Toch maar mooi de beste speler van de wereld geworden als ultieme WANNEER HET DRAAIT voetballer.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuk dat Dembele weer eens een 3 speelt.
Rukwedstrijdquote:
Te heet onder de voeten.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
hebben die Fransen allemaal te grote schoenen aan ofzo. Alles gaat mis
Met geen enkele, waarom zou ik in godsnaam een selfie met een user hier willen makenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met welke user zouden jullie graag een selfie willen maken?
IJskoudquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met geen enkele, waarom zou ik in godsnaam een selfie met een user hier willen maken
Wat een stomme vraag. Denk daar de volgende keer maar langer over na.
Met welke user zou je dan wel een biertje/wijntje/iets anders willen drinken?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met geen enkele, waarom zou ik in godsnaam een selfie met een user hier willen maken
Je wordt alsmaar meer Amerikaanser.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die vertrekt nuquote:
Scheids zal toch moeite hebben om de Spanjaarden te verstaan. Spaans uit centraal en Zuid Amerika is veel trager dan het Spaans in Spanje.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:12 schreef chufi het volgende:
Toch wel weer typisch dat er een Spaanstalige scheids is gekozen ...
Nooitquote:
Geniet lekker van de 2e helft maat.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die vertrekt nu![]()
En ik ben klaar met eten, sporten, kids, werken, internet fixen dus eindelijk tijd.
Nee nooit.quote:
Ik rol de paling op @Cocoquote:
*vmi* pakt zijn veel te dure camera zwijgend weer in, een eenzame traan valt op de versleten leren hoes.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zekerquote:
En frankrijk slecht.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
Spanje deze wedstrijd ook wel goed, ja jammer.
Als Engeland niet in de finale staat (ja dat is hetzelfde) kijk ik ook niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:20 schreef Makamba_ het volgende:
Bij een finale Spanje - Argentinië overweeg ik ineens wel principieel te zijn en Trump/Infantino te boycotten.
Bij de amateurs 4e klasse verdedigen ze nog beterquote:
Eigenlijk alleen als ik niet nuchter op een feestje staquote:
Ik had 2-0, bijna goed dus.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit was niet volgens mijn voorspelling.
Gewoon thuisquote:
Er lagen net zoveel gatenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bij de amateurs 4e klasse verdedigen ze nog beter
Als het Argentinie wordt ben ik er totaal niet gerust op hoorquote:
stop met goonenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon thuis
Kon ff niet spelen helaas
@Caland en alle leuke users van DRTquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met welke user zou je dan wel een biertje/wijntje/iets anders willen drinken?
Ik las hier net dat hij over the hill is.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:22 schreef Caland het volgende:
Raakt die Rodri eigenlijk wel eens de bal kwijt of is dat uitgesloten
lolquote:
Namen en rugnummersquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik las hier net dat hij over the hill is.
Sowquote:
Frenkie 'tikkie terug' de Jong.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Komen wij aankakken met Frenkie.
HUH? Hoezo? die is nog jong. Dieperinkje?quote:
Misschien vindt hij dat lekker @Dieperinkquote:
quote:
De Belgische commentator nietquote:
Ga je mij iets over paans proberen te vertelllen? Al dat Zuid/midden Amerikaans Spaans is oud Spaans uit de 16e eeuw of zo ...quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Scheids zal toch moeite hebben om de Spanjaarden te verstaan. Spaans uit centraal en Zuid Amerika is veel trager dan het Spaans in Spanje.
Daarom als je Spaans leert kan je beter je plan trekken in Argentinië bijvoorbeeld dan in Spanje.
Nu wil ik paling met toast, dungesneden rode uien, een crempje en wat rucola.quote:
WTFquote:
quote:
Frankrijk MIA, hier valt echt niets op af te dingen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Spanje - Argentinië of Spanje - Onbekend land
Dit gun je écht niemand.
Zo maken ze chorizo.quote:
Sow.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nederland was tactisch echt veel minder tegen Marokko
Marokko werd als een stel amateurs vernederd door Frankrijk
En dit Frankrijk bakt er niks van tegen Spanje
Mijn conclusie is dat we met Koeman weinig kans hadden om wereldkampioen te worden.
Arne brengt ons naar de titel.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn conclusie is dat we met Koeman weinig kans hadden om wereldkampioen te worden.
Dat had ik je rond Litouwen-uit in de kwalificatie ook wel kunnen vertellen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En met Arne?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toen viel Sem Steijn nog in.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat had ik je rond Litouwen-uit in de kwalificatie ook wel kunnen vertellen.
Mwah, volgens Maryam Hassouni was ie geen homo.quote:
Dombo schat zichzelf wel vaker iets te hoog inquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:25 schreef Mikeytt het volgende:
@:dombohetolifantje1 , je zei dat ik jouw voorspellingen gewoon kon vertrouwen. Dit valt me zwaar van je tegen !
Deze bewering heb ik NIET gemaakt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:25 schreef Mikeytt het volgende:
@:dombohetolifantje1 , je zei dat ik jouw voorspellingen gewoon kon vertrouwen. Dit valt me zwaar van je tegen !
Frenkie de Jong had zich revancheert met 1 werkende knieschijf.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dan is het goed.quote:
Ik heb de receipts nog!!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze bewering heb ik NIET gemaakt.
Zonder Koeman ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
een van de betere.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:24 schreef Felagund het volgende:
[..]Simon is mijn favoriete Nederlandse film.
Doe niet zo viesquote:
Klopp en Guardiola op het volgende EKquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Arne brengt ons naar de titel.
Ik toevallig ook als Ingerlund wint!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
Als Arg morgen wint ga ik voor Spanje juichen. @:mexicanobakker
In ander nieuws: https://www.ad.nl/show/ac(...)-overleden~ae5a9da4/quote:
Pas je wel op als je in een pub gaat kijkenquote:
Ik was sowieso wel voor Engeland die wedstrijd dus dat komt goedquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pas je wel op als je in een pub gaat kijken
België is geen Spanje maatquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Conclusie België kon dit Frankrijk aan!
De kans dat je in een pub gaat kijken schat ik ook niet zo hoog.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was sowieso wel voor Engeland die wedstrijd dus dat komt goed
En als ze niet winnen. Of je dan oppast.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was sowieso wel voor Engeland die wedstrijd dus dat komt goed
Dit wordt hem toch niet meerquote:
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik niet. Mijn Scorito poule (de meeste hebben Spanje) > mijn walging voor rollende en voetbal verziekende Argentijnen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
Als Arg morgen wint ga ik voor Spanje juichen. @:mexicanobakker
Ja, maar tegen Spanje zat er niet Merino.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
OH ARNEEEquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Arne brengt ons naar de titel.
Ik ga ook in m'n eentje op de hotelkamer kijkenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kans dat je in een pub gaat kijken schat ik ook niet zo hoog.
Oh danquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als ze niet winnen. Of je dan oppast.
Oke?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:28 schreef Coco het volgende:
Bomenverzameling in F&S / Overleden Acteurs & Actrices Deel #15
Altijd al zo geweestquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het theorie dat het WK eigenlijk gewoon een EK is met Brazilië en Argentinië is weer een feit (Brazilië lag er al vroeg uit. )
Heeft die Cees gedate? Die is helemaal wokie tegenwoordig.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, volgens Maryam Hassouni was ie geen homo.
God, Litouwen-uit toen we verdedigend gingen wisselen om de 2-3 voorsprong te behoudenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat had ik je rond Litouwen-uit in de kwalificatie ook wel kunnen vertellen.
Hey voetbal!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heeft die Cees gedate? Die is helemaal wokie tegenwoordig.
Neuh, maar Cees Geel drong daar naar verluidt nogal wat te nadrukkelijk op aan.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heeft die Cees gedate? Die is helemaal wokie tegenwoordig.
Geelquote:
Weet je waar er geen reclame is?quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[modbreak]we gaan hydratren[/modbreak[
green groen?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[green] Coco heeft gezegd dat we gaan Hydrateren![/groen]
Oh snap 'm wel maar alsnog beetje jammer van 'm ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, maar Cees Geel drong daar naar verluidt nogal wat te nadrukkelijk op aan.
Hier gaan dingen mis.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oeiquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vaccin?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:31 schreef 3rr0r het volgende:
61, hartstilstand. Zo zie je, geniet nog maar van elke wedstrijd.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch omdat die commentator liep te zeiken
Puush gebruiken i.p.v. ShareXquote:
Je moet wel scherp blijven hier hè, men is genadeloos.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schaamrood op de wangen hier
Wat een blunder weer.
Lekker maat, ik neem een Affligem tripel.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik pak net mijn 2e biertje. (la chouffe)
Gelukkig is er 1 moderator op dit subforum die presteert. Eentje laat nog wel eens wat liggen en die andere 2 zijn er nooit.quote:
Mij te zuidelijkquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je waar er geen reclame is?
Op de Belg!
Weet je hoe je geen reclame hebt?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:33 schreef Tjacka het volgende:
Tering veel reclame op deze kut site
Kut Danny
Neem een abo.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:33 schreef Tjacka het volgende:
Tering veel reclame op deze kut site
Kut Danny
Misschien heeft Capu morgen wel weer een leuke actie!!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je hoe je geen reclame hebt?
Met een abo
Dat is hetzelfde, enorme debiel.quote:
Bedankt voor het cadeauquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je hoe je geen reclame hebt?
Met een abo
Wanbeleid idd @Tjacka en wij draaien er voor opquote:
Part-time fokkers/ part-time wikipedianenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:34 schreef ISVV het volgende:
Vraag me altijd af wat voor types dan meteen de Wiki-pagina van Cees Geel aan gaan passen
Voor een post moet ik er drie weg klikkenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wanbeleid idd @:Tjacka en wij draaien er voor op
Ik ben hem 30 dagen dankbaar voor het aboquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien heeft Capu morgen wel weer een leuke actie!!
Een grote Affligem Blond (net als @maxi-mus mijn tweede biertje)quote:
Vooral die over de quotes/likes heen zijn dodelijk irritant. Zelfs Geocities zou zich daarvoor schamen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voor een post moet ik er drie weg klikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |