Lekker een weekje naar St. Tropez.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Frankrijk speelt alsof ze met vakantie willen
Met de auto wat een skeerheidquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Spanje, met de auto. Jij nog plannen?
Mijn vriendin wou dat graag, ik was er ook al heel lang niet meer geweest en het is op zich best een leuke stad.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom zou je een week naar Amsterdam gaan?
Nee, niet echt.quote:
Matig nummer van Pink Floyd. Verder is het Meddle album wel erg fijnquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Lekker een weekje naar St. Tropez.
Dat zijn nou eens handige tips. Dank.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
je moet de worst ook in stukjes snijden en kauwen als je deze nuttigt
Zeg nou dat het leuk is.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Maar ik hoop erop dat het nog KNOTSGEK wordt
Dan ga ik wat anders doen in de rust.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Maar ik hoop erop dat het nog KNOTSGEK wordt
Ik heb een foto van de Big Ben gemaaktquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien heeft iemand nog wel een leuke anekdote over zijn vakantie. ( of business trip)
Langer kon hij niet vrij krijgenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja kutquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeg nou dat het leuk is.
Of ben je zijn haxball belofte vergeten
Op een engelse camping 's morgens worsten in een tosti-ijzer gesignaleerd.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Serieus staan kokhalzen toen ik die troep voor het eerst zag liggen bij het ontbijtbuffet in hotel.
Alleen daarmee ging de bewindvoerder akkoord?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben ooit als kind in Frankrijk geweest. Toen was er elke dag heel veel mistral wind. Toen zijn we doorgereden naar Spanje.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien heeft iemand nog wel een leuke anekdote over zijn vakantie. ( of business trip)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |