quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Saka en Rashford had ik graag tegen Argentinië willen zien vanaf het begin.
Ik ga ook bijna op vakantiequote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die willen lekker op vakantie, dat merk je aan alles
Ik dacht engeland doet veel reservespelers dat wordt nietsquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is vragen om problemen!!
Goede fish & chips is wel echtquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:40 schreef GGMM het volgende:
Oh ja bonen
Engelsen hebben echt gewoon helemaal geen keuken. Wat een kut eten was dat bij het ontbijt zeg
Ik heb kipfilet "brood" en scrambled eggs genomen.
Welke mongool eet er nou witte bonen met tomatensaus en zo'n dikke vette worst als ontbijt
In Amsterdam had ik gewoon een keurig ontbijt, had je maar niet naar zo'n achtergesteld land moeten gaanquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:40 schreef GGMM het volgende:
Oh ja bonen
Engelsen hebben echt gewoon helemaal geen keuken. Wat een kut eten was dat bij het ontbijt zeg
Welke mongool eet er nou witte bonen met tomatensaus en zo'n dikke vette worst als ontbijt
Wat leuk zeg, waar ga je naar toe?quote:
Die gaan er voor hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik dacht engeland doet veel reservespelers dat wordt niets
Akkoord.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:41 schreef GGMM het volgende:
Oh ja en even tussendoor
GGMM in MED / Schouderklopjes meldtopic.
Ik ben eigenlijk te autistisch om dit soort dingen te schrijven maar hij verdient het wel
Dat ik autistisch ben of dat hij het verdient?quote:
Waar is mijn klopje?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:41 schreef GGMM het volgende:
Oh ja en even tussendoor
GGMM in MED / Schouderklopjes meldtopic.
Ik ben eigenlijk te autistisch om dit soort dingen te schrijven maar hij verdient het wel
Jaquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik autistisch ben of dat hij het verdient?
Serieus staan kokhalzen toen ik die troep voor het eerst zag liggen bij het ontbijtbuffet in hotel.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:40 schreef GGMM het volgende:
Oh ja bonen
Ik ben net terug van een weekje Amsterdamquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Spanje, met de auto. Jij nog plannen?
quote:
Waarom zou je een week naar Amsterdam gaan?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben net terug van een weekje Amsterdam
Dankjewel Dries.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Voer voor mensen onder de armoedegrens.
je moet de worst ook in stukjes snijden en kauwen als je deze nuttigtquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Serieus staan kokhalzen toen ik die troep voor het eerst zag liggen bij het ontbijtbuffet in hotel.
Lekker een weekje naar St. Tropez.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Frankrijk speelt alsof ze met vakantie willen
Met de auto wat een skeerheidquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Spanje, met de auto. Jij nog plannen?
Mijn vriendin wou dat graag, ik was er ook al heel lang niet meer geweest en het is op zich best een leuke stad.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom zou je een week naar Amsterdam gaan?
Nee, niet echt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |