Pas je wel op als je in een pub gaat kijkenquote:
Ik was sowieso wel voor Engeland die wedstrijd dus dat komt goedquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pas je wel op als je in een pub gaat kijken
België is geen Spanje maatquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Conclusie België kon dit Frankrijk aan!
De kans dat je in een pub gaat kijken schat ik ook niet zo hoog.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was sowieso wel voor Engeland die wedstrijd dus dat komt goed
En als ze niet winnen. Of je dan oppast.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was sowieso wel voor Engeland die wedstrijd dus dat komt goed
Dit wordt hem toch niet meerquote:
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik niet. Mijn Scorito poule (de meeste hebben Spanje) > mijn walging voor rollende en voetbal verziekende Argentijnen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
Als Arg morgen wint ga ik voor Spanje juichen. @:mexicanobakker
Ja, maar tegen Spanje zat er niet Merino.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
de bal is rond.quote:
OH ARNEEEquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Arne brengt ons naar de titel.
Ik ga ook in m'n eentje op de hotelkamer kijkenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kans dat je in een pub gaat kijken schat ik ook niet zo hoog.
Oh danquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als ze niet winnen. Of je dan oppast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |