Afgekeken bij meester-tacticus Koeman.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
met 5 verdedigers spelen is Frankrijk fataal geworden
Hoe kwamen ze dan In Engelandquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vooral vermoeiend. Vikingen roeiden niet.
Zolang die tyfus Argentijnen er maar uitvliegenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
Als het morgen ook matig wordt dan ga ik gooien met deuren en ramen.
Milfjequote:
Land met 5 miljoen inwoners, eerste WK in 28 jaar, Brazilië verslagen en het Engeland heel, heel moeilijk gemaakt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu bij thuiskomst, massaal vieren met 90.000 man..
Met een zeppelin.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind weinig mensen stoerder die bij een overlijden 'wie' posten in een topic.
Neutraal kijkenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima pot. Maar voor de neutrale kijker zal dit vast tegenvallend zijn, Frankrijk was wel écht matig.
Daar had de oude AndréHazes toch een mooi lied kunnen maken.quote:
Het is geen actquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had je wel. Dit is altijd een vermoeiende act.
Oh, waar gaat hij naar toe?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan rest mij niks meer dan FA @:GGMM een fijne vakantie te wensen.
Gewoon normaal gepresteerd met hun selectie, niets bijzonders aan.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Land met 5 miljoen inwoners, eerste WK in 28 jaar, Brazilië verslagen en het Engeland heel, heel moeilijk gemaakt.
Als je dat niet snapt ben je gewoon verzuurd.
Jij zoekt wel de grenzen op!quote:
Halloquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar had de oude AndréHazes toch een mooi lied kunnen maken.
Ik had gelijk. Ik ben een kennerquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |