Als er geen lat was geweest hadden we naar Rugby zitten kijkenquote:
Jeetje wat ordinair.quote:
Eigenlijk prima idee. Als vervanging voor penalsquote:Op zondag 12 juli 2026 00:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil tijdens de verlengingen een groter doel. Een halve meter hoger en een meter breder (aan beide kanten 50cm dus)
Jaquote:
Dat kost te veel tijd/werk.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil tijdens de verlengingen een groter doel. Een halve meter hoger en een meter breder (aan beide kanten 50cm dus)
was liefquote:
Raaarrrrrquote:Op zondag 12 juli 2026 00:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
maar ik heb dat inmiddels geaccepteerd. Elke keer als ik hier 'OEH' of 'GOAL' zie weet ik dat ik goed naar mijn televisie moet kijken omdat er over 30 seconden iets spannends gebeurt
Gewoon een verstelbaar doelquote:
Hmmmquote:Op zondag 12 juli 2026 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In het geval van Dombo was dat toch wel duidelijk?
En dan elke 5 minuten een speler eruit.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:
Had je gezegd dat Feyenoord kampioen ging worden?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
was lief
Maar vandaag sta ik blijkbaar op zijn vijandenlijst omdat ik per ongeluk iets verkeerd heb gezegd over Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |