Dat was hoe dan ook al afgelast in grote delen van Frankrijk ivm de droogte en brandgevaar.quote:
Heel slim aangepakt en ontregeld door de Spanjolen.quote:
Zou je kunnen zeggen dat Nederland gefaald heeft?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:54 schreef Coco het volgende:
Nederland had de halve finale als doelstelling.
Met Arne gaan we vol voor de winst.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:54 schreef Coco het volgende:
Het lukt vandaag niet. Zelfs Belgie speelde stukken beter tegen Spanje. Niets lukt vandaag bij de stokbroodvreters.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nadat ze over alles en iedereen heenwalsten.
Understatement.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je kunnen zeggen dat Nederland gefaald heeft?
Dat is uiteindelijk beter dan een half opgedronken biertje (en iets te veel leverbeschadiging van het weekend om dat halve biertje er snel doorheen te jassen)quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik ga een biertje overhouden.
Dat vind ik ook zo'n loser instellingquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:54 schreef Coco het volgende:
Mwauhquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je kunnen zeggen dat Nederland gefaald heeft?
stelling: had Marokko gepakt met normaal spel en je had in de finale gestaan?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:54 schreef Coco het volgende:
Bijna het hele elftal ziet er zwart geblakerd uit inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat was hoe dan ook al afgelast in grote delen van Frankrijk ivm de droogte en brandgevaar.
En dan ook nog dit.
Heel Frankrijk één grote bosbrand vanavond.
Ja maar nu vind ik het jammerquote:
Choquant.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:54 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het lukt vandaag niet. Zelfs Belgie speelde stukken beter tegen Spanje. Niets lukt vandaag bij de stokbroodvreters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |