Maakt alleen tijd tussen de wedstrijden korter. Prima dus.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:25 schreef Mikeytt het volgende:
Ze gaan ons toch niet weer een hele verlenging laten kijken
je kunt ook beter niet bij de Belg kijkenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb Sporza opstaan, maar duidelijk. Bedankt
Ik hoop het wel, dan heb ik wat te doen tot de volgende wedstrijdquote:Op zondag 12 juli 2026 00:25 schreef Mikeytt het volgende:
Ze gaan ons toch niet weer een hele verlenging laten kijken
Ik wil naast jou zittenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je zou maar naast Gianni willen zitten
Willen en moeten zijn 1 verschillende dingenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
J.P. ik ben 12 en wat is cumshot?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
heb ik in een woordenboek gelezen.
Bekijk deze YouTube-video
Was dat niet Noors prinsje? Wiens vrouw graag naast Epstein zat?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
je gaat toch niet Argentinie kijkenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, dan heb ik wat te doen tot de volgende wedstrijd
Nah, ik vermoed dat Kane het dalijk wel gaat beslissen helaas.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:25 schreef vul_maar_in het volgende:
dit worden pingels.
U hoorde het hier eerst.
Kan niet.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens mij wil Trump Engeland - Argentinië als finale en daardoor heeft hij naar de VAR gebeld
Argentinie Zwitserland ga ik niet kijkenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maakt alleen tijd tussen de wedstrijden korter. Prima dus.
Trump is een idiootquote:Op zondag 12 juli 2026 00:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens mij wil Trump Engeland - Argentinië als finale en daardoor heeft hij naar de VAR gebeld
Dat lijkt mij een hele vervelende wedstrijd om te gaan kijken.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Messi duwt nog niet eens een hardloper omver.
Wie?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
IshowSpeed zal daar ook wel ergens zitten
Ik zou zeggen dat het juist een prestatie is dat die club is opgericht ondanks de naar verluidt hoge aantallen zwakbegaafden in Rotterdam.quote:
Het zou nog fijner zijn als de aarde even open zou splijten op de plek waar hij zitquote:Op zondag 12 juli 2026 00:26 schreef Mikeytt het volgende:
Dat oog van Infantino zakt iedere wedstrijd iets meer naar beneden
Ik twijfel. Ze verdienen dat niet, maar ze uitgeschakeld zien worden is dan weer erg leukquote:
Leerde een eerdere wedstrijd dat die gozer razend populair is. Ik had er nog nooit van gehoord. Boomergenotquote:Op zondag 12 juli 2026 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
IshowSpeed zal daar ook wel ergens zitten
Wat is er?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je krijgt wel het idee dat de Noren hun kansen niet hebben gepakt deze wedstrijd. Die afgekeurde goal oke, maar die kans in de eerste helft, mijn god.
Die staan inderdaad niet bepaald vooraan qua mensenkennis en gewetensbezwarenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Was dat niet Noors prinsje? Wiens vrouw graag naast Epstein zat?
Hasan Pikerquote:Op zondag 12 juli 2026 00:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is de man die ons polariseert.
Beetje laat, maar ok.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:30 schreef vul_maar_in het volgende:
[modbreak]We gaan voor de 2e keer hydrateren![/modbreak]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |