quote:Man ernstig mishandeld na Amersfoort Pride en zwaargewond achtergelaten
Een man is vannacht ernstig mishandeld en zwaargewond achtergelaten in Amersfoort. Hij had de Pride bezocht en is op de terugweg vermoedelijk van zijn fiets getrokken en mishandeld door meerdere jongens. De politie onderzoekt of het geweld anti-lhbti-gerelateerd was.
De man belde rond 03.00 uur zelf de politie. Toen agenten bij hem aankwamen, zagen ze dat hij zwaargewond was. Het slachtoffer is met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Het is niet bekend hoe het met hem gaat.
Gisteren werd in Amersfoort Pride gevierd. De man was in de nacht vanuit daar op de fiets richting Leusden gegaan, schrijft RTV Utrecht. Zijn vermoedelijke mishandelaars reden op fatbikes. Zij zijn nog niet gevonden, laat een woordvoerder weten.
Omdat het slachtoffer alleen was toen agenten hem aantroffen, is de politie op zoek naar getuigen en camerabeelden.
We weten het niet zeker dus het is speculeren, maar mochten die een groep autochtone jongens zijn geweest was de kans dat heel erg groot dat dit er meteen bij was gezet. Dan was het niet 'jongens' maar 'witte jongens'.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:07 schreef HSG het volgende:
Er is een kans dat de daders van een niet-westers cultuur zijn. Als dat zo is dan graag dit incident negeren.
#diversiteitiskracht
Dit ja. Van die jongens met caramelhuidjes die spugen op homo's maar zelf lekker dicht op elkaar op zo'n fatbike zitten met hun besneden kukels tegen elkaars rug aan te schuren.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Sowieso zijn veel van die fatbikers zelf kasthomo's natuurlijk. Met z'n drieen lekker dicht op elkaar op de vetfiets en heel veel affiniteit hebben met het dragen van de juiste tasjes en schoentjes, verdacht hoor.
Je snapt het probleem niet, het gedrag moet niet aangepakt worden, het probleem moet aangepakt worden dat een groep allochtone Nederlanders maar blijft denken dat hier geen regels gelden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:26 schreef Kottnauer het volgende:
Hoewel ik het slachtoffer niet ken, raakt dit bericht mij hard.
Dit schofterige gedrag moet keihard worden aangepakt.
Ik vind dit toch wel zulk slap geouwehoer. Stel, je komt in een schermutseling met een groepje schandknapen en je vangt wat klappen. Allemaal goed en wel, je blijft je staande houden en wil nog wel wat terugdoen. Vervolgens komen de BOA's, politie en de hele goegemeente als toeschouwer. Jij wordt naar de grond gewerkt, moet een weekendje in Houten bivakkeren en wordt veroordeeld voor mishandeling. Heb je het je dan laten gebeuren of zit je gewoon met een mongoloïde beheerder die graag iets van je wil zien waarvan jij het weigert het te laten zien?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:27 schreef raptorix het volgende:
Sowieso snap ik niet dat je als slecht weerbare homo niet beveiligt, hoe fucking dom moet je zijn om in je elkaar te lten meppen, neem nou gewoon eens een mini knuppel mee van zo een 50 cm dan word het al een stuk handiger om je zelf te verweren, neem nou eens wat vechtsportlessen.
Oja en bovenal blijf lekker vooral D66 stemmen <Knip>
Als homo spreek ik uit ervaring dat ik een paar keer ben lastiggevallen, ik laat het niet gebeuren, wel eens gemiddeld marokkaantje gezien? Daar zit niet echt veel spek aan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel zulk slap geouwehoer. Stel, je komt in een schermutseling met een groepje schandknapen en je vangt wat klappen. Allemaal goed en wel, je blijft je staande houden en wil nog wel wat terugdoen. Vervolgens komen de BOA's, politie en de hele goegemeente als toeschouwer. Jij wordt naar de grond gewerkt, moet een weekendje in Houten bivakkeren en wordt veroordeeld voor mishandeling. Heb je het je dan laten gebeuren of zit je gewoon met een mongoloïde beheerder die graag iets van je wil zien waarvan jij het weigert het te laten zien?
Aan mij ook niet, maar ik ga niet naar de grond als ze met zijn 5'en of meer op me afkomen. Daar mag ik de BOA's en de politie in dit land voor bedanken. We gaan echt de weg van het VK achterna.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als homo spreek ik uit ervaring dat ik een paar keer ben lastiggevallen, ik laat het niet gebeuren, wel eens gemiddeld marokkaantje gezien? Daar zit niet echt veel spek aan.
Het land is te verdeeld, waardoor mensen die vrede in het land willen teveel moeite moeten doen door de taalbarrières.quote:
Ik begrijp dat niet zo goed. Die mensen hebben -hoop ik voor ze- toch óók geliefden, waar ze het beste voor willen? Dochter, zoon, of bejaarde ouders waarvan je niet wil dat ze worden overvallen omdat het toch maar ongelovigen zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:27 schreef raptorix het volgende:
Oja en bovenal blijf lekker vooral D66 stemmen,
Ik heb liever een normaal functionerende rechtstaat dan dit soort achterlijke voorstellen.quote:
Kun je lang wachtenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:23 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Ik heb liever een normaal functionerende rechtstaat dan dit soort achterlijke voorstellen.
Heb jijzelf eigenlijk veel last van anti-homo gedrag en/of geweld?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:27 schreef raptorix het volgende:
Sowieso snap ik niet dat je als slecht weerbare homo niet beveiligt, hoe fucking dom moet je zijn om in je elkaar te lten meppen, neem nou gewoon eens een mini knuppel mee van zo een 50 cm dan word het al een stuk handiger om je zelf te verweren, neem nou eens wat vechtsportlessen.
Oja en bovenal blijf lekker vooral D66 stemmen, ik zou hier eigenlijk iets willen typen wat ik D66 stemmers hun dochter niet zou willen laten overkomen, maar goed daaar krijg ik vast een ban voor.
Wat staat er in jouw wereld op diefstal? Handen afhakken? Ik ben gewoon benieuwd he. Nog even los van het feit dat je voor dierenmishandeling pleit als straf.quote:
Oh, ik geloof meteen dat ze over elkaar heen buitelen om te zeggen dat het onacceptabel is.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:33 schreef Filosoofert het volgende:
er komt binnenkort iemand op tv zeggen dat het onacceptabel is.
9/10quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:49 schreef gwn_een_user het volgende:
waarom doet men of alleen mocros op fatbikes rijden
Doet men niet, de fietsenstalling bij mijn lokale AZC staat er ook vol mee.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:49 schreef gwn_een_user het volgende:
Foei, niet meer doen he.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:23 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Ik heb liever een normaal functionerende rechtstaat dan dit soort achterlijke voorstellen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
We weten het niet zeker dus het is speculeren, maar mochten die een groep autochtone jongens zijn geweest was de kans dat heel erg groot dat dit er meteen bij was gezet. Dan was het niet 'jongens' maar 'witte jongens'.
De vraag is of er getuigen waren of niet.quote:Dat dit achterwege wordt gelaten wekt toch de indruk op dat het allochtone jongeren zijn geweest. Mocht dit inderdaad zo zijn is het weer treurig dat zulke belangrijke informatie achterwege wordt gelaten.
Geen idee, ik ben wit, homo en heb een fatbike.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:49 schreef gwn_een_user het volgende:
Ja of de stille toch komt weer terug van weggeweestquote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:13 schreef Näsenbar het volgende:
Ik kom regelmatig in Leusden (waar dit incident zich afspeelde als ik het kaartje in de link van NOS bekijk) en daar werden vorig jaar allemaal posters van 'wij eisen de nacht op' opgehangen door de gemeente. Ik ben benieuwd hoe ze daar nu ook naar gaan handelen.
Waarom? De persoon in kwestie is niet overleden toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:23 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja of de stille toch komt weer terug van weggeweest
Je kan toch ook een stille toch tegen "zinloos geweld" doen? Of mag dat niet stil?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:24 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Waarom? De persoon in kwestie is niet overleden toch?
Ah ja, op die manier. Dat zou kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Je kan toch ook een stille toch tegen "zinloos geweld" doen? Of mag dat niet stil?
En ik weet niet of het overkomt, maar ik zie dus niks in dat soort initiatieven.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:28 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ah ja, op die manier. Dat zou kunnen inderdaad.
Ik heb geen idee ouwe reus, ik kan niet in de toekomst kijken. Ik hoop ook dat de daders gepakt worden en de straf krijgen die ze verdienen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:31 schreef pmponer het volgende:
[..]
En ik weet niet of het overkomt, maar ik zie dus niks in dat soort initiatieven.
Ik hoop dat de daders gepakt worden en dat ze een serieuze straf krijgen.
Nu zal dat niet gebeuren, want niemand heeft geslagen of geschopt natuurlijk.
Amersfoort en vooral Schothorst zit vol met Marokkanen dus zal mij niet verbazen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:07 schreef HSG het volgende:
Er is een kans dat de daders van een niet-westers cultuur zijn. Als dat zo is dan graag dit incident negeren.
#diversiteitiskracht
Een stil protest tegen mannen met losse handjes wordt nooit gehonoreerd door de overheid. Want een stille tocht lijkt mij wegens de publiciteit ook niks voor iedereen die ooit het slachtoffer is geweest van mannen met losse handjes.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Je kan toch ook een stille toch tegen "zinloos geweld" doen? Of mag dat niet stil?
Mocro's hebben doorgaans wel vaker een hekel aan homo's.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:49 schreef gwn_een_user het volgende:
Last niet echt, maar wel vaak geprovoceerd, vooral als ik samen met mijn partner ben, die ziet er nogal vrouwelijk uit zegmaar, wat trouwens grappig is omdat hij ongenadig hard kan slaanquote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb jijzelf eigenlijk veel last van anti-homo gedrag en/of geweld?
Nu weet ik dat jij een bepaalde achtergrond/geschiedenis hebten daardoor wellicht ook een andere uitstraling hebt dan de gemiddelde homo.
Met de aanpak die ik voor ogen zie, is het gedrag en het probleem tegelijkertijd opgelost. Definitief.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je snapt het probleem niet, het gedrag moet niet aangepakt worden, het probleem moet aangepakt worden dat een groep allochtone Nederlanders maar blijft denken dat hier geen regels gelden.
Ja, wie weet woont Edward Norton tegenwoordig in Leusden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Of hij heeft zichzelf in elkaar geslagen. Of is een geheime boksclub gestart voor gays.
En komt nu met een lulverhaal.
Wees gerust, we gaan geen Nexit doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit is een oprechte boodschap aan onze handhavers, wethouders, ministers en andere personen die zich aangesproken dienen te voelen. Ga niet hetzelfde pad op als het VK, want dan ben je verloren.
Dan mag ik hopen dat we de zaken wat meer naar ons toe gaan trekken, want ik word niet vrolijk van wat ik zo nu en dan lees.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wees gerust, we gaan geen Nexit doen.
Maar benoem vooral niet de olifant in de kamerquote:Manosphere een van de mogelijke oorzaken
Discriminatie tegen lhbti'ers neemt de laatste jaren toe, blijkt uit politiecijfers en de monitor van expertisecentrum Artikel 1. Daarbij noemt Artikel 1 de opkomst van de manosphere een van de mogelijke oorzaken. Hiermee worden online netwerken van jonge mannen en mannelijke influencers bedoeld waarin traditionele genderrollen worden verheerlijkt.
Die artikeltjes van agitprop zender NOS moet je sowieso met een korreltje zout nemen.quote:Op zondag 12 juli 2026 18:52 schreef GezondRechts het volgende:
[..]
Maar benoem vooral niet de olifant in de kamer
Ach joh, ik ben zelf geen nicht en ik begrijp het ook niet.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:08 schreef Nexum het volgende:
Ik ben zelf ook een nicht en ik snap nooit zo goed wat mensen hiermee hopen te bereiken. Waarom heb jij er zoveel last van dat iemand houdt van piemels dat je diegene in mekaar moet rammen?
Ja, echt heel lief 🐞🍀❤️quote:Op zondag 12 juli 2026 19:27 schreef beefkeek het volgende:
[..]
“Echte stoere mannen” hoeven hun agressie niet op iemand anders te botvieren om te laten zien dat ze stoer zjn. Dit verhaal heeft geen twee kanten, iedereen mag zelf weten hoe ze erbij lopen.
Precies, iedereen gebruikt dit incident voor zijn eigen agenda..quote:Op zondag 12 juli 2026 19:55 schreef Red_85 het volgende:
Je weet gewoon wat voor een schijtwezens dit waren. Kun iemand wel zand in de ogen willen strooien en wijzen naar 'mogelijke' oorzaken, maar wat is dat nu? Policor gaslighting.
Echt super gezellig met al die verrijking hier...
De straatpaupertjes zijn vaak nogal onzeker, het zelfbeeld verbeteren door wat meer productieve doelen na te streven (je best doen op school ofzo) is vaak te hoog gegrepen, en levert sowieso geen streetcreds op natuurlijk. Dus dan maar je medepaupertjes laten zien hoe stoer je bent door makkelijke slachtoffers te belagen.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:08 schreef Nexum het volgende:
Ik ben zelf ook een nicht en ik snap nooit zo goed wat mensen hiermee hopen te bereiken. Waarom heb jij er zoveel last van dat iemand houdt van piemels dat je diegene in mekaar moet rammen?
Aangezien jij het probeert te nuanceren ben je van mening dat ‘t wel oke is? Tip voor je, luister wat minder naar Tate en zijn vriendjes.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:38 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ja, echt heel lief 🐞🍀❤️
Maar wat dacht je van dominantie, positiebepaling, groepsverband bestendigen, punten scoren bij je maten, verwijfdheid verwijderen om een masculiene norm te bewaken en agressie te gebruiken om die externe bedreiging van het ego te beperken. De 2e kant is van mensen die de cisheteronorm willen beschermen. Mensen zijn beesten, hè.
Rustig maar, was even advocaat van de duivel aan het spelen om een beetje mentaal te stretchen. Ken uw vijanden.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:08 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Aangezien jij het probeert te nuanceren ben je van mening dat ‘t wel oke is? Tip voor je, luister wat minder naar Tate en zijn vriendjes.
quote:Op zondag 12 juli 2026 20:12 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Rustig maar, was even advocaat van de duivel aan het spelen om een beetje mentaal te stretchen. Ken uw vijanden.
Ah, de manosphere.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:12 schreef nostra het volgende:
Manosphere een van de mogelijke oorzaken
Discriminatie tegen lhbti'ers neemt de laatste jaren toe, blijkt uit politiecijfers en de monitor van expertisecentrum Artikel 1. Daarbij noemt Artikel 1 de opkomst van de manosphere een van de mogelijke oorzaken. Hiermee worden online netwerken van jonge mannen en mannelijke influencers bedoeld waarin traditionele genderrollen worden verheerlijkt.
Anne Craanen doet al jaren onderzoek naar de manosphere. Craanen zegt in de nieuwe NOS-podcast Luister Anita dat de manosphere lhbti'ers op social media aanvalt en bestrijdt, omdat ze die als een bedreiging zien voor de ideale samenleving die ze voor ogen hebben. "Vrouwenhaat en lhbti-haat verbinden deze netwerken."
Craanen ziet de groei van de manosphere als "een dreiging die veel mensen onderschatten". Justin ziet de online haat ook toenemen en maakt zich zorgen over de afnemende acceptatie van lhbti'ers.
https://nos.nl/artikel/26(...)ekken-voor-lhbti-ers
Dat homo's dit zelf uitlokken met hun achterlijke Prides?quote:Op zondag 12 juli 2026 20:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, de manosphere.
Vast wel ja.
De bereidheid om alles aan te grijpen om maar niet de kern van het probleem te benoem is opvallend.
Het moet wel door Andrew Tate komen, ik kan zo geen andere groepen bedenken met uitgesproken anti-homo overtuigingen.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, de manosphere.
Vast wel ja.
De bereidheid om alles aan te grijpen om maar niet de kern van het probleem te benoem is opvallend.
Vreemde post dit.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat homo's dit zelf uitlokken met hun achterlijke Prides?
quote:Op zondag 12 juli 2026 20:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat homo's dit zelf uitlokken met hun achterlijke Prides?
Want homo's kunnen alleen andere homo's uitlokken?quote:Op zondag 12 juli 2026 21:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Vreemde post dit.
Het zijn niet homo's die andere homo's in elkaar slaan.
Als het hier mede-homosexuelen betrof had dat wel naar voren gekomen dunkt me.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Want homo's kunnen alleen andere homo's uitlokken?
Je wordt als homo op straat nooit echt aangevallen door dat zolderkamer incel volk.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:12 schreef nostra het volgende:
Anne Craanen doet al jaren onderzoek naar de manosphere. Craanen zegt in de nieuwe NOS-podcast Luister Anita dat de manosphere lhbti'ers op social media aanvalt en bestrijdt, omdat ze die als een bedreiging zien voor de ideale samenleving die ze voor ogen hebben. "Vrouwenhaat en lhbti-haat verbinden deze netwerken."
Craanen ziet de groei van de manosphere als "een dreiging die veel mensen onderschatten". Justin ziet de online haat ook toenemen en maakt zich zorgen over de afnemende acceptatie van lhbti'ers.
Beter. Op bange poeperds zit je niet wachten bij een stevig gesprek.quote:Op zondag 12 juli 2026 22:51 schreef DrDentz het volgende:
Als alle witte mannen nu even een paar stapjes achteruit gaan, dan laten we de LGHDTV+-community en de Islamitische community dit met elkaar oplossen.
quote:Op zondag 12 juli 2026 20:12 schreef nostra het volgende:
Ja geef het maar een random naam, ik noem het gewoon een moslimprobleem, want dat is het ook gewoon.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:12 schreef nostra het volgende:
Of Syriërs. Daarvan wonen al meer dan 150k (!!!) in Nederland. Meeste man en zwaar homofoob.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:16 schreef Horzula het volgende:
[..]
Je wordt als homo op straat nooit echt aangevallen door dat zolderkamer incel volk.
Het zijn groepen Marokkanen óf groepen Oost-Europeanen al is dat laatste vrij zeldzaam. De meeste Marokkanen doen dit soort ongein niet, maar als er wat gebeurt zijn het meestal Marokkanen puber jongens.
Ik denk dat het hier ook Marokkanen zijn geweest omdat een vriend van mij een Thais vriendje heeft dat door vier Mocro's geslagen is toen hij door Amersfoort fietste met regenboog kleding aan.
Ik denk dat het dus weer dezelfde boys waren.
Ik citeer mijn vriend:"Het zijn best wel heikneuters daar".
De islamosphere.quote:Op zondag 12 juli 2026 23:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja geef het maar een random naam, ik noem het gewoon een moslimprobleem, want dat is het ook gewoon.
Pim Fortuyn zei altijd dat 'ie dol was op kleine geile Marokkaantjes. Die had hier wel raad mee geweten.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:16 schreef Horzula het volgende:
[..]
Je wordt als homo op straat nooit echt aangevallen door dat zolderkamer incel volk.
Het zijn groepen Marokkanen óf groepen Oost-Europeanen al is dat laatste vrij zeldzaam. De meeste Marokkanen doen dit soort ongein niet, maar als er wat gebeurt zijn het meestal Marokkanen puber jongens.
Ik denk dat het hier ook Marokkanen zijn geweest omdat een vriend van mij een Thais vriendje heeft dat door vier Mocro's geslagen is toen hij door Amersfoort fietste met regenboog kleding aan.
Ik denk dat het dus weer dezelfde boys waren.
Ik citeer mijn vriend:"Het zijn best wel heikneuters daar".
Als dat zo is, mogen die van mij linea recta terug naar Syrië, net zoals die groep Syriërs die in Groningen een 19 jarige jongen in elkaar hebben getrapt.quote:Op zondag 12 juli 2026 23:39 schreef Homey het volgende:
[..]
Of Syriërs. Daarvan wonen al meer dan 150k (!!!) in Nederland. Meeste man en zwaar homofoob.
Er is geen LGHDTV+-community dat is slechts een verzinsel van een paar subsidie slurpende clubjes die dat idee graag in stand houden, de meeste homo/lesbo/bi's hebben ttotaal geen feeling met andere alffabet types.quote:Op zondag 12 juli 2026 22:51 schreef DrDentz het volgende:
Als alle witte mannen nu even een paar stapjes achteruit gaan, dan laten we de LGHDTV+-community en de Islamitische community dit met elkaar oplossen.
Ik denk dat voor dat laatste wel gekozen is…quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit is een oprechte boodschap aan onze handhavers, wethouders, ministers en andere personen die zich aangesproken dienen te voelen. Ga niet hetzelfde pad op als het VK, want dan ben je verloren.
als hij je mishandelt, toets 1quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Last niet echt, maar wel vaak geprovoceerd, vooral als ik samen met mijn partner ben, die ziet er nogal vrouwelijk uit zegmaar, wat trouwens grappig is omdat hij ongenadig hard kan slaan
Nog geen ellende mee meegemaakt. Er zijn meer dan voldoende groepen met een hekel aan homo's in Nederland. Er gaan er nauwelijks leden van in groepen LGBT-ers belagen.quote:Op zondag 12 juli 2026 23:39 schreef Homey het volgende:
[..]
Of Syriërs. Daarvan wonen al meer dan 150k (!!!) in Nederland. Meeste man en zwaar homofoob.
Fortuyn haatte de Marokkaanse cultuur, maar hij had ook seks met die boys.quote:Op zondag 12 juli 2026 23:43 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Pim Fortuyn zei altijd dat 'ie dol was op kleine geile Marokkaantjes. Die had hier wel raad mee geweten.
Wanneer komt er weer eens iemand die Nederland Leefbaar maakt ???
Je moet dan ook wel zin hebben om homo's te willen begrijpen. Net als transgenders willen begrijpen. Je kunt prima zonder begrijpen gelijke rechten naleven.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:02 schreef Horzula het volgende:
[..]
Mensen begrijpen homo's meestal helemaal niet. Nog niet het kleinste ding.
Daarom klopt in hun hoofd het omarmen van totaal homofobe groepen samen met de triomfantelijke transgenderlarie.
Dat slaat niet echt ergens op.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:27 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Je moet dan ook wel zin hebben om homo's te willen begrijpen. Net als transgenders willen begrijpen. Je kunt prima zonder begrijpen gelijke rechten naleven.
Snap ik, te helder geformuleerd waarschijnlijk.quote:
Wie heeft daar nu last van?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 00:34 schreef Halcon het volgende:
En maar door blijven drammen met gaybra paden
Ze zijn zelf een beetje onzeker...quote:Op zondag 12 juli 2026 19:08 schreef Nexum het volgende:
Even gecorrigeerd.quote:Op zondag 12 juli 2026 22:51 schreef DrDentz het volgende:
Als alle witte Blanke mannen nu even een paar stapjes achteruit gaan, dan laten we de LGHDTV+-community en de Islamitische community dit met elkaar oplossen.
Sommigen twijfelen of het een écht zebrapad is en of je dus moet stoppen voor overstekers.quote:
Wat begrijpen de gewone mensen die geen behoefte hebben aan drukte dan niet?quote:Op maandag 13 juli 2026 21:02 schreef Horzula het volgende:
Mensen begrijpen homo's meestal helemaal niet. Nog niet het kleinste ding.
Ga je weer voor de dagprijs 'minst relevante' / 'minst begrijpelijke' comment?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 08:55 schreef torentje het volgende:
[..]
Wat begrijpen de gewone mensen die geen behoefte hebben aan drukte dan niet?
Gaybrafobe opmerking van een onzekere man die worstelt met zijn identiteit.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 00:34 schreef Halcon het volgende:
En maar door blijven drammen met gaybra paden
Niet op die onduidelijke niet-zebrapaden zitten te wachten maakt je nou ook al 'homofoob'?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:14 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Gaybrafobe opmerking van een onzekere man die worstelt met zijn identiteit.
Dat zeg ik toch helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:15 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Niet op die onduidelijke niet-zebrapaden zitten te wachten maakt je nou ook al 'homofoob'?
Dat jij en je vrienden de leerlingen niet fatsoenlijk te woord willen staan wist ik al.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 08:58 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ga je weer voor de dagprijs 'minst relevante' / 'minst begrijpelijke' comment?
Dat is dus een 'ja', aangezien deze reactie nog onbegrijpelijker is dan de vorige.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:30 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat jij en je vrienden de leerlingen niet fatsoenlijk te woord willen staan wist ik al.
Torentje staat bekend om het typen van reacties waar geen touw aan vast te knopen is.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:31 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dat is dus een 'ja', aangezien deze reactie nog onbegrijpelijker is dan de vorige.
Klopt. Ik ga er gewoon vanuit dat het een trolletje is. Niets serieus in elk geval.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Torentje staat bekend om het typen van reacties waar geen touw aan vast te knopen is.
Klopt in dit geval.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:15 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Niet op die onduidelijke niet-zebrapaden zitten te wachten maakt je nou ook al 'homofoob'?
Dat zegt helemaal niemand. Kritiek op zebrapaden staat ook los van dit geweldsincident. Meer dan genoeg homo's moeten ook niets van dat soort inhoudsloze identiteitspolitiek weten.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 10:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt in dit geval.
Want wat heeft het slachtoffer hiermee te maken?
Niets.
Maar wel even benoemen in een topic over een Hhmo die mishandeld is dat er maar door wordt doorgedramd met regenboog zebrapaden.
Oftewel: eigen schuld.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 10:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niemand. Kritiek op zebrapaden staat ook los van dit geweldsincident. Meer dan genoeg homo's moeten ook niets van dat soort inhoudsloze identiteitspolitiek weten.
Liever pakt de politie intimidatie en of zelfs geweld eens wat harder aan, maar zoals we ook hier weer zien is dan politieke correctheid belangrijker dan de daders pakken en komen de signalementen niet verder dan 'fatbikes'.
Als reactie op dit incident...quote:maar door blijven drammen met gaybra paden
En veel belangrijker: niemand durft nog man en paard te noemen. Want als je dat doet ben je een racist. Terwijl hele groeperingen uit dergelijke gebieden openlijk uitspreken een hekel te hebben aan homofiele mensen. Goh, wie zouden er toch achter dit soort incidenten zitten? I wonder.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 10:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niemand. Kritiek op zebrapaden staat ook los van dit geweldsincident. Meer dan genoeg homo's moeten ook niets van dat soort inhoudsloze identiteitspolitiek weten.
Liever pakt de politie intimidatie en of zelfs geweld eens wat harder aan, maar zoals we ook hier weer zien is dan politieke correctheid belangrijker dan de daders pakken en komen de signalementen niet verder dan 'fatbikes'.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:31 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dat is dus een 'ja', aangezien deze reactie nog onbegrijpelijker is dan de vorige.
Ga toch ergens anders schoolmeestertje spelen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Torentje staat bekend om het typen van reacties waar geen touw aan vast te knopen is.
Nope.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:34 schreef torentje het volgende:
[..]
[..]
Ga toch ergens anders schoolmeestertje spelen.
Nee, het blijft bij hints en verwijten naar de politie en media.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:36 schreef Koekoekmakto het volgende:
Niemand durft nog man en paard te benoemen? Het gaat de godganse dag over islamieten, asiel en integratie. Op tv, socials, politiek. Mijn onderbuik is eerder overloaded.
Niemand die daar een traan om laat...quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:30 schreef torentje het volgende:
[..]
Zeker, want ik krijg een ban als ik jou een stevig links antwoord geef.
Ze staan te juichen voor het raam bij de aanblik van hoe jij afdruipt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:57 schreef torentje het volgende:
[..]
De leerlingen zijn daar niet blij mee, schoolmeester.
Dan zijn het geen leerlingen hè? Want samenzijn met schoolmeesters is niet bevorderlijk voor de geestelijke gezondheid.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze staan te juichen voor het raam bij de aanblik van hoe jij afdruipt.
Dat bewijzen je posts.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:05 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan zijn het geen leerlingen hè? Want samenzijn met schoolmeesters is niet bevorderlijk voor de geestelijke gezondheid.
Ik zal daar niet van wakker liggen. Niemand hier denk ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:30 schreef torentje het volgende:
[..]
Zeker, want ik krijg een ban als ik jou een stevig links antwoord geef.
Jij die over geestelijke gezondheid praat.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:05 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan zijn het geen leerlingen hè? Want samenzijn met schoolmeesters is niet bevorderlijk voor de geestelijke gezondheid.
quote:
Zouden jullie on-topic kunnen worden, altijd die persoonlijke sneren en jij-bakken naar andersdenkenden zijn toch werkelijk in elk topic overbodig. Toch?quote:Op woensdag 15 juli 2026 06:55 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Jij die over geestelijke gezondheid praat.
Oh, the irony.
Als je eens met normale posts komt ipv constant ongerelateerd gejank over automobilisten, 'sterken' en rijkenquote:Op woensdag 15 juli 2026 12:15 schreef torentje het volgende:
[..]
[..]
Zouden jullie on-topic kunnen worden, altijd die persoonlijke sneren en jij-bakken naar andersdenkenden zijn toch werkelijk in elk topic overbodig. Toch?
De persoonlijke sneren van jou begonnen op een inhoudelijke vraag van mij op een andere user. Dus jou zit het dwars dat ik links beleid wil, zodat ieder mens evenveel woonruimte krijgt en evenveel te besteden krijgt.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:30 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Als je eens met normale posts komt ipv constant ongerelateerd gejank over automobilisten, 'sterken' en rijken
Communisme zit mij inderdaad dwars en ik zal dat op elke mogelijke manier tegengaan. Wil je net zo veel te besteden hebben als iemand met meer geld? Ga werken.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:48 schreef torentje het volgende:
[..]
De persoonlijke sneren van jou begonnen op een inhoudelijke vraag van mij op een andere user. Dus jou zit het dwars dat ik links beleid wil, zodat ieder mens evenveel woonruimte krijgt en evenveel te besteden krijgt.
Dat hoef je toch niet meer in elk topic te laten blijken, we weten het namelijk al, dat jij andersdenkenden alleen maar onderbetaalde arbeid onder erbarmelijke omstandigheden gunt.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:51 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Communisme zit mij inderdaad dwars en ik zal dat op elke mogelijke manier tegengaan. Wil je net zo veel te besteden hebben als iemand met meer geld? Ga werken.
In jouw geval is dat on topic.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:15 schreef torentje het volgende:
[..]
[..]
Zouden jullie on-topic kunnen worden, altijd die persoonlijke sneren en jij-bakken naar andersdenkenden zijn toch werkelijk in elk topic overbodig. Toch?
Je kunt niet iedereen even rijk maken, maar wel even arm.quote:Op woensdag 15 juli 2026 13:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat hoef je toch niet meer in elk topic te laten blijken, we weten het namelijk al, dat jij andersdenkenden alleen maar onderbetaalde arbeid onder erbarmelijke omstandigheden gunt.
Dat is geen communisme, maar menselijk beleid om ieder mens evenveel woonruimte en geld te besteden te geven, want dan heeft ieder mens dezelfde kansen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kunt niet iedereen even rijk maken, maar wel even arm.
Dat is communisme.
Communisme dus.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:32 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat is geen communisme, maar menselijk beleid om ieder mens evenveel woonruimte en geld te besteden te geven, want dan heeft ieder mens dezelfde kansen.
Ja, even arm dus.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:26 schreef torentje het volgende:
[..]
Nou nee, niet iedereen even arm, maar ieder mens evenveel kans om gezond oud te worden
Oh, tot in de jaren negentig was dat.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:08 schreef Pegos het volgende:
Het was eind vijftiger en begin zestiger jaren, toen er nog geen grote groepen 'gastarbeiders' uit Spanje, Portugal, Italië en Griekenland waren, niet ongebruikelijk dat er onder autochtone jongelui een beweging was die zich bezig hield met het zogenaamde 'poten rammen'.
Denk dus niet dat dit verschijnsel een exclusieve bezigheid van allochtone jongelui is.
Zo negatief praten slechts de mannen die egoïstisch zijn omdat ze niet ieder mens dezelfde kansen gunnen om ook gezond oud te worden.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, even arm dus.
Want even rijk lukt niet.
Precies, daarom kun je er beter over op houden en je beperken tot de topic.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:12 schreef torentje het volgende:
[..]
Zo negatief praten slechts de mannen die egoïstisch zijn omdat ze niet ieder mens dezelfde kansen gunnen om ook gezond oud te worden.
Ik heb al een on-topic vraag gesteld aan een andere user, maar toen begon o.a. jij met persoonlijk sneren en jij-bakken tegen mij.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies, daarom kun je er beter over op houden en je beperken tot de topic.
Logisch, want je reactie was off topic.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:28 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik heb al een on-topic vraag gesteld aan een andere user, maar toen begon o.a. jij met persoonlijk sneren en jij-bakken tegen mij.
Jij blijft ook bezig met persoonlijke sneren en jij-bakken? Zit de haat naar mij zo diep bij jou?quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Logisch, want je reactie was off topic.
Ik heb het over je reactie, niet over jou persoonlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:42 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij blijft ook bezig met persoonlijke sneren en jij-bakken? Zit de haat naar mij zo diep bij jou?
Ja, wij hebben ons wel weten te ontwikkelingen en zulke praktijken zijn onder autochtonen inmiddels ruim een halve eeuw niet meer gebruikelijk. Onder allochtone groepen daarentegen.............quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:08 schreef Pegos het volgende:
Het was eind vijftiger en begin zestiger jaren, toen er nog geen grote groepen 'gastarbeiders' uit Spanje, Portugal, Italië en Griekenland waren, niet ongebruikelijk dat er onder autochtone jongelui een beweging was die zich bezig hield met het zogenaamde 'poten rammen'.
Denk dus niet dat dit verschijnsel een exclusieve bezigheid van allochtone jongelui is.
Nou ruim een halve eeuw...quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, wij hebben ons wel weten te ontwikkelingen en zulke praktijken zijn onder autochtonen inmiddels ruim een halve eeuw niet meer gebruikelijk. Onder allochtone groepen daarentegen.............
Geweld zelfs?quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou ruim een halve eeuw...
Zo oud ben ik nog niet, en ik heb nog haat en geweld van de autochtone Nederlanders meegemaakt.
En nu wil je die tijden weer terug?quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nog niet, en ik heb nog haat en geweld van de autochtone Nederlanders meegemaakt.
Heimwee naar mijn jeugd.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:13 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En nu wil je die tijden weer terug?
Precies, eigen potenrammers eerst.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heimwee naar mijn jeugd.
Toen je autochtone klasgenoten je in elkaar sloegen omdat je anders was.
Iedereen die anders is-links/ongelovig/kritisch-moet toch veel moeite doen om respect te krijgen van de inmiddels vele egoïsten.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heimwee naar mijn jeugd.
Jij snapt hem.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Precies, eigen potenrammers eerst.
Tolerantie is natuurlijk gradueel. Die oude potenrammers ontwikkelen zich hooguit naar een positie van 'niet aanvalsverdrag'. Dat stukje morele ontwikkeling is daarna de basis voor hun afkeer van de nieuwe potenrammers. Maar regressie ligt altijd op de loer. Het blaffen over teveel aandacht is imo het laatste restantje bekrompenheid van hun misplaatst superieure denkwereldje.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij snapt hem.
De potenrammers van toen zijn nu pro Homo als het om moslim jongeren gaat die hetzelfde doen als dat zij tijdens hun jeugd deden.
En ondertussen afgeven op LGBTQWhatever omdat het ze door de strot wordt geduwd.
We hebben hier op Fok zelfs een zelfverklaarde oud-potenrammer, Harvest88 oid.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:38 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Tolerantie is natuurlijk gradueel. Die oude potenrammers ontwikkelen zich hooguit naar een positie van 'niet aanvalsverdrag'. Dat stukje morele ontwikkeling is daarna de basis voor hun afkeer van de nieuwe potenrammers. Maar regressie ligt altijd op de loer. Het blaffen over teveel aandacht is imo het laatste restantje bekrompenheid van hun misplaatst superieure denkwereldje.
Mooi, die ontwikkeling.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
We hebben hier op Fok zelfs een zelfverklaarde oud-potenrammer, Harvest88 oid.
89quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
We hebben hier op Fok zelfs een zelfverklaarde oud-potenrammer, Harvest88 oid.
Ik heb maar een saaie jeugd gehad. Nooit zulke gekkigheid meegemaakt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heimwee naar mijn jeugd.
Een heel klein pietsie haat, maar ze deden nooit wat.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bij jou wellicht niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:32 schreef Horzula het volgende:
[..]
Een heel klein pietsie haat, maar ze deden nooit wat.
Klopt, het is altijd een groepje raddraaiers. Het heeft weinig te maken met autochtoon of allochtoon zijn.quote:De meeste allochtonen overigens ook niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |