Ja maar nu kunnen we tenminste flauwe grappen maken over dat ze uitgeroeid zijn en zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vooral vermoeiend. Vikingen roeiden niet.
eens.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
Als het morgen ook matig wordt dan ga ik gooien met deuren en ramen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat had je wel. Dit is altijd een vermoeiende act.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het die voetballer van AZ was
Ik had oprecht nog nooit van Cees Geel gehoord, ligt dit aan mij?
Waar hebben we dat eerder gezien?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
met 5 verdedigers spelen is Frankrijk fataal geworden
Morgen meer drama.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
Dat is een ander land ook overkomen dit WK.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
Afgekeken bij meester-tacticus Koeman.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe kwamen ze dan In Engelandquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zolang die tyfus Argentijnen er maar uitvliegenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
Milfjequote:
Land met 5 miljoen inwoners, eerste WK in 28 jaar, Brazilië verslagen en het Engeland heel, heel moeilijk gemaakt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu bij thuiskomst, massaal vieren met 90.000 man..
Met een zeppelin.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind weinig mensen stoerder die bij een overlijden 'wie' posten in een topic.
Neutraal kijkenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima pot. Maar voor de neutrale kijker zal dit vast tegenvallend zijn, Frankrijk was wel écht matig.
Daar had de oude AndréHazes toch een mooi lied kunnen maken.quote:
Het is geen actquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had je wel. Dit is altijd een vermoeiende act.
Oh, waar gaat hij naar toe?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan rest mij niks meer dan FA @:GGMM een fijne vakantie te wensen.
Gewoon normaal gepresteerd met hun selectie, niets bijzonders aan.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Land met 5 miljoen inwoners, eerste WK in 28 jaar, Brazilië verslagen en het Engeland heel, heel moeilijk gemaakt.
Als je dat niet snapt ben je gewoon verzuurd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |