RIP aan de nabestaanden van de Nike Storequote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat was hoe dan ook al afgelast in grote delen van Frankrijk ivm de droogte en brandgevaar.
En dan ook nog dit.
Heel Frankrijk één grote bosbrand vanavond.
Of Noorwegen dat massaal ging roeien bij een kwartfinale.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo'n loser instelling
Beetje hetzelfde als Feyenoord dat de 2e plaats ging vieren.
Of Nederland, dat de 2e plaats ging vieren.
quote:
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bijna het hele elftal ziet er zwart geblakerd uit inderdaad.
quote:
Dat deden ze het hele toernooi tochquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of Noorwegen dat massaal ging roeien bij een kwartfinale.
Hier gaat iets fout.quote:
Vooral vermoeiend. Vikingen roeiden niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat deden ze het hele toernooi toch
Dat vond ik wel grappig eigenlijk
Nu bij thuiskomst, massaal vieren met 90.000 man..quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat vond ik echt idiootquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt allemaal door die scheidsquote:
Ik dacht dat het die voetballer van AZ wasquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:50 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit een film van Cees Geel gezien.
Daar is het leven te kort voor.
Ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het die voetballer van AZ was
Ik had oprecht nog nooit van Cees Geel gehoord, ligt dit aan mij?
Oh dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu bij thuiskomst, massaal vieren met 90.000 man..
Dat was juist het hele idee achter de boten. (zeilen)quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vooral vermoeiend. Vikingen roeiden niet.
Ja maar nu kunnen we tenminste flauwe grappen maken over dat ze uitgeroeid zijn en zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
eens.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
Als het morgen ook matig wordt dan ga ik gooien met deuren en ramen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat had je wel. Dit is altijd een vermoeiende act.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het die voetballer van AZ was
Ik had oprecht nog nooit van Cees Geel gehoord, ligt dit aan mij?
Waar hebben we dat eerder gezien?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
met 5 verdedigers spelen is Frankrijk fataal geworden
Morgen meer drama.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
Dat is een ander land ook overkomen dit WK.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
Afgekeken bij meester-tacticus Koeman.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe kwamen ze dan In Engelandquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zolang die tyfus Argentijnen er maar uitvliegenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
Milfjequote:
Land met 5 miljoen inwoners, eerste WK in 28 jaar, Brazilië verslagen en het Engeland heel, heel moeilijk gemaakt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu bij thuiskomst, massaal vieren met 90.000 man..
Met een zeppelin.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind weinig mensen stoerder die bij een overlijden 'wie' posten in een topic.
Neutraal kijkenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima pot. Maar voor de neutrale kijker zal dit vast tegenvallend zijn, Frankrijk was wel écht matig.
Daar had de oude AndréHazes toch een mooi lied kunnen maken.quote:
Het is geen actquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had je wel. Dit is altijd een vermoeiende act.
Oh, waar gaat hij naar toe?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan rest mij niks meer dan FA @:GGMM een fijne vakantie te wensen.
Gewoon normaal gepresteerd met hun selectie, niets bijzonders aan.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Land met 5 miljoen inwoners, eerste WK in 28 jaar, Brazilië verslagen en het Engeland heel, heel moeilijk gemaakt.
Als je dat niet snapt ben je gewoon verzuurd.
Jij zoekt wel de grenzen op!quote:
Halloquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar had de oude AndréHazes toch een mooi lied kunnen maken.
Ik had gelijk. Ik ben een kennerquote:
Zizou.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Zal Frankrijk nu voor een vrouwelijke bondscoach gaan?
het is je gegund strijder.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg mooi.
Nu ben ik wat minder ZIEDEND dan zondagochtend.
Zou in ieder geval niet slechter zijn dan nuquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Alleen als ze lesbisch is en donkere huidskleurquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
watquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Terwijl Spanje nog steeds niet écht overtuigend speelt. Ze flikken het toch weer. Had ik niet verwacht. De groepsfase vooral was zo matig.
Ze moeten nog een wedstrijdquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
WK / Zwaai hier de uitgeschakelde landen uit
Brazilië kun je niet meer serieus nemen. Dat is sinds circa 2010 totaal niets meer. Maar ondanks dat heeft Noorwegen het prima gedaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Land met 5 miljoen inwoners, eerste WK in 28 jaar, Brazilië verslagen en het Engeland heel, heel moeilijk gemaakt.
Als je dat niet snapt ben je gewoon verzuurd.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik was voor Spanje en alsnog was dit een teleurstelling
Manmanman.quote:
Neequote:
Ik had je nog gewaarschuwd ouwe reus.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:01 schreef DobbyDobby het volgende:
Knap van Spanje, maar wat een zaadpot. Een van de minste dit WK en dat in een halve finale.
Vond er echt geen flikker aan.
Ze spelen dit WK gewoon zonder top buitenspelers, en alsnog de finale halen. Ja, dat is knap.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Terwijl Spanje nog steeds niet écht overtuigend speelt. Ze flikken het toch weer. Had ik niet verwacht. De groepsfase vooral was zo matig.
Je had meer tegenstand verwacht?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik was voor Spanje en alsnog was dit een teleurstelling
Ik vond alleen tegen België eigenlijk totaal niet overtuigend. Ja en dat tegen Kaapverdië de balletjes niet vielen.quote:
Kloptquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |