Hoeveel van Spanje en Argentinië?quote:Op zondag 19 juli 2026 15:42 schreef TLC het volgende:
10 (!) spelers van Atletico Madrid vanavond in de WK finale
iets van bitterballen ofzo?quote:Op zondag 19 juli 2026 16:55 schreef chufi het volgende:
Komt er nu nog een snactie voor Argentinie spelers voor het maken van een politiek statement met het tonen van dat spandoek over de falkland-eilanden ?
Of doet de FIFA niets omdat Trump gezegd heeft dat HIJ het OK vond of is de FIFA zo laf om het pas na de finale te beoordelen...
Troostfinales zijn wel vaak veel leuker dan echte finales. Turkije - Korea in 2002, Duitsland - Uruguay in 2010 en Nederland - Brazilië in 2014.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:48 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik sla ook een keer een wedstrijdje over hoor (gister)
Was kapot moet van het klussen en moest vandaag weer en dacht dat wordt toch niks
Ja er zitten wel leuke tussen maar de spanning staat er nooit echt op.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Troostfinales zijn wel vaak veel leuker dan echte finales. Turkije - Korea in 2002, Duitsland - Uruguay in 2010 en Nederland - Brazilië in 2014.
Ik haat deze idioten.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Op naar de commands
@:zipportal @:maxi-mus
Och wat moet je met een WWF circuswedstrijdquote:Op zondag 19 juli 2026 16:48 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik sla ook een keer een wedstrijdje over hoor (gister)
Was kapot moet van het klussen en moest vandaag weer en dacht dat wordt toch niks
Vorige keer kregen ze ook een boetequote:Op zondag 19 juli 2026 16:55 schreef chufi het volgende:
Komt er nu nog een sanctie voor Argentinie spelers voor het maken van een politiek statement met het tonen van dat spandoek over de falkland-eilanden ?
Of doet de FIFA niets omdat Trump gezegd heeft dat HIJ het OK vond of is de FIFA zo laf om het pas na de finale te beoordelen...
10 kolen zijn 10 kolen.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och wat moet je met een WWF circuswedstrijd
Naja ga nu wel weer even andere dingen doen eerst.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Lekker op tijd ook zo voor de finale
lijkt me wel. eerst maar eens eten.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Naja ga nu wel weer even andere dingen doen eerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |