stop met goonenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon thuis
Kon ff niet spelen helaas
@Caland en alle leuke users van DRTquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met welke user zou je dan wel een biertje/wijntje/iets anders willen drinken?
Ik las hier net dat hij over the hill is.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:22 schreef Caland het volgende:
Raakt die Rodri eigenlijk wel eens de bal kwijt of is dat uitgesloten
lolquote:
Namen en rugnummersquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik las hier net dat hij over the hill is.
Sowquote:
Frenkie 'tikkie terug' de Jong.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Komen wij aankakken met Frenkie.
HUH? Hoezo? die is nog jong. Dieperinkje?quote:
Misschien vindt hij dat lekker @Dieperinkquote:
quote:
De Belgische commentator nietquote:
Ga je mij iets over paans proberen te vertelllen? Al dat Zuid/midden Amerikaans Spaans is oud Spaans uit de 16e eeuw of zo ...quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Scheids zal toch moeite hebben om de Spanjaarden te verstaan. Spaans uit centraal en Zuid Amerika is veel trager dan het Spaans in Spanje.
Daarom als je Spaans leert kan je beter je plan trekken in Argentinië bijvoorbeeld dan in Spanje.
Nu wil ik paling met toast, dungesneden rode uien, een crempje en wat rucola.quote:
WTFquote:
quote:
Frankrijk MIA, hier valt echt niets op af te dingen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Spanje - Argentinië of Spanje - Onbekend land
Dit gun je écht niemand.
Zo maken ze chorizo.quote:
Sow.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nederland was tactisch echt veel minder tegen Marokko
Marokko werd als een stel amateurs vernederd door Frankrijk
En dit Frankrijk bakt er niks van tegen Spanje
Mijn conclusie is dat we met Koeman weinig kans hadden om wereldkampioen te worden.
Arne brengt ons naar de titel.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn conclusie is dat we met Koeman weinig kans hadden om wereldkampioen te worden.
Dat had ik je rond Litouwen-uit in de kwalificatie ook wel kunnen vertellen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En met Arne?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toen viel Sem Steijn nog in.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat had ik je rond Litouwen-uit in de kwalificatie ook wel kunnen vertellen.
Mwah, volgens Maryam Hassouni was ie geen homo.quote:
Dombo schat zichzelf wel vaker iets te hoog inquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:25 schreef Mikeytt het volgende:
@:dombohetolifantje1 , je zei dat ik jouw voorspellingen gewoon kon vertrouwen. Dit valt me zwaar van je tegen !
Deze bewering heb ik NIET gemaakt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:25 schreef Mikeytt het volgende:
@:dombohetolifantje1 , je zei dat ik jouw voorspellingen gewoon kon vertrouwen. Dit valt me zwaar van je tegen !
Frenkie de Jong had zich revancheert met 1 werkende knieschijf.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dan is het goed.quote:
Ik heb de receipts nog!!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze bewering heb ik NIET gemaakt.
Zonder Koeman ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
een van de betere.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:24 schreef Felagund het volgende:
[..]Simon is mijn favoriete Nederlandse film.
Doe niet zo viesquote:
Klopp en Guardiola op het volgende EKquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Arne brengt ons naar de titel.
Ik toevallig ook als Ingerlund wint!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
Als Arg morgen wint ga ik voor Spanje juichen. @:mexicanobakker
In ander nieuws: https://www.ad.nl/show/ac(...)-overleden~ae5a9da4/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |