Understatement.quote:Op donderdag 16 juli 2026 18:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Die maakt @:mexicanobakker zo
let op, het wordt erg cynisch
Ik vind,geheel in stijl met dit wk, dat de nummer drie ook gewoon naar de finale moetquote:Op donderdag 16 juli 2026 18:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Frankrijk v Engeland is geen letter waard.quote:Op donderdag 16 juli 2026 18:49 schreef Coco het volgende:
[..]
WWE royal rumble stijl. Om de zoveel minuten een extra speler het veld laten betreden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vind,geheel in stijl met dit wk, dat de nummer drie ook gewoon naar de finale moet
23u ook nog LOLquote:Op donderdag 16 juli 2026 19:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Frankrijk v Engeland is geen letter waard.
Als ik die foto nog 1x moet zien gooi met een andere baby.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:10 schreef TLC het volgende:
Toch erg bijzonder, eerst die babyfoto met daarbij Messi en zondag staan ze tegenover elkaar![]()
Ik wist het. Dat moment uit de 3de minuut werd een meme.quote:
Het schijnt dat Bellingham heeft gezegd dat hij Ronaldo toch altijd de beste heeft gevonden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik wist het. Dat moment uit de 3de minuut werd een meme.
'Ok ok ok dan, ga we zo doen?'
Zul je zien dat Yamal nu ineens 3x scoort.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:10 schreef TLC het volgende:
Toch erg bijzonder, eerst die babyfoto met daarbij Messi en zondag staan ze tegenover elkaar![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het schijnt dat Bellingham heeft gezegd dat hij Ronaldo toch altijd de beste heeft gevonden.
Maar wij zijn je vrienden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met diep spijt in het hart . Ik vertrek Zaterdag op vakantie. Ik kan de wedstrijd om de derde plaats en de Finale niet met FOK beleven. Het zal met een groep vrienden bij de Italiaan zijn.
quote:"Now everyone wants to be Messi's friend. When he was not scoring goals or singing the national anthem they called him Spanish. They are all turncoats. When we were knocked out of the World Cup he was the one who cried the most. Tell that to the idiots who said he didn't play for the shirt. I was in a room and you could hear Messi crying, only Messi"
Straf zal vergelijkbaar zijn met die van eerdere incidenten, bijvoorbeeld de Zwitserse spelers die destijds Servische fans provoceerden met Albanese gebaren. Xhaka en Shaqiri moesten toen 10k CHF boete betalen. Zoiets zal het nu ook wel worden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:21 schreef chufi het volgende:
Welke Scheids zullen ze aanstellen ? Ik vermoed iemand uit het Midden Oosten ...
En welke straf krijgt Argentinie voor dat gedoe met Las Malvinas ... Eerder werden spelers (Spaanse) bv een wedstrijd gestraft voor het zingen van een foute zong ... Daar maakt heel Argentinie zich sws al schuldig aan... Maar het zal wel afgedaan worden door een onafhankelijke eenpersoons commissie met een 1000 $ boete voor alle feiten
Oeps. Zometeen dan nog evenquote:Op donderdag 16 juli 2026 18:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Je gaat elke avond pizza eten?quote:Op donderdag 16 juli 2026 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met diep spijt in het hart . Ik vertrek Zaterdag op vakantie. Ik kan de wedstrijd om de derde plaats en de Finale niet met FOK beleven. Het zal met een groep vrienden bij de Italiaan zijn.
Die past precies om de pik van Messiquote:
Dat lukte eigenlijk ook alleen omdat Engeland met 11 man in de 16 ging staan, gaat nu niet gebeurenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:12 schreef Chadi het volgende:
Argentinië gaat heel compact spelen om de duels mogelijk te maken. Messi zal toch een bewaker krijgen van Spanje zodra hij op de vleugels gaat spelen. Kan me niet voorstellen dat ze hem daar laaien lopen en hopen dat de ballen die hij de 16 in slingert goed terecht komen.
Ze probeerden wel uit te stappen maar Messi is slim genoeg om te wachten op een 2 tegen 1 op de vleugel en dan het centrum vrij spelen. Dat zag je bij die eerste goal.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lukte eigenlijk ook alleen omdat Engeland met 11 man in de 16 ging staan, gaat nu niet gebeuren
Die komen daar vast om te stelen. Lange lat eroverheen. @de_boswachterquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:57 schreef chufi het volgende:
De wedstrijd is morgen pas. maar heel TimeSquare staat vol met Argentinie fans...
Van Argentinië kun je dit WK veel zegen maar niet dat ze uitermate goed zijn in verdedigen.. Om daarop te vertrouwen tegen Spanje lijkt me in ieder geval behoorlijk optimistisch.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:24 schreef Perrin het volgende:
Spanje zal waarschijnlijk vanaf de eerste minuut het initiatief nemen. Ik reken op 70% balbezit of meer, veel geduld aan de bal en een ploeg die voortdurend druk zet om Argentinië steeds verder terug te dringen. Voor Spanje is de uitdaging om dat overwicht daadwerkelijk om te zetten in echte doelkansen.
Voor Argentinië is dat juist precies het gewenste wedstrijdbeeld. Scaloni zal er waarschijnlijk geen moeite mee hebben om Spanje de bal te laten. Zijn ploeg zal compact verdedigen, de ruimtes in het centrum dicht houden en wachten op het juiste moment om toe te slaan. Argentijnse aanvallen zullen waarschijnlijk schaars zijn, maar wel snel, direct en gevaarlijk.
Een vroege Spaanse treffer is waarschijnlijk het enige scenario dat dit wedstrijdbeeld echt op zijn kop zet. Dan móét Argentinië uit zijn gesloten organisatie komen, ontstaan er meer ruimtes en kan de finale veel opener worden.
Blijft het lang 0-0, dan ligt een tactisch schaakspel voor de hand: Spanje met het overwicht en het balbezit, Argentinië geduldig wachtend op dat ene beslissende moment.
Sooowquote:Op donderdag 16 juli 2026 00:41 schreef superniger het volgende:
4-1 Argentinië.
Ik gun het Yamal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |