1-0 door Olmo, waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 19 juli 2026 12:27 schreef Cupfighter het volgende:
Ik hoop Spanje maar denk Argentinie, los van dat het schopploeg is kunnen ze wel degelijk lekker voetballen wat ze tegen Engeland en Egypte deden na achterstand, Spanje is defensief erg sterk, wie het eerst scoort wint, 1-0 of 0-1 wordt de uitslag denk ik
Welnee joh, de FIFA is heel machtig. die hebben compleet maling aan alles en iedereen omdat ze weten dat ze er mee wegkomen.quote:Op zondag 19 juli 2026 12:02 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Als dat zo is is heel de wereld er ook wel klaar mee toch? Spanje moet wel winnen om het nog wat geloofwaardig te houden
Boh dat vrees ik ook. Toch wel erg veel zin in.quote:
Bedankt Donald Trump webcare.quote:
@Poepz0r gunt Messi een beenbreuk.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:08 schreef chufi het volgende:
Ik gun het Messi nog minder ... en Argentina natuurlijk. stelletje vuile sneaky schoppers zijn het die elke keer goed ermee weg zijn gekomen ...
De wissels van Tuchel komen door de FIFA, briljant complot_O_.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:57 schreef littlemindy het volgende:
Argentinië krijgt alles cadeau van de FIFA en loopt voortdurend te zuigen
Dus hup Spanje!
WE wachten op Justin Bieber godquote:Op zondag 19 juli 2026 16:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh men gelooft nog steeds in een complot van de FIFA voor Argentinie.
Nu begrijp ik beter hoe de wereld kapot gaat.
Complot? Nee.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh men gelooft nog steeds in een complot van de FIFA voor Argentinie.
Nu begrijp ik beter hoe de wereld kapot gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |