Ze moeten nog een wedstrijdquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
WK / Zwaai hier de uitgeschakelde landen uit
Brazilië kun je niet meer serieus nemen. Dat is sinds circa 2010 totaal niets meer. Maar ondanks dat heeft Noorwegen het prima gedaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Land met 5 miljoen inwoners, eerste WK in 28 jaar, Brazilië verslagen en het Engeland heel, heel moeilijk gemaakt.
Als je dat niet snapt ben je gewoon verzuurd.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik was voor Spanje en alsnog was dit een teleurstelling
Manmanman.quote:
Neequote:
Ik had je nog gewaarschuwd ouwe reus.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:01 schreef DobbyDobby het volgende:
Knap van Spanje, maar wat een zaadpot. Een van de minste dit WK en dat in een halve finale.
Vond er echt geen flikker aan.
Ze spelen dit WK gewoon zonder top buitenspelers, en alsnog de finale halen. Ja, dat is knap.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Terwijl Spanje nog steeds niet écht overtuigend speelt. Ze flikken het toch weer. Had ik niet verwacht. De groepsfase vooral was zo matig.
Je had meer tegenstand verwacht?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik was voor Spanje en alsnog was dit een teleurstelling
Ik vond alleen tegen België eigenlijk totaal niet overtuigend. Ja en dat tegen Kaapverdië de balletjes niet vielen.quote:
Kloptquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |