Gezelligquote:
Al besproken.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:30 schreef Lenny77 het volgende:
Waar is de break van onze nieuwe mod??
@:Coco
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:30 schreef Lenny77 het volgende:
ow sorry..quote:Op zondag 12 juli 2026 00:30 schreef Lenny77 het volgende:
Dømbøhetølifantje.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou de o in mijn achternaam ook wel als ø willen hebben
Yup, het ligt alleen zo vaak open bij de Engelsen, daar is een hoer op de Wallen jaloers op. Die gaan gesloopt worden door Frankrijk of Spanje in het geval ze van Argentinie winnenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je krijgt wel het idee dat de Noren hun kansen niet hebben gepakt deze wedstrijd. Die afgekeurde goal oke, maar die kans in de eerste helft, mijn god.
Minder denken, meer werkenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze de vrije trap nog gingen geven.
FB / Nickchangemogelijkheid nu permanent (en grotendeels automatisch)quote:Op zondag 12 juli 2026 00:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ingeschoten door Messi.. 2-0 2× Messiquote:Op zondag 12 juli 2026 00:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Argentinië sla ik ook over, trouwens. Die worden sowieso de halve finale ingefloten door de FIFA.
DømbøhetØlifantje1quote:Op zondag 12 juli 2026 00:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zegt de man en wk-moderator die het halve WK gemist heeft.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie kijkt er nu niet live naar een wedstrijd![]()
Dan moet je de socials en nieuwssites al vermijden als de pest. Het eerste werk meteen de TV aanzetten en zeker niet op je GSM checken...
Om alsnog een whatsssappje krijgen van je beste vriend " Hey gisteren naar Argentinië - Zwitserland gekeken het was 2-0 2x die kutmessie
Nee dat werkt toch niet man
Yup, zit je tot 5 uur te kijken om gefrustreerd naar je nest te gaan. Daar heb ik Marokko-Oranje al voor gehad...quote:Op zondag 12 juli 2026 00:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Argentinië sla ik ook over, trouwens. Die worden sowieso de halve finale ingefloten door de FIFA.
Misschien moet ik eens iets nieuws bedenken..quote:Op zondag 12 juli 2026 00:31 schreef Coco het volgende:
[..]
FB / Nickchangemogelijkheid nu permanent (en grotendeels automatisch)
Teken om een pizza in de oven te doenquote:
Hij livestreamt zijn leven. Volgens mij heeft hij al 20 wedstrijden ofzo bijgewoond dit WKquote:Op zondag 12 juli 2026 00:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Leerde een eerdere wedstrijd dat die gozer razend populair is. Ik had er nog nooit van gehoord. Boomergenot
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt de man en wk-moderator die het halve WK gemist heeft.
Het werd 6 uurquote:Op zondag 12 juli 2026 00:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, zit je tot 5 uur te kijken om gefrustreerd naar je nest te gaan. Daar heb ik Marokko-Oranje al voor gehad...
Lenny_Leonard (van de simpsons)quote:Op zondag 12 juli 2026 00:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens iets nieuws bedenken..
Zeg laat mij ook even polariseren.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]Capu is vaker wel dan niet aanwezig geweest hoor.
Vooral die keer dat er een bot de hele avond aan het verpesten was en er geen admin wakker was.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Arme Cocoquote:Op zondag 12 juli 2026 00:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vooral die keer dat er een bot de hele avond aan het verpesten was en er geen admin wakker was.
Dat Zwitserland er echt geen kut van kan wil ook wel meehelpen natuurlijk.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja dat was wel een capu gemiste kans moment.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vooral die keer dat er een bot de hele avond aan het verpesten was en er geen admin wakker was.
Iedereen ziet nu dat je oud bentquote:Op zondag 12 juli 2026 00:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Pizzalover77quote:Op zondag 12 juli 2026 00:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Sorry, negeer mijn post, ga je gang.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeg laat mij ook even polariseren.
Deze gewone user laat zich niet kennen.
Halve WK haha! sukkel. Ik sna fucking 6e met aantal forumposts vlak achter jouquote:Op zondag 12 juli 2026 00:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
DP??quote:Op zondag 12 juli 2026 00:33 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ga er zo 2 geile frikadellen insmijten allen.
Oh ja, dat was nog ergerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |