quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kun je leuk doen maar het is duurder dan een weekje Spanje
9,50 voor een halve liter bier
Wat is daar skeer aanquote:
Lullig voor hem dat zijn team hem zo in de steek laat bij zijn afscheid.quote:
Onthard water.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:48 schreef svann het volgende:
Wat zit er in de bidon van de franse keeper?
Champagne.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:48 schreef svann het volgende:
Wat zit er in de bidon van de franse keeper?
Toeristenprijsquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik tank ook voor niks dan nog. Beetje uren opgevouwen in een auto zitten rot opquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is daar skeer aan![]()
Juist fijn om je eigen auto bij te hebben op vakantie. En tank voor niks dus dat is ook wel mooi meegenomen.
Barbecueën is voor tokkies.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:48 schreef OmniRocket het volgende:
Ik had straatbarbeque. Niemand had dit verwacht. Iedereen in de top 10 van scorito heeft Frankrijk als winnaar.
Demasque!
Watquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten liever de hele dag op zolder. (ik kan dit nu zeggen omdat ik op reis ben geweest)quote:
Vreselijk laffe coach die met zoveel kwaliteit zo angstig gespeeld heeft jarenlang, dit is de afrekening.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Lullig voor hem dat zijn team hem zo in de steek laat bij zijn afscheid.
Nou inderdaad, dat je niet zo'n zin meer hebt begrijpen de mensen maar dit is schandaligquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:47 schreef SonicVolcano het volgende:
De Franse bond zou alle tickets moeten vergoeden. Dit kan niet
Was met de kleine Vdweek in Plopsaland Ardennen. Kinderijsje ¤5-¤6 plopperdepopquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Watmag hopen dat dat in Spanje idd goedkoper is.
Sow! Jij bent genadeloos.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vreselijk laffe coach die met zoveel kwaliteit zo angstig gespeeld heeft jarenlang, dit is de afrekening.
Ik ook. Sta nog op 96%. Daar gaat mijn zilveren bekerquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:48 schreef OmniRocket het volgende:
Ik had straatbarbeque. Niemand had dit verwacht. Iedereen in de top 10 van scorito heeft Frankrijk als winnaar.
Demasque!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |