abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221318823
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 20:12 schreef nostra het volgende:
Manosphere een van de mogelijke oorzaken

Discriminatie tegen lhbti'ers neemt de laatste jaren toe, blijkt uit politiecijfers en de monitor van expertisecentrum Artikel 1. Daarbij noemt Artikel 1 de opkomst van de manosphere een van de mogelijke oorzaken. Hiermee worden online netwerken van jonge mannen en mannelijke influencers bedoeld waarin traditionele genderrollen worden verheerlijkt.

Anne Craanen doet al jaren onderzoek naar de manosphere. Craanen zegt in de nieuwe NOS-podcast Luister Anita dat de manosphere lhbti'ers op social media aanvalt en bestrijdt, omdat ze die als een bedreiging zien voor de ideale samenleving die ze voor ogen hebben. "Vrouwenhaat en lhbti-haat verbinden deze netwerken."

Craanen ziet de groei van de manosphere als "een dreiging die veel mensen onderschatten". Justin ziet de online haat ook toenemen en maakt zich zorgen over de afnemende acceptatie van lhbti'ers.

https://nos.nl/artikel/26(...)ekken-voor-lhbti-ers
Je wordt als homo op straat nooit echt aangevallen door dat zolderkamer incel volk.

Het zijn groepen Marokkanen óf groepen Oost-Europeanen al is dat laatste vrij zeldzaam. De meeste Marokkanen doen dit soort ongein niet, maar als er wat gebeurt zijn het meestal Marokkanen puber jongens.

Ik denk dat het hier ook Marokkanen zijn geweest omdat een vriend van mij een Thais vriendje heeft dat door vier Mocro's geslagen is toen hij door Amersfoort fietste met regenboog kleding aan.

Ik denk dat het dus weer dezelfde boys waren.

Ik citeer mijn vriend:"Het zijn best wel heikneuters daar".
pi_221319304
Als alle witte mannen nu even een paar stapjes achteruit gaan, dan laten we de LGHDTV+-community en de Islamitische community dit met elkaar oplossen.
  zondag 12 juli 2026 @ 23:26:07 #78
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221319412
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 22:51 schreef DrDentz het volgende:
Als alle witte mannen nu even een paar stapjes achteruit gaan, dan laten we de LGHDTV+-community en de Islamitische community dit met elkaar oplossen.
Beter. Op bange poeperds zit je niet wachten bij een stevig gesprek.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221319431
quote:

Discriminatie tegen lhbti'ers neemt de laatste jaren toe, blijkt uit politiecijfers en de monitor van expertisecentrum Artikel 1. Daarbij noemt Artikel 1 de opkomst van de manosphere een van de mogelijke oorzaken. Hiermee worden online netwerken van jonge mannen en mannelijke influencers bedoeld waarin traditionele genderrollen worden verheerlijkt.

Anne Craanen doet al jaren onderzoek naar de manosphere. Craanen zegt in de nieuwe NOS-podcast Luister Anita dat de manosphere lhbti'ers op social media aanvalt en bestrijdt, omdat ze die als een bedreiging zien voor de ideale samenleving die ze voor ogen hebben. "Vrouwenhaat en lhbti-haat verbinden deze netwerken."

Craanen ziet de groei van de manosphere als "een dreiging die veel mensen onderschatten". Justin ziet de online haat ook toenemen en maakt zich zorgen over de afnemende acceptatie van lhbti'ers.

pi_221319435
-knip- dat is in werkelijkheid niet Halal.

[ Bericht 84% gewijzigd door vul_maar_in op 12-07-2026 23:43:36 ]
  zondag 12 juli 2026 @ 23:39:19 #81
117098 Hathor
Effe niet
pi_221319448
quote:

Ja geef het maar een random naam, ik noem het gewoon een moslimprobleem, want dat is het ook gewoon.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221319450
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 21:16 schreef Horzula het volgende:

[..]
Je wordt als homo op straat nooit echt aangevallen door dat zolderkamer incel volk.

Het zijn groepen Marokkanen óf groepen Oost-Europeanen al is dat laatste vrij zeldzaam. De meeste Marokkanen doen dit soort ongein niet, maar als er wat gebeurt zijn het meestal Marokkanen puber jongens.

Ik denk dat het hier ook Marokkanen zijn geweest omdat een vriend van mij een Thais vriendje heeft dat door vier Mocro's geslagen is toen hij door Amersfoort fietste met regenboog kleding aan.

Of Syriërs. Daarvan wonen al meer dan 150k (!!!) in Nederland. Meeste man en zwaar homofoob.
pi_221319453
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 23:39 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja geef het maar een random naam, ik noem het gewoon een moslimprobleem, want dat is het ook gewoon.
De islamosphere.
pi_221319462
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 21:16 schreef Horzula het volgende:

[..]

Pim Fortuyn zei altijd dat 'ie dol was op kleine geile Marokkaantjes. Die had hier wel raad mee geweten.

Wanneer komt er weer eens iemand die Nederland Leefbaar maakt ???
En een prettige scheut door de pielemuis.
  zondag 12 juli 2026 @ 23:44:54 #85
486919 Swango
Just saying
pi_221319465
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 23:39 schreef Homey het volgende:

[..]
Of Syriërs. Daarvan wonen al meer dan 150k (!!!) in Nederland. Meeste man en zwaar homofoob.
Als dat zo is, mogen die van mij linea recta terug naar Syrië, net zoals die groep Syriërs die in Groningen een 19 jarige jongen in elkaar hebben getrapt.
Twee van zulke groepjes vormt al bijna een leger, ze kunnen vechten, dus hup terug naar land van herkomst om daar te vechten voor hun eigen land, want vechten kunnen ze wel.
pi_221319629
quote:
Er is geen LGHDTV+-community dat is slechts een verzinsel van een paar subsidie slurpende clubjes die dat idee graag in stand houden, de meeste homo/lesbo/bi's hebben ttotaal geen feeling met andere alffabet types.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221319697
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 22:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit is een oprechte boodschap aan onze handhavers, wethouders, ministers en andere personen die zich aangesproken dienen te voelen. Ga niet hetzelfde pad op als het VK, want dan ben je verloren.
Ik denk dat voor dat laatste wel gekozen is…
  maandag 13 juli 2026 @ 06:32:04 #88
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221319699
wat verwacht je om 3u 's nachts? ik looptoch ook niet met een rolex over straat als hetero
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  maandag 13 juli 2026 @ 07:19:33 #89
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221319748
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 21:14 schreef raptorix het volgende:

[..]
Last niet echt, maar wel vaak geprovoceerd, vooral als ik samen met mijn partner ben, die ziet er nogal vrouwelijk uit zegmaar, wat trouwens grappig is omdat hij ongenadig hard kan slaan ;)
als hij je mishandelt, toets 1

;)
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_221326006
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 23:39 schreef Homey het volgende:

[..]
Nog geen ellende mee meegemaakt. Er zijn meer dan voldoende groepen met een hekel aan homo's in Nederland. Er gaan er nauwelijks leden van in groepen LGBT-ers belagen.

quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 23:43 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Pim Fortuyn zei altijd dat 'ie dol was op kleine geile Marokkaantjes. Die had hier wel raad mee geweten.

Wanneer komt er weer eens iemand die Nederland Leefbaar maakt ???
Fortuyn haatte de Marokkaanse cultuur, maar hij had ook seks met die boys.

Mensen begrijpen homo's meestal helemaal niet. Nog niet het kleinste ding.

Daarom klopt in hun hoofd het omarmen van totaal homofobe groepen samen met de triomfantelijke transgenderlarie.
  maandag 13 juli 2026 @ 21:27:14 #91
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221326201
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:02 schreef Horzula het volgende:

[..]

Mensen begrijpen homo's meestal helemaal niet. Nog niet het kleinste ding.

Daarom klopt in hun hoofd het omarmen van totaal homofobe groepen samen met de triomfantelijke transgenderlarie.
Je moet dan ook wel zin hebben om homo's te willen begrijpen. Net als transgenders willen begrijpen. Je kunt prima zonder begrijpen gelijke rechten naleven.
pi_221326697
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:27 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Je moet dan ook wel zin hebben om homo's te willen begrijpen. Net als transgenders willen begrijpen. Je kunt prima zonder begrijpen gelijke rechten naleven.
Dat slaat niet echt ergens op.
  maandag 13 juli 2026 @ 22:49:07 #93
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221326790
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 22:34 schreef Horzula het volgende:

[..]
Dat slaat niet echt ergens op.
Snap ik, te helder geformuleerd waarschijnlijk.
  maandag 13 juli 2026 @ 22:57:59 #94
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221326849
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 23:33 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dat MANOSPHERE verhaaltje is wel heel convenient voor de media.

pi_221327093
En maar door blijven drammen met gaybra paden :{
  Moderator dinsdag 14 juli 2026 @ 00:38:29 #96
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221327096
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 00:34 schreef Halcon het volgende:
En maar door blijven drammen met gaybra paden :{
Wie heeft daar nu last van?
- vmi voor intimi -
pi_221327123
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 00:38 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Wie heeft daar nu last van?
Wat heeft het voor nut ?
pi_221327224
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 02:10 schreef Halcon het volgende:

[..]
Wat heeft het voor nut ?
Dat jij er last van hebt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221327247
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 19:08 schreef Nexum het volgende:
Ik ben zelf ook een nicht en ik snap nooit zo goed wat mensen hiermee hopen te bereiken. Waarom heb jij er zoveel last van dat iemand houdt van piemels dat je diegene in mekaar moet rammen?
Ze zijn zelf een beetje onzeker...
pi_221327511
quote:
Als alle witte Blanke mannen nu even een paar stapjes achteruit gaan, dan laten we de LGHDTV+-community en de Islamitische community dit met elkaar oplossen.
Even gecorrigeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')