Nee je zat goed. Dit was de laatste postquote:
Mooi, dan spaar ik nog even doorquote:Op zondag 12 juli 2026 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je genoeg positieve notes hebt en je spaarkaart vol hebt kan je die bij @:lenny77 inleveren voor een cadeautje
Uiteraard, maar tegen Engeltjesland dus VARREDquote:
Keepert wachtte te lang.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:20 schreef Wicky15 het volgende:
Waarom krijgen ze nu een nieuwe hoekschop dan?
Akkoord.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil dat je ons blok gaat vertrouwen.
Compensatiehoekschop?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:20 schreef Wicky15 het volgende:
Maar ik hou je in de gatenquote:
Crocs zekerquote:Op zondag 12 juli 2026 00:21 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen gekocht in de rust
Ik durf wel te zeggen dat ie bij Argentinie was blijven staan jaquote:Op zondag 12 juli 2026 00:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Messi had de Gouden Handschoen gekregen na zo'n duw
als je me zo gaat noemen ben ik wegquote:
Wat sympathiek.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:22 schreef Mikeytt het volgende:
Als Noorwegen wint, geef ik ook 3 abbo's weg
Geduwd voordat de hoekschop werd getrapt.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:20 schreef Wicky15 het volgende:
aan danny?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:22 schreef Mikeytt het volgende:
Ja die kut var.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:22 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een kutsport is dit toch eigenlijk geworden.
Normaal laten ze dit veelal gaan maar ja, nu werd er gescoord dus dan moet men wel kritisch kijkenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:22 schreef FlippingCoin het volgende:
dan mogen ze ook wel eens gaan fluiten voor het vasthouden van Haaland wmb
werd op de NOS gewoon uitgelegd. Overtreding was voor het nemen van de hoekschopquote:Op zondag 12 juli 2026 00:22 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Als het een overtreding is, dan is het toch gewoon bal voor Engeland? Snap het niet
Capuchob_jongenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Capuchob_jongen zal wel woedend zijn nu
Nou Gefeliciteerd.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
JAAAAA FEYENOORD BENOEMD OP DE BELG
Dat is te logisch.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:22 schreef Mikeytt het volgende:
Hoezo pauzeren ze de tijd eigenlijk niet tijdens wissels
Capuchobquote:Op zondag 12 juli 2026 00:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In Wallonië trokken ze wenkbrauwen op.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
JAAAAA FEYENOORD BENOEMD OP DE BELG
Heb Sporza opstaan, maar duidelijk. Bedanktquote:Op zondag 12 juli 2026 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
werd op de NOS gewoon uitgelegd. Overtreding was voor het nemen van de hoekschop
Nee joh, die gaan er gewoon af tegen Frankrijk of Argentinie.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Die Engelsen hebben eigenlijk zo'n moeizaam toernooi dat je je niet kunt voorstellen dat ze wereldkampioen gaan worden, maar stranger things have happened
Genoteerd.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:22 schreef Mikeytt het volgende:
Zoals?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Die Engelsen hebben eigenlijk zo'n moeizaam toernooi dat je je niet kunt voorstellen dat ze wereldkampioen gaan worden, maar stranger things have happened
Ontopic graagquote:
In theorie doen ze dat met de blessuretijdquote:Op zondag 12 juli 2026 00:22 schreef Mikeytt het volgende:
Hoezo pauzeren ze de tijd eigenlijk niet tijdens wissels
oh wat nieuws geleerdquote:Op zondag 12 juli 2026 00:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
In theorie doen ze dat met de blessuretijd
Messi duwt nog niet eens een hardloper omver.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:24 schreef Anonymousz het volgende:
Als messi had gedaan had het niet geteld
Griekenland 2004quote:
En Capushot_jongen?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit heb ik even gefactchecked. Correct.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:24 schreef Anonymousz het volgende:
Als messi had gedaan had het niet geteld
Capucumshot_jongenquote:
transefmeneerquote:Op zondag 12 juli 2026 00:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Feyenoord heeft een goeie transefmeneer weggeplukt van Club Brugge. Dat zal de vruchten vroeg of laat wel plukken
Maakt alleen tijd tussen de wedstrijden korter. Prima dus.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:25 schreef Mikeytt het volgende:
Ze gaan ons toch niet weer een hele verlenging laten kijken
je kunt ook beter niet bij de Belg kijkenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb Sporza opstaan, maar duidelijk. Bedankt
Ik hoop het wel, dan heb ik wat te doen tot de volgende wedstrijdquote:Op zondag 12 juli 2026 00:25 schreef Mikeytt het volgende:
Ze gaan ons toch niet weer een hele verlenging laten kijken
Ik wil naast jou zittenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je zou maar naast Gianni willen zitten
Willen en moeten zijn 1 verschillende dingenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
J.P. ik ben 12 en wat is cumshot?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
heb ik in een woordenboek gelezen.
Bekijk deze YouTube-video
Was dat niet Noors prinsje? Wiens vrouw graag naast Epstein zat?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
je gaat toch niet Argentinie kijkenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, dan heb ik wat te doen tot de volgende wedstrijd
Nah, ik vermoed dat Kane het dalijk wel gaat beslissen helaas.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:25 schreef vul_maar_in het volgende:
dit worden pingels.
U hoorde het hier eerst.
Kan niet.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens mij wil Trump Engeland - Argentinië als finale en daardoor heeft hij naar de VAR gebeld
Argentinie Zwitserland ga ik niet kijkenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maakt alleen tijd tussen de wedstrijden korter. Prima dus.
Trump is een idiootquote:Op zondag 12 juli 2026 00:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens mij wil Trump Engeland - Argentinië als finale en daardoor heeft hij naar de VAR gebeld
Dat lijkt mij een hele vervelende wedstrijd om te gaan kijken.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Messi duwt nog niet eens een hardloper omver.
Wie?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
IshowSpeed zal daar ook wel ergens zitten
Ik zou zeggen dat het juist een prestatie is dat die club is opgericht ondanks de naar verluidt hoge aantallen zwakbegaafden in Rotterdam.quote:
Het zou nog fijner zijn als de aarde even open zou splijten op de plek waar hij zitquote:Op zondag 12 juli 2026 00:26 schreef Mikeytt het volgende:
Dat oog van Infantino zakt iedere wedstrijd iets meer naar beneden
Ik twijfel. Ze verdienen dat niet, maar ze uitgeschakeld zien worden is dan weer erg leukquote:
Leerde een eerdere wedstrijd dat die gozer razend populair is. Ik had er nog nooit van gehoord. Boomergenotquote:Op zondag 12 juli 2026 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
IshowSpeed zal daar ook wel ergens zitten
Wat is er?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je krijgt wel het idee dat de Noren hun kansen niet hebben gepakt deze wedstrijd. Die afgekeurde goal oke, maar die kans in de eerste helft, mijn god.
Die staan inderdaad niet bepaald vooraan qua mensenkennis en gewetensbezwarenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Was dat niet Noors prinsje? Wiens vrouw graag naast Epstein zat?
Hasan Pikerquote:Op zondag 12 juli 2026 00:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is de man die ons polariseert.
Beetje laat, maar ok.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:30 schreef vul_maar_in het volgende:
[modbreak]We gaan voor de 2e keer hydrateren![/modbreak]
Gezelligquote:
Al besproken.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:30 schreef Lenny77 het volgende:
Waar is de break van onze nieuwe mod??
@:Coco
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:30 schreef Lenny77 het volgende:
ow sorry..quote:Op zondag 12 juli 2026 00:30 schreef Lenny77 het volgende:
Dømbøhetølifantje.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou de o in mijn achternaam ook wel als ø willen hebben
Yup, het ligt alleen zo vaak open bij de Engelsen, daar is een hoer op de Wallen jaloers op. Die gaan gesloopt worden door Frankrijk of Spanje in het geval ze van Argentinie winnenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je krijgt wel het idee dat de Noren hun kansen niet hebben gepakt deze wedstrijd. Die afgekeurde goal oke, maar die kans in de eerste helft, mijn god.
Minder denken, meer werkenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze de vrije trap nog gingen geven.
FB / Nickchangemogelijkheid nu permanent (en grotendeels automatisch)quote:Op zondag 12 juli 2026 00:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ingeschoten door Messi.. 2-0 2× Messiquote:Op zondag 12 juli 2026 00:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Argentinië sla ik ook over, trouwens. Die worden sowieso de halve finale ingefloten door de FIFA.
DømbøhetØlifantje1quote:Op zondag 12 juli 2026 00:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zegt de man en wk-moderator die het halve WK gemist heeft.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie kijkt er nu niet live naar een wedstrijd![]()
Dan moet je de socials en nieuwssites al vermijden als de pest. Het eerste werk meteen de TV aanzetten en zeker niet op je GSM checken...
Om alsnog een whatsssappje krijgen van je beste vriend " Hey gisteren naar Argentinië - Zwitserland gekeken het was 2-0 2x die kutmessie
Nee dat werkt toch niet man
Yup, zit je tot 5 uur te kijken om gefrustreerd naar je nest te gaan. Daar heb ik Marokko-Oranje al voor gehad...quote:Op zondag 12 juli 2026 00:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Argentinië sla ik ook over, trouwens. Die worden sowieso de halve finale ingefloten door de FIFA.
Misschien moet ik eens iets nieuws bedenken..quote:Op zondag 12 juli 2026 00:31 schreef Coco het volgende:
[..]
FB / Nickchangemogelijkheid nu permanent (en grotendeels automatisch)
Teken om een pizza in de oven te doenquote:
Hij livestreamt zijn leven. Volgens mij heeft hij al 20 wedstrijden ofzo bijgewoond dit WKquote:Op zondag 12 juli 2026 00:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Leerde een eerdere wedstrijd dat die gozer razend populair is. Ik had er nog nooit van gehoord. Boomergenot
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt de man en wk-moderator die het halve WK gemist heeft.
Het werd 6 uurquote:Op zondag 12 juli 2026 00:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, zit je tot 5 uur te kijken om gefrustreerd naar je nest te gaan. Daar heb ik Marokko-Oranje al voor gehad...
Lenny_Leonard (van de simpsons)quote:Op zondag 12 juli 2026 00:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens iets nieuws bedenken..
Zeg laat mij ook even polariseren.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]Capu is vaker wel dan niet aanwezig geweest hoor.
Vooral die keer dat er een bot de hele avond aan het verpesten was en er geen admin wakker was.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Arme Cocoquote:Op zondag 12 juli 2026 00:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vooral die keer dat er een bot de hele avond aan het verpesten was en er geen admin wakker was.
Dat Zwitserland er echt geen kut van kan wil ook wel meehelpen natuurlijk.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja dat was wel een capu gemiste kans moment.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vooral die keer dat er een bot de hele avond aan het verpesten was en er geen admin wakker was.
Iedereen ziet nu dat je oud bentquote:Op zondag 12 juli 2026 00:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Pizzalover77quote:Op zondag 12 juli 2026 00:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Sorry, negeer mijn post, ga je gang.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeg laat mij ook even polariseren.
Deze gewone user laat zich niet kennen.
Halve WK haha! sukkel. Ik sna fucking 6e met aantal forumposts vlak achter jouquote:Op zondag 12 juli 2026 00:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
DP??quote:Op zondag 12 juli 2026 00:33 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ga er zo 2 geile frikadellen insmijten allen.
Oh ja, dat was nog ergerquote:
Bij fitties mag je nooit spelfouten maken Capuquote:Op zondag 12 juli 2026 00:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Halve WK haha! sukkel. Ik sna fucking 6e met aantal forumposts vlak achter jou
Je hebt nog geen 30cm?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zou wel iets anders willen verlengen.
Dat was ongekend.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vrouw het kan waarderenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:33 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ga er zo 2 geile frikadellen insmijten allen.
Sukkel 😢quote:Op zondag 12 juli 2026 00:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Halve WK haha! sukkel. Ik sna fucking 6e met aantal forumposts vlak achter jou
Dat werd 2 jaar geleden op het EK ook verwacht, maar toen viel dat eigenlijk best mee in de finalequote:Op zondag 12 juli 2026 00:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, het ligt alleen zo vaak open bij de Engelsen, daar is een hoer op de Wallen jaloers op. Die gaan gesloopt worden door Frankrijk of Spanje in het geval ze van Argentinie winnen
Een FOK!er met een vrouw?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vrouw het kan waarderen
Oh, daarom was je zo actiefquote:Op zondag 12 juli 2026 00:35 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb in dit topic forumpost 150000 gemaakt! @:yvonne krijg ik een MED hiervoor?
Nee die is ANONIEMquote:
Met dat soort beste vrienden heb je geen vijanden nodig!quote:Op zondag 12 juli 2026 00:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie kijkt er nu niet live naar een wedstrijd![]()
Dan moet je de socials en nieuwssites al vermijden als de pest. Het eerste werk meteen de TV aanzetten en zeker niet op je GSM checken...
Om alsnog een whatsssappje krijgen van je beste vriend " Hey gisteren naar Argentinië - Zwitserland gekeken het was 2-0 2x die kutmessie
Nee dat werkt toch niet man
Daar heeft @Coco wel bonuspunten gescoord ja.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja, die had zwaar toen de forum admin prinsheerlijk lekker lag te slapen
Dan zal Kane zometeen wel de 1-2 makenquote:
Benieuwd of hij al een volle spaarkaart heeftquote:Op zondag 12 juli 2026 00:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Daar heeft @:Coco wel bonuspunten gescoord ja.
Jude aubquote:Op zondag 12 juli 2026 00:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan zal Kane zometeen wel de 1-2 maken
Alleen als de azijn in de bonus is.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Benieuwd of hij al een volle spaarkaart heeft
Zoals we altijd zeggen: "Je mag er zijn!"quote:
Oh echtquote:
Laat Allah hier buiten.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zoals we altijd zeggen: "Je mag er zijn!"
(het liefst ergens anders maar allah)
Niet voor Egyptequote:Op zondag 12 juli 2026 00:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb penanties voor minder gegeven zien worden dit WK.
over godsdienst praten in WKquote:Op zondag 12 juli 2026 00:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zoals we altijd zeggen: "Je mag er zijn!"
(het liefst ergens anders maar allah)
Ik wil tijdens de verlengingen een groter doel. Een halve meter hoger en een meter breder (aan beide kanten 50cm dus)quote:
Als er geen lat was geweest hadden we naar Rugby zitten kijkenquote:
Jeetje wat ordinair.quote:
Eigenlijk prima idee. Als vervanging voor penalsquote:Op zondag 12 juli 2026 00:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil tijdens de verlengingen een groter doel. Een halve meter hoger en een meter breder (aan beide kanten 50cm dus)
Jaquote:
Dat kost te veel tijd/werk.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil tijdens de verlengingen een groter doel. Een halve meter hoger en een meter breder (aan beide kanten 50cm dus)
was liefquote:
Raaarrrrrquote:Op zondag 12 juli 2026 00:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
maar ik heb dat inmiddels geaccepteerd. Elke keer als ik hier 'OEH' of 'GOAL' zie weet ik dat ik goed naar mijn televisie moet kijken omdat er over 30 seconden iets spannends gebeurt
Gewoon een verstelbaar doelquote:
Hmmmquote:Op zondag 12 juli 2026 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In het geval van Dombo was dat toch wel duidelijk?
En dan elke 5 minuten een speler eruit.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:
Had je gezegd dat Feyenoord kampioen ging worden?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
was lief
Maar vandaag sta ik blijkbaar op zijn vijandenlijst omdat ik per ongeluk iets verkeerd heb gezegd over Feyenoord.
Nee ik bedoelde a la, niet allah. potdomme.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
over godsdienst praten in WK
Kak ik bedoelde a la. niet allah kudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |