Nee hoor, deze schertsvertoning sla ik over. Argentinië is de Trump van het voetbal; die komen nog weg met moord.quote:Alle stervelingen ter aarde kijken zondagavond 21:00 naar de finale. Spanje tegen Argentinië.
Dan kijk je toch lekker niet. Blijf dan hier ook weg.quote:Op donderdag 16 juli 2026 06:49 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nee hoor, deze schertsvertoning sla ik over. Argentinië is de Trump van het voetbal; die komen nog weg met moord.
Wanneer de eerste keer dan?quote:Op donderdag 16 juli 2026 01:07 schreef TLC het volgende:
Het is pas de 2de (!) keer dat ze tegen elkaar spelen op een WK
Enige jammere is dat ze voor mijn gevoel wel echt te weinig toptegenstanders hebben gehad dit WK. Eigenlijk alleen Engeland.quote:
1966, uitgerekend in Engeland dus won Argentinië met 2-1 van Spanjequote:
Gevochten tegen Kaapverdië, tegen Egypte stonden ze vlak voor tijd nog met 2-0 achter en ook tegen Engeland was het bijna met ze gedaan; Spanje en Argentinië staan beide terecht in de finalequote:Op donderdag 16 juli 2026 09:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Enige jammere is dat ze voor mijn gevoel wel echt te weinig toptegenstanders hebben gehad dit WK. Eigenlijk alleen Engeland.
Spanje heeft Portugal, Belgie en Frankrijk gehad, als die nu ook van de Argentijnen winnen dan hebben ze het wel echt dikverdiend.
Beetje zo'n zelfde route als Nederland 2 jaar geleden had.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:30 schreef TLC het volgende:
[..]
Gevochten tegen Kaapverdië, tegen Egypte stonden ze vlak voor tijd nog met 2-0 achter en ook tegen Engeland was het bijna met ze gedaan; Spanje en Argentinië staan beide terecht in de finale
Als Argentinie dan wint is ook Spanje als topland verslagen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Enige jammere is dat ze voor mijn gevoel wel echt te weinig toptegenstanders hebben gehad dit WK. Eigenlijk alleen Engeland.
Spanje heeft Portugal, Belgie en Frankrijk gehad, als die nu ook van de Argentijnen winnen dan hebben ze het wel echt dikverdiend.
39 jaar, het is echt ongekend. We hebben de komende generaties heel wat uit te leggen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:42 schreef DobbyDobby het volgende:
Hopelijk een topshow.
Zal wat zijn als die kleine bij Argentie het weer doet.
Hij had gisteren wel 4 assists kunnen hebben. Zo goed. Ik nam mijn petje af en ben echt geen groot fan van die Argentijenn.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
39 jaar, het is echt ongekend. We hebben de komende generaties heel wat uit te leggen.
Maar die werden 3e in de poule en verloren direct bij een beetje tegenstand.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:38 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Beetje zo'n zelfde route als Nederland 2 jaar geleden had.
Jouw post hier lezende heb je echt het eerste uur van Argentinië gemist of niet? Uiteindelijk terecht gewonnen en Messi speelde inderdaad foutloos met heerlijke passjes, daar niet van.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:02 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hij had gisteren wel 4 assists kunnen hebben. Zo goed. Ik nam mijn petje af en ben echt geen groot fan van die Argentijenn.
Wat maakt het eerste uur uit als je er in een half uur wel 5 kan maken?quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jouw post hier lezende heb je echt het eerste uur van Argentinië gemist of niet? Uiteindelijk terecht gewonnen en Messi speelde inderdaad foutloos met heerlijke passjes, daar niet van.
Tuchel was al dronken dat hielp ook mee.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:06 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Wat maakt het eerste uur uit als je er in een half uur wel 5 kan maken?
Geniaal gedaan, die Engelsen wat hoop geven en dan erop en erover. Ze zijn nog dronken.
Ik bedoel dan ook puur de route waarmee ze veel geluk hadden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:03 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Maar die werden 3e in de poule en verloren direct bij een beetje tegenstand.
quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:02 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hij had gisteren wel 4 assists kunnen hebben. Zo goed. Ik nam mijn petje af en ben echt geen groot fan van die Argentijenn.
Dat levert alleen een boete op.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:23 schreef Ericr het volgende:
FIFA doe je werk en knal ze er uit vanwege dat Malvinas spandoek.
Dat was hij voor de wedstrijd al, het 1e uur van Engeland was net zo slecht als dat van Argentinië en daarna werd het nog slechterquote:Op donderdag 16 juli 2026 12:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Tuchel was al dronken dat hielp ook mee.
Dit plaatje heb ik bij de halve finales ook gezien, 1x met de hele wereld voor Frankrijk, behalve in Spanje en 1x met de hele wereld voor Engeland, behalve in Argentinië.quote:
Ik heb hem gezien bij de VS - België met heel de wereld Zwart, Geel, Rood.. België won.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit plaatje heb ik bij de halve finales ook gezien, 1x met de hele wereld voor Frankrijk, behalve in Spanje en 1x met de hele wereld voor Engeland, behalve in Argentinië.
Dus dat belooft niet veel goeds
hele wereld voor spanje, behalve in Frankrijkquote:Op donderdag 16 juli 2026 13:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit plaatje heb ik bij de halve finales ook gezien, 1x met de hele wereld voor Frankrijk, behalve in Spanje en 1x met de hele wereld voor Engeland, behalve in Argentinië.
Dus dat belooft niet veel goeds
Laten we dit niet doen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 07:17 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat Andoni Goikoetxea niet meer voetbalt.
Bart simpsonquote:Op donderdag 16 juli 2026 18:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Messi lijkt op een stripfiguur maar ik weet niet welke. Zo’n ventje met piekhaar.
quote:
Yepquote:
Understatement.quote:Op donderdag 16 juli 2026 18:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Die maakt @:mexicanobakker zo
let op, het wordt erg cynisch
Ik vind,geheel in stijl met dit wk, dat de nummer drie ook gewoon naar de finale moetquote:Op donderdag 16 juli 2026 18:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Frankrijk v Engeland is geen letter waard.quote:Op donderdag 16 juli 2026 18:49 schreef Coco het volgende:
[..]
WWE royal rumble stijl. Om de zoveel minuten een extra speler het veld laten betreden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vind,geheel in stijl met dit wk, dat de nummer drie ook gewoon naar de finale moet
23u ook nog LOLquote:Op donderdag 16 juli 2026 19:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Frankrijk v Engeland is geen letter waard.
Als ik die foto nog 1x moet zien gooi met een andere baby.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:10 schreef TLC het volgende:
Toch erg bijzonder, eerst die babyfoto met daarbij Messi en zondag staan ze tegenover elkaar![]()
Ik wist het. Dat moment uit de 3de minuut werd een meme.quote:
Het schijnt dat Bellingham heeft gezegd dat hij Ronaldo toch altijd de beste heeft gevonden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik wist het. Dat moment uit de 3de minuut werd een meme.
'Ok ok ok dan, ga we zo doen?'
Zul je zien dat Yamal nu ineens 3x scoort.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:10 schreef TLC het volgende:
Toch erg bijzonder, eerst die babyfoto met daarbij Messi en zondag staan ze tegenover elkaar![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het schijnt dat Bellingham heeft gezegd dat hij Ronaldo toch altijd de beste heeft gevonden.
Maar wij zijn je vrienden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met diep spijt in het hart . Ik vertrek Zaterdag op vakantie. Ik kan de wedstrijd om de derde plaats en de Finale niet met FOK beleven. Het zal met een groep vrienden bij de Italiaan zijn.
quote:"Now everyone wants to be Messi's friend. When he was not scoring goals or singing the national anthem they called him Spanish. They are all turncoats. When we were knocked out of the World Cup he was the one who cried the most. Tell that to the idiots who said he didn't play for the shirt. I was in a room and you could hear Messi crying, only Messi"
Straf zal vergelijkbaar zijn met die van eerdere incidenten, bijvoorbeeld de Zwitserse spelers die destijds Servische fans provoceerden met Albanese gebaren. Xhaka en Shaqiri moesten toen 10k CHF boete betalen. Zoiets zal het nu ook wel worden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:21 schreef chufi het volgende:
Welke Scheids zullen ze aanstellen ? Ik vermoed iemand uit het Midden Oosten ...
En welke straf krijgt Argentinie voor dat gedoe met Las Malvinas ... Eerder werden spelers (Spaanse) bv een wedstrijd gestraft voor het zingen van een foute zong ... Daar maakt heel Argentinie zich sws al schuldig aan... Maar het zal wel afgedaan worden door een onafhankelijke eenpersoons commissie met een 1000 $ boete voor alle feiten
Oeps. Zometeen dan nog evenquote:Op donderdag 16 juli 2026 18:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Je gaat elke avond pizza eten?quote:Op donderdag 16 juli 2026 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met diep spijt in het hart . Ik vertrek Zaterdag op vakantie. Ik kan de wedstrijd om de derde plaats en de Finale niet met FOK beleven. Het zal met een groep vrienden bij de Italiaan zijn.
Die past precies om de pik van Messiquote:
Dat lukte eigenlijk ook alleen omdat Engeland met 11 man in de 16 ging staan, gaat nu niet gebeurenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:12 schreef Chadi het volgende:
Argentinië gaat heel compact spelen om de duels mogelijk te maken. Messi zal toch een bewaker krijgen van Spanje zodra hij op de vleugels gaat spelen. Kan me niet voorstellen dat ze hem daar laaien lopen en hopen dat de ballen die hij de 16 in slingert goed terecht komen.
Ze probeerden wel uit te stappen maar Messi is slim genoeg om te wachten op een 2 tegen 1 op de vleugel en dan het centrum vrij spelen. Dat zag je bij die eerste goal.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lukte eigenlijk ook alleen omdat Engeland met 11 man in de 16 ging staan, gaat nu niet gebeuren
Die komen daar vast om te stelen. Lange lat eroverheen. @de_boswachterquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:57 schreef chufi het volgende:
De wedstrijd is morgen pas. maar heel TimeSquare staat vol met Argentinie fans...
Van Argentinië kun je dit WK veel zegen maar niet dat ze uitermate goed zijn in verdedigen.. Om daarop te vertrouwen tegen Spanje lijkt me in ieder geval behoorlijk optimistisch.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:24 schreef Perrin het volgende:
Spanje zal waarschijnlijk vanaf de eerste minuut het initiatief nemen. Ik reken op 70% balbezit of meer, veel geduld aan de bal en een ploeg die voortdurend druk zet om Argentinië steeds verder terug te dringen. Voor Spanje is de uitdaging om dat overwicht daadwerkelijk om te zetten in echte doelkansen.
Voor Argentinië is dat juist precies het gewenste wedstrijdbeeld. Scaloni zal er waarschijnlijk geen moeite mee hebben om Spanje de bal te laten. Zijn ploeg zal compact verdedigen, de ruimtes in het centrum dicht houden en wachten op het juiste moment om toe te slaan. Argentijnse aanvallen zullen waarschijnlijk schaars zijn, maar wel snel, direct en gevaarlijk.
Een vroege Spaanse treffer is waarschijnlijk het enige scenario dat dit wedstrijdbeeld echt op zijn kop zet. Dan móét Argentinië uit zijn gesloten organisatie komen, ontstaan er meer ruimtes en kan de finale veel opener worden.
Blijft het lang 0-0, dan ligt een tactisch schaakspel voor de hand: Spanje met het overwicht en het balbezit, Argentinië geduldig wachtend op dat ene beslissende moment.
Sooowquote:Op donderdag 16 juli 2026 00:41 schreef superniger het volgende:
4-1 Argentinië.
Ik gun het Yamal niet.
Weg ermeequote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:02 schreef Zipportal het volgende:
Die komen daar vast om te stelen. Lange lat eroverheen. @:de_boswachter
graag met ook een goal voor hun... en de rest natuurlijkquote:Op zondag 19 juli 2026 00:03 schreef OmniRocket het volgende:
Graag winst Spanje zonder een goal van Cucurella of Porro.
Ik ook maar ik ben bang dat de FIFA says no.quote:
Yamal mag wel scoren van mijquote:Op zondag 19 juli 2026 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
graag met ook een goal voor hun... en de rest natuurlijk
Als dat zo is is heel de wereld er ook wel klaar mee toch? Spanje moet wel winnen om het nog wat geloofwaardig te houdenquote:Op zondag 19 juli 2026 09:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ook maar ik ben bang dat de FIFA says no.
1-0 door Olmo, waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 19 juli 2026 12:27 schreef Cupfighter het volgende:
Ik hoop Spanje maar denk Argentinie, los van dat het schopploeg is kunnen ze wel degelijk lekker voetballen wat ze tegen Engeland en Egypte deden na achterstand, Spanje is defensief erg sterk, wie het eerst scoort wint, 1-0 of 0-1 wordt de uitslag denk ik
Welnee joh, de FIFA is heel machtig. die hebben compleet maling aan alles en iedereen omdat ze weten dat ze er mee wegkomen.quote:Op zondag 19 juli 2026 12:02 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Als dat zo is is heel de wereld er ook wel klaar mee toch? Spanje moet wel winnen om het nog wat geloofwaardig te houden
Boh dat vrees ik ook. Toch wel erg veel zin in.quote:
Bedankt Donald Trump webcare.quote:
@Poepz0r gunt Messi een beenbreuk.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:08 schreef chufi het volgende:
Ik gun het Messi nog minder ... en Argentina natuurlijk. stelletje vuile sneaky schoppers zijn het die elke keer goed ermee weg zijn gekomen ...
De wissels van Tuchel komen door de FIFA, briljant complot_O_.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:57 schreef littlemindy het volgende:
Argentinië krijgt alles cadeau van de FIFA en loopt voortdurend te zuigen
Dus hup Spanje!
WE wachten op Justin Bieber godquote:Op zondag 19 juli 2026 16:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh men gelooft nog steeds in een complot van de FIFA voor Argentinie.
Nu begrijp ik beter hoe de wereld kapot gaat.
Complot? Nee.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh men gelooft nog steeds in een complot van de FIFA voor Argentinie.
Nu begrijp ik beter hoe de wereld kapot gaat.
Hoeveel van Spanje en Argentinië?quote:Op zondag 19 juli 2026 15:42 schreef TLC het volgende:
10 (!) spelers van Atletico Madrid vanavond in de WK finale
iets van bitterballen ofzo?quote:Op zondag 19 juli 2026 16:55 schreef chufi het volgende:
Komt er nu nog een snactie voor Argentinie spelers voor het maken van een politiek statement met het tonen van dat spandoek over de falkland-eilanden ?
Of doet de FIFA niets omdat Trump gezegd heeft dat HIJ het OK vond of is de FIFA zo laf om het pas na de finale te beoordelen...
Troostfinales zijn wel vaak veel leuker dan echte finales. Turkije - Korea in 2002, Duitsland - Uruguay in 2010 en Nederland - Brazilië in 2014.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:48 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik sla ook een keer een wedstrijdje over hoor (gister)
Was kapot moet van het klussen en moest vandaag weer en dacht dat wordt toch niks
Ja er zitten wel leuke tussen maar de spanning staat er nooit echt op.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Troostfinales zijn wel vaak veel leuker dan echte finales. Turkije - Korea in 2002, Duitsland - Uruguay in 2010 en Nederland - Brazilië in 2014.
Ik haat deze idioten.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Op naar de commands
@:zipportal @:maxi-mus
Och wat moet je met een WWF circuswedstrijdquote:Op zondag 19 juli 2026 16:48 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik sla ook een keer een wedstrijdje over hoor (gister)
Was kapot moet van het klussen en moest vandaag weer en dacht dat wordt toch niks
Vorige keer kregen ze ook een boetequote:Op zondag 19 juli 2026 16:55 schreef chufi het volgende:
Komt er nu nog een sanctie voor Argentinie spelers voor het maken van een politiek statement met het tonen van dat spandoek over de falkland-eilanden ?
Of doet de FIFA niets omdat Trump gezegd heeft dat HIJ het OK vond of is de FIFA zo laf om het pas na de finale te beoordelen...
10 kolen zijn 10 kolen.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och wat moet je met een WWF circuswedstrijd
Naja ga nu wel weer even andere dingen doen eerst.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Lekker op tijd ook zo voor de finale
lijkt me wel. eerst maar eens eten.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Naja ga nu wel weer even andere dingen doen eerst.
Oh god hoe lang gaat nu duren een half uur ofzo he?quote:Op zondag 19 juli 2026 18:42 schreef Solotovski het volgende:
Hopelijk wordt die hele halftime show helemaal de moeder uitgefloten
17 minuten en dan nog opbouwen en afbreken podium. 27 min totaal ofzo?quote:Op zondag 19 juli 2026 18:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Oh god hoe lang gaat nu duren een half uur ofzo he?
Pfff.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
17 minuten en dan nog opbouwen en afbreken podium. 27 min totaal ofzo?
Logisch. 0 druk, soort vriendschappelijk potje. Lekker aanvallen.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Troostfinales zijn wel vaak veel leuker dan echte finales. Turkije - Korea in 2002, Duitsland - Uruguay in 2010 en Nederland - Brazilië in 2014.
dat wou ik nog zeggen ja, net vriendschappeleijk :pquote:Op zondag 19 juli 2026 18:55 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Logisch. 0 druk, soort vriendschappelijk potje. Lekker aanvallen.
Meer een soort van Nations League-vibe, of Johan Cruijff Schaal. Er staat officieel een 'prijsje' op het spel maar het boeit eigenlijk niemand echt.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:55 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Logisch. 0 druk, soort vriendschappelijk potje. Lekker aanvallen.
Ga je mond wassen.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:54 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Pfff.
Argentinie gaat dit winnen. 2-1.
quote:Like Alert
19-07-2026 @ 19:08:38
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 19 juli @ 21:00] Spanje - Argentinië #1: De finale"
Maar dat was een kwartfinale.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik hoop op een Duitsland - Brazilie scenario uit 2014, met de Argentijnen in de rol van Brazilie uiteraard.
Nou vooruit dan maarquote:
quote:Op zondag 19 juli 2026 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mag de opstellingen posten. Gewoon.
Gooi jezelf weg.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
WE kijken enkel voor de halftime show. Justin Bieber god
quote:Op zondag 19 juli 2026 19:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Shakiraaaaaaaquote:Op zondag 19 juli 2026 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De tv gaat op zwart tijdens die halftime show.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 19 juli 2026 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De tv gaat op zwart tijdens die halftime show.
En The Muppetsquote:Op zondag 19 juli 2026 19:28 schreef Perrin het volgende:
We kijken Shakira, Madonna, Justin Bieber, BTS en Chris Martin. Oh ja er wordt ook gevoetbald.
Wat wordt lachen gieren brullen.quote:
Trumpgodquote:Op zondag 19 juli 2026 19:30 schreef Regilio_ het volgende:
Ik kijk voor het fluitconcert als Trump en die kale oplichter in beeld komen.
Bij Dieperink hangen niet alleen slingers aan het plafondquote:Op zondag 19 juli 2026 19:32 schreef Zipportal het volgende:
Bij Appie zit de huiskamer ook weer vol. @:3rr0r
quote:
Dat maken wij wel uitquote:Op zondag 19 juli 2026 19:32 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het is zelfs niet eens het beste Amerikaanse WK
Aftrap vannacht 3uurquote:Op zondag 19 juli 2026 19:32 schreef RipCity het volgende:
Iemand het volledige programma met tijden ergens?
Tuurlijk man, ik denk dat je niet weet wat je overkomt als die bovenop je gaat zitten.quote:
Kun je een kogel terugkoppen? Groet JoeyAKquote:Op zondag 19 juli 2026 19:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
OK dan kan ik je misschien hebben.
Kom vechten dan!
We moeten blijven vechten tegen het alles verslingerende monster.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:33 schreef RipCity het volgende:
autisten die niet 1x in de 4 jaar extra kwartiertje rust aankunnen moeten ook eens ophouden met zich aanstellen
Kansloosquote:Op zondag 19 juli 2026 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We moeten blijven vechten tegen het alles verslingerende monster.
WIJ wonnen toen van Brazilie he.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kwamen ze nog zo ver. Wel een goede herinnering, 2014 voelt al zolang geleden.
Wat voor snacks zouden ze serveren?quote:Op zondag 19 juli 2026 19:32 schreef Zipportal het volgende:
Bij Appie zit de huiskamer ook weer vol. @:3rr0r
quote:Op zondag 19 juli 2026 19:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij Dieperink hangen niet alleen slingers aan het plafond
Gatverdammequote:Op zondag 19 juli 2026 19:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij tokkies hangt dit aan het plafond.
Als je in Friesland woont is dit normaal denk ik met al die koeienstront in de buurtquote:Op zondag 19 juli 2026 19:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar onlogisch heeft dat?quote:Op zondag 19 juli 2026 19:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig Brabant godenquote:Op zondag 19 juli 2026 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je in Friesland woont is dit normaal denk ik met al die koeienstront in de buurt
Jammer dat deze topics ten einde komen na vanavond, het begon als een warm bad te voelen.quote:
We posten gewoon door tot het volgende wkquote:Op zondag 19 juli 2026 19:39 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Jammer dat deze topics ten einde komen na vanavond, het begon als een warm bad te voelen.
Kan ik me daar op die 5-1 overwinning op Spanje eigenlijk niet zoveel meer van herinneren. Ik heb veel meer herinneringen aan 2010, wat een magisch WK was datquote:Op zondag 19 juli 2026 19:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kwamen ze nog zo ver. Wel een goede herinnering, 2014 voelt al zolang geleden.
Waar?quote:Op zondag 19 juli 2026 19:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We posten gewoon door tot het volgende wk
Zeg je Spanje, dan zeg je Shops.quote:
KRULquote:Op zondag 19 juli 2026 19:40 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kan ik me daar op die 5-1 overwinning op Spanje eigenlijk niet zoveel meer van herinneren. Ik heb veel meer herinneringen aan 2010, wat een magisch WK was dat
Enige voordeel is meer haxball genot.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Haaa GAAAYYYquote:Op zondag 19 juli 2026 19:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meer cuckold simulator genotquote:Op zondag 19 juli 2026 19:41 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Enige voordeel is meer haxball genot.
Als je zelf naar 23 rennende mannen in korte broekjes gaat kijken heb je niks te zeggen daarover.quote:
Koekoek sowwwwwwquote:Op zondag 19 juli 2026 19:42 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Als je zelf naar 23 rennende mannen in korte broekjes gaat kijken heb je niks te zeggen daarover.
Goals van GINI, Blind en Van Persie.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Die troostfinale heb ik kennelijk zorgwekkend genoeg uit mijn geheugen gewist.
Wat doe jij hier dan?quote:Op zondag 19 juli 2026 19:42 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Als je zelf naar 23 rennende mannen in korte broekjes gaat kijken heb je niks te zeggen daarover.
23?quote:Op zondag 19 juli 2026 19:42 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Stukje Korsakovquote:Op zondag 19 juli 2026 19:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik ben er 12 jaar na dato uiterst content mee maar echt geen idee of herinnering meer
Op welk kanaal is dat? Darmkanaal? Lale GülTV?quote:Op zondag 19 juli 2026 19:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kijk enkel het wk dames wielrennen zonder zadel
Is dat unne neger?quote:Op zondag 19 juli 2026 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
Alles wat ik zie over die Ishowspeed is vreselijk.
Dat denk ik ook. Haak ik richting finale wel vaker af en houd ik juist van de gare poulefase wedstrijden.quote:
Lale Gül mag met mij spelenquote:Op zondag 19 juli 2026 19:45 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Op welk kanaal is dat? Darmkanaal? Lale GülTV?
Lijkt mij best een goede jongen maar dat geschreeuw kan ik ook niet aan de keren dat ik iets zag.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
Alles wat ik zie over die Ishowspeed is vreselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |