graag met ook een goal voor hun... en de rest natuurlijkquote:Op zondag 19 juli 2026 00:03 schreef OmniRocket het volgende:
Graag winst Spanje zonder een goal van Cucurella of Porro.
Ik ook maar ik ben bang dat de FIFA says no.quote:
Yamal mag wel scoren van mijquote:Op zondag 19 juli 2026 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
graag met ook een goal voor hun... en de rest natuurlijk
Als dat zo is is heel de wereld er ook wel klaar mee toch? Spanje moet wel winnen om het nog wat geloofwaardig te houdenquote:Op zondag 19 juli 2026 09:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ook maar ik ben bang dat de FIFA says no.
1-0 door Olmo, waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 19 juli 2026 12:27 schreef Cupfighter het volgende:
Ik hoop Spanje maar denk Argentinie, los van dat het schopploeg is kunnen ze wel degelijk lekker voetballen wat ze tegen Engeland en Egypte deden na achterstand, Spanje is defensief erg sterk, wie het eerst scoort wint, 1-0 of 0-1 wordt de uitslag denk ik
Welnee joh, de FIFA is heel machtig. die hebben compleet maling aan alles en iedereen omdat ze weten dat ze er mee wegkomen.quote:Op zondag 19 juli 2026 12:02 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Als dat zo is is heel de wereld er ook wel klaar mee toch? Spanje moet wel winnen om het nog wat geloofwaardig te houden
Boh dat vrees ik ook. Toch wel erg veel zin in.quote:
Bedankt Donald Trump webcare.quote:
@Poepz0r gunt Messi een beenbreuk.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:08 schreef chufi het volgende:
Ik gun het Messi nog minder ... en Argentina natuurlijk. stelletje vuile sneaky schoppers zijn het die elke keer goed ermee weg zijn gekomen ...
De wissels van Tuchel komen door de FIFA, briljant complot_O_.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:57 schreef littlemindy het volgende:
Argentinië krijgt alles cadeau van de FIFA en loopt voortdurend te zuigen
Dus hup Spanje!
WE wachten op Justin Bieber godquote:Op zondag 19 juli 2026 16:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh men gelooft nog steeds in een complot van de FIFA voor Argentinie.
Nu begrijp ik beter hoe de wereld kapot gaat.
Complot? Nee.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh men gelooft nog steeds in een complot van de FIFA voor Argentinie.
Nu begrijp ik beter hoe de wereld kapot gaat.
Hoeveel van Spanje en Argentinië?quote:Op zondag 19 juli 2026 15:42 schreef TLC het volgende:
10 (!) spelers van Atletico Madrid vanavond in de WK finale
iets van bitterballen ofzo?quote:Op zondag 19 juli 2026 16:55 schreef chufi het volgende:
Komt er nu nog een snactie voor Argentinie spelers voor het maken van een politiek statement met het tonen van dat spandoek over de falkland-eilanden ?
Of doet de FIFA niets omdat Trump gezegd heeft dat HIJ het OK vond of is de FIFA zo laf om het pas na de finale te beoordelen...
Troostfinales zijn wel vaak veel leuker dan echte finales. Turkije - Korea in 2002, Duitsland - Uruguay in 2010 en Nederland - Brazilië in 2014.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:48 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik sla ook een keer een wedstrijdje over hoor (gister)
Was kapot moet van het klussen en moest vandaag weer en dacht dat wordt toch niks
Ja er zitten wel leuke tussen maar de spanning staat er nooit echt op.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Troostfinales zijn wel vaak veel leuker dan echte finales. Turkije - Korea in 2002, Duitsland - Uruguay in 2010 en Nederland - Brazilië in 2014.
Ik haat deze idioten.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Op naar de commands
@:zipportal @:maxi-mus
Och wat moet je met een WWF circuswedstrijdquote:Op zondag 19 juli 2026 16:48 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik sla ook een keer een wedstrijdje over hoor (gister)
Was kapot moet van het klussen en moest vandaag weer en dacht dat wordt toch niks
Vorige keer kregen ze ook een boetequote:Op zondag 19 juli 2026 16:55 schreef chufi het volgende:
Komt er nu nog een sanctie voor Argentinie spelers voor het maken van een politiek statement met het tonen van dat spandoek over de falkland-eilanden ?
Of doet de FIFA niets omdat Trump gezegd heeft dat HIJ het OK vond of is de FIFA zo laf om het pas na de finale te beoordelen...
10 kolen zijn 10 kolen.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och wat moet je met een WWF circuswedstrijd
Naja ga nu wel weer even andere dingen doen eerst.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Lekker op tijd ook zo voor de finale
lijkt me wel. eerst maar eens eten.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Naja ga nu wel weer even andere dingen doen eerst.
Oh god hoe lang gaat nu duren een half uur ofzo he?quote:Op zondag 19 juli 2026 18:42 schreef Solotovski het volgende:
Hopelijk wordt die hele halftime show helemaal de moeder uitgefloten
17 minuten en dan nog opbouwen en afbreken podium. 27 min totaal ofzo?quote:Op zondag 19 juli 2026 18:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Oh god hoe lang gaat nu duren een half uur ofzo he?
Pfff.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
17 minuten en dan nog opbouwen en afbreken podium. 27 min totaal ofzo?
Logisch. 0 druk, soort vriendschappelijk potje. Lekker aanvallen.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Troostfinales zijn wel vaak veel leuker dan echte finales. Turkije - Korea in 2002, Duitsland - Uruguay in 2010 en Nederland - Brazilië in 2014.
dat wou ik nog zeggen ja, net vriendschappeleijk :pquote:Op zondag 19 juli 2026 18:55 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Logisch. 0 druk, soort vriendschappelijk potje. Lekker aanvallen.
Meer een soort van Nations League-vibe, of Johan Cruijff Schaal. Er staat officieel een 'prijsje' op het spel maar het boeit eigenlijk niemand echt.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:55 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Logisch. 0 druk, soort vriendschappelijk potje. Lekker aanvallen.
Ga je mond wassen.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:54 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Pfff.
Argentinie gaat dit winnen. 2-1.
quote:Like Alert
19-07-2026 @ 19:08:38
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 19 juli @ 21:00] Spanje - Argentinië #1: De finale"
Maar dat was een kwartfinale.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik hoop op een Duitsland - Brazilie scenario uit 2014, met de Argentijnen in de rol van Brazilie uiteraard.
Nou vooruit dan maarquote:
quote:Op zondag 19 juli 2026 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mag de opstellingen posten. Gewoon.
Gooi jezelf weg.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
WE kijken enkel voor de halftime show. Justin Bieber god
quote:Op zondag 19 juli 2026 19:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
WE kijken enkel voor de halftime show. Justin Bieber god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |