeft 1-2 staan.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik bedank Frankrijk voor de totale vernietiging van mijn Scorito
Murquote:
Soort zoekt soortquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:22 schreef leolinedance het volgende:
Pff kwam niet van een ouwe taart af in de gym die maar bezig bleef over hoe dramatisch de school van haar kinderen is. Tot drie keer toe zocht ze me op. Ik sta te trainen kut!
Wat doe je moeilijk? Je had haar toch gewoon kunnen doen?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:22 schreef leolinedance het volgende:
Pff kwam niet van een ouwe taart af in de gym die maar bezig bleef over hoe dramatisch de school van haar kinderen is. Tot drie keer toe zocht ze me op. Ik sta te trainen kut!
De stand of de spelers?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:23 schreef tjoptjop het volgende:
Dit had ik dan weer niet verwacht met de opstellingen![]()
En zij wou ook trainen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk? Je had haar toch gewoon kunnen doen?
Dat is een beetje raar, haar kinderen waren erbij.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk? Je had haar toch gewoon kunnen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |