abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221306448
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 18:28 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je snapt het probleem niet, het gedrag moet niet aangepakt worden, het probleem moet aangepakt worden dat een groep allochtone Nederlanders maar blijft denken dat hier geen regels gelden.
Met de aanpak die ik voor ogen zie, is het gedrag en het probleem tegelijkertijd opgelost. Definitief.
pi_221306508
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Of hij heeft zichzelf in elkaar geslagen. Of is een geheime boksclub gestart voor gays.
En komt nu met een lulverhaal.
Ja, wie weet woont Edward Norton tegenwoordig in Leusden.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zaterdag 11 juli 2026 @ 22:27:38 #53
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221307574
Dit is een oprechte boodschap aan onze handhavers, wethouders, ministers en andere personen die zich aangesproken dienen te voelen. Ga niet hetzelfde pad op als het VK, want dan ben je verloren.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221307640
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 22:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit is een oprechte boodschap aan onze handhavers, wethouders, ministers en andere personen die zich aangesproken dienen te voelen. Ga niet hetzelfde pad op als het VK, want dan ben je verloren.
Wees gerust, we gaan geen Nexit doen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 11 juli 2026 @ 22:32:41 #55
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221307655
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 22:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wees gerust, we gaan geen Nexit doen.
Dan mag ik hopen dat we de zaken wat meer naar ons toe gaan trekken, want ik word niet vrolijk van wat ik zo nu en dan lees.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221317790
quote:
Manosphere een van de mogelijke oorzaken
Discriminatie tegen lhbti'ers neemt de laatste jaren toe, blijkt uit politiecijfers en de monitor van expertisecentrum Artikel 1. Daarbij noemt Artikel 1 de opkomst van de manosphere een van de mogelijke oorzaken. Hiermee worden online netwerken van jonge mannen en mannelijke influencers bedoeld waarin traditionele genderrollen worden verheerlijkt.
Maar benoem vooral niet de olifant in de kamer :W
  zondag 12 juli 2026 @ 18:58:31 #57
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_221317820
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 18:52 schreef GezondRechts het volgende:

[..]
Maar benoem vooral niet de olifant in de kamer :W
Die artikeltjes van agitprop zender NOS moet je sowieso met een korreltje zout nemen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_221317876
Ik ben zelf ook een nicht en ik snap nooit zo goed wat mensen hiermee hopen te bereiken. Waarom heb jij er zoveel last van dat iemand houdt van piemels dat je diegene in mekaar moet rammen?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  zondag 12 juli 2026 @ 19:13:12 #59
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_221317924
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 19:08 schreef Nexum het volgende:
Ik ben zelf ook een nicht en ik snap nooit zo goed wat mensen hiermee hopen te bereiken. Waarom heb jij er zoveel last van dat iemand houdt van piemels dat je diegene in mekaar moet rammen?
Ach joh, ik ben zelf geen nicht en ik begrijp het ook niet.
  zondag 12 juli 2026 @ 19:38:32 #60
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221318073
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 19:27 schreef beefkeek het volgende:

[..]
“Echte stoere mannen” hoeven hun agressie niet op iemand anders te botvieren om te laten zien dat ze stoer zjn. Dit verhaal heeft geen twee kanten, iedereen mag zelf weten hoe ze erbij lopen.
Ja, echt heel lief 🐞🍀❤️

Maar wat dacht je van dominantie, positiebepaling, groepsverband bestendigen, punten scoren bij je maten, verwijfdheid verwijderen om een masculiene norm te bewaken en agressie te gebruiken om die externe bedreiging van het ego te beperken. De 2e kant is van mensen die de cisheteronorm willen beschermen. Mensen zijn beesten, hè.

[ Bericht 2% gewijzigd door Koekoekmakto op 12-07-2026 19:46:16 ]
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  zondag 12 juli 2026 @ 19:55:13 #61
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221318152
Je weet gewoon wat voor een schijtwezens dit waren. Kun iemand wel zand in de ogen willen strooien en wijzen naar 'mogelijke' oorzaken, maar wat is dat nu? Policor gaslighting.

Echt super gezellig met al die verrijking hier...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221318163
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 19:55 schreef Red_85 het volgende:
Je weet gewoon wat voor een schijtwezens dit waren. Kun iemand wel zand in de ogen willen strooien en wijzen naar 'mogelijke' oorzaken, maar wat is dat nu? Policor gaslighting.

Echt super gezellig met al die verrijking hier...
Precies, iedereen gebruikt dit incident voor zijn eigen agenda..
  zondag 12 juli 2026 @ 19:59:02 #63
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221318174
Verzwijgen is toch geen gasverlichten? Das toch iemand voorliegen totdat de ander het gelooft.
pi_221318177
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 19:08 schreef Nexum het volgende:
De straatpaupertjes zijn vaak nogal onzeker, het zelfbeeld verbeteren door wat meer productieve doelen na te streven (je best doen op school ofzo) is vaak te hoog gegrepen, en levert sowieso geen streetcreds op natuurlijk. Dus dan maar je medepaupertjes laten zien hoe stoer je bent door makkelijke slachtoffers te belagen.
pi_221318277
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 19:38 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Ja, echt heel lief 🐞🍀❤️

Maar wat dacht je van dominantie, positiebepaling, groepsverband bestendigen, punten scoren bij je maten, verwijfdheid verwijderen om een masculiene norm te bewaken en agressie te gebruiken om die externe bedreiging van het ego te beperken. De 2e kant is van mensen die de cisheteronorm willen beschermen. Mensen zijn beesten, hè.
Aangezien jij het probeert te nuanceren ben je van mening dat ‘t wel oke is? Tip voor je, luister wat minder naar Tate en zijn vriendjes.
  zondag 12 juli 2026 @ 20:12:08 #66
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221318290
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 20:08 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Aangezien jij het probeert te nuanceren ben je van mening dat ‘t wel oke is? Tip voor je, luister wat minder naar Tate en zijn vriendjes.
Rustig maar, was even advocaat van de duivel aan het spelen om een beetje mentaal te stretchen. Ken uw vijanden.
pi_221318293

Discriminatie tegen lhbti'ers neemt de laatste jaren toe, blijkt uit politiecijfers en de monitor van expertisecentrum Artikel 1. Daarbij noemt Artikel 1 de opkomst van de manosphere een van de mogelijke oorzaken. Hiermee worden online netwerken van jonge mannen en mannelijke influencers bedoeld waarin traditionele genderrollen worden verheerlijkt.

Anne Craanen doet al jaren onderzoek naar de manosphere. Craanen zegt in de nieuwe NOS-podcast Luister Anita dat de manosphere lhbti'ers op social media aanvalt en bestrijdt, omdat ze die als een bedreiging zien voor de ideale samenleving die ze voor ogen hebben. "Vrouwenhaat en lhbti-haat verbinden deze netwerken."

Craanen ziet de groei van de manosphere als "een dreiging die veel mensen onderschatten". Justin ziet de online haat ook toenemen en maakt zich zorgen over de afnemende acceptatie van lhbti'ers.

https://nos.nl/artikel/26(...)ekken-voor-lhbti-ers
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221318453
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 20:12 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Rustig maar, was even advocaat van de duivel aan het spelen om een beetje mentaal te stretchen. Ken uw vijanden.
:o goed gedaan
  zondag 12 juli 2026 @ 20:38:11 #69
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221318492
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 20:12 schreef nostra het volgende:

Anne Craanen doet al jaren onderzoek naar de manosphere. Craanen zegt in de nieuwe NOS-podcast Luister Anita dat de manosphere lhbti'ers op social media aanvalt en bestrijdt, omdat ze die als een bedreiging zien voor de ideale samenleving die ze voor ogen hebben. "Vrouwenhaat en lhbti-haat verbinden deze netwerken."

Craanen ziet de groei van de manosphere als "een dreiging die veel mensen onderschatten". Justin ziet de online haat ook toenemen en maakt zich zorgen over de afnemende acceptatie van lhbti'ers.

https://nos.nl/artikel/26(...)ekken-voor-lhbti-ers
Ah, de manosphere.

Vast wel ja.

De bereidheid om alles aan te grijpen om maar niet de kern van het probleem te benoem is opvallend.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221318501
quote:
14s.gif Op zondag 12 juli 2026 20:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, de manosphere.

Vast wel ja.

De bereidheid om alles aan te grijpen om maar niet de kern van het probleem te benoem is opvallend.
Dat homo's dit zelf uitlokken met hun achterlijke Prides?
pi_221318658
quote:
14s.gif Op zondag 12 juli 2026 20:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, de manosphere.

Vast wel ja.

Het moet wel door Andrew Tate komen, ik kan zo geen andere groepen bedenken met uitgesproken anti-homo overtuigingen.

Ja, het is de manosfeer.
  zondag 12 juli 2026 @ 21:03:54 #72
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221318684
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 20:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Vreemde post dit.

Het zijn niet homo's die andere homo's in elkaar slaan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221318705
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 20:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
:')
pi_221318763
quote:
14s.gif Op zondag 12 juli 2026 21:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Vreemde post dit.

Het zijn niet homo's die andere homo's in elkaar slaan.
Want homo's kunnen alleen andere homo's uitlokken?
  Moderator zondag 12 juli 2026 @ 21:13:21 #75
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221318784
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 21:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Want homo's kunnen alleen andere homo's uitlokken?
Als het hier mede-homosexuelen betrof had dat wel naar voren gekomen dunkt me.
- vmi voor intimi -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')