Bij fitties mag je nooit spelfouten maken Capuquote:Op zondag 12 juli 2026 00:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Halve WK haha! sukkel. Ik sna fucking 6e met aantal forumposts vlak achter jou
Je hebt nog geen 30cm?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zou wel iets anders willen verlengen.
Dat was ongekend.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vooral die keer dat er een bot de hele avond aan het verpesten was en er geen admin wakker was.
Ik hoop dat je vrouw het kan waarderenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:33 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ga er zo 2 geile frikadellen insmijten allen.
Sukkel 😢quote:Op zondag 12 juli 2026 00:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Halve WK haha! sukkel. Ik sna fucking 6e met aantal forumposts vlak achter jou
Dat werd 2 jaar geleden op het EK ook verwacht, maar toen viel dat eigenlijk best mee in de finalequote:Op zondag 12 juli 2026 00:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, het ligt alleen zo vaak open bij de Engelsen, daar is een hoer op de Wallen jaloers op. Die gaan gesloopt worden door Frankrijk of Spanje in het geval ze van Argentinie winnen
Een FOK!er met een vrouw?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vrouw het kan waarderen
Oh, daarom was je zo actiefquote:Op zondag 12 juli 2026 00:35 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb in dit topic forumpost 150000 gemaakt! @:yvonne krijg ik een MED hiervoor?
Nee die is ANONIEMquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |