Maakt alleen tijd tussen de wedstrijden korter. Prima dus.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:25 schreef Mikeytt het volgende:
Ze gaan ons toch niet weer een hele verlenging laten kijken
je kunt ook beter niet bij de Belg kijkenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb Sporza opstaan, maar duidelijk. Bedankt
Ik hoop het wel, dan heb ik wat te doen tot de volgende wedstrijdquote:Op zondag 12 juli 2026 00:25 schreef Mikeytt het volgende:
Ze gaan ons toch niet weer een hele verlenging laten kijken
Ik wil naast jou zittenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je zou maar naast Gianni willen zitten
Willen en moeten zijn 1 verschillende dingenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
J.P. ik ben 12 en wat is cumshot?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
heb ik in een woordenboek gelezen.
Bekijk deze YouTube-video
Was dat niet Noors prinsje? Wiens vrouw graag naast Epstein zat?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
je gaat toch niet Argentinie kijkenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, dan heb ik wat te doen tot de volgende wedstrijd
Nah, ik vermoed dat Kane het dalijk wel gaat beslissen helaas.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:25 schreef vul_maar_in het volgende:
dit worden pingels.
U hoorde het hier eerst.
Kan niet.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens mij wil Trump Engeland - Argentinië als finale en daardoor heeft hij naar de VAR gebeld
Argentinie Zwitserland ga ik niet kijkenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maakt alleen tijd tussen de wedstrijden korter. Prima dus.
Trump is een idiootquote:Op zondag 12 juli 2026 00:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens mij wil Trump Engeland - Argentinië als finale en daardoor heeft hij naar de VAR gebeld
Dat lijkt mij een hele vervelende wedstrijd om te gaan kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |