quote:
Een beetje futloos.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:33 schreef Felagund het volgende:
Bij de Belg hebben ze ook een B-commentator opgesteld.
En toch weiger ik om naar de NPO te kijkenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:33 schreef Felagund het volgende:
Wel een domper inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:33 schreef Felagund het volgende:
Op zich is de beeb nu ook wel leuk.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En toch weiger ik om naar de NPO te kijken
Ik begin vaak bij de NOS en bij de eerste hydration break switch ik, om niet terug te keren.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En toch weiger ik om naar de NPO te kijken
Die heeft tijdens het wk wel een keer een flinke bak ijs is het warme bad geflikkerd. Die kwam ff binnenquote:
Belg-commentator?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:33 schreef Felagund het volgende:
Goed gedaan maat.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb samen met mijn vriendin de halve finales gekeken en moest naar even overtuigen om naar de Belg te kijken maar ze is het inmiddels met mij eens
kijk je uit, straks wil ze in de slaapkamer ook een belgquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb samen met mijn vriendin de halve finales gekeken en moest naar even overtuigen om naar de Belg te kijken maar ze is het inmiddels met mij eens
Wat een gezonde relatiequote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
Dan sturen we gewoon de berichten van capu doorquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kijk je uit, straks wil ze in de slaapkamer ook een belg
Wil haar G-spot ook wel een keer zacht raken hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar is @capuchon_jongen eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |