Met de aanpak die ik voor ogen zie, is het gedrag en het probleem tegelijkertijd opgelost. Definitief.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je snapt het probleem niet, het gedrag moet niet aangepakt worden, het probleem moet aangepakt worden dat een groep allochtone Nederlanders maar blijft denken dat hier geen regels gelden.
Ja, wie weet woont Edward Norton tegenwoordig in Leusden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Of hij heeft zichzelf in elkaar geslagen. Of is een geheime boksclub gestart voor gays.
En komt nu met een lulverhaal.
Wees gerust, we gaan geen Nexit doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit is een oprechte boodschap aan onze handhavers, wethouders, ministers en andere personen die zich aangesproken dienen te voelen. Ga niet hetzelfde pad op als het VK, want dan ben je verloren.
Dan mag ik hopen dat we de zaken wat meer naar ons toe gaan trekken, want ik word niet vrolijk van wat ik zo nu en dan lees.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wees gerust, we gaan geen Nexit doen.
Maar benoem vooral niet de olifant in de kamerquote:Manosphere een van de mogelijke oorzaken
Discriminatie tegen lhbti'ers neemt de laatste jaren toe, blijkt uit politiecijfers en de monitor van expertisecentrum Artikel 1. Daarbij noemt Artikel 1 de opkomst van de manosphere een van de mogelijke oorzaken. Hiermee worden online netwerken van jonge mannen en mannelijke influencers bedoeld waarin traditionele genderrollen worden verheerlijkt.
Die artikeltjes van agitprop zender NOS moet je sowieso met een korreltje zout nemen.quote:Op zondag 12 juli 2026 18:52 schreef GezondRechts het volgende:
[..]
Maar benoem vooral niet de olifant in de kamer
Ach joh, ik ben zelf geen nicht en ik begrijp het ook niet.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:08 schreef Nexum het volgende:
Ik ben zelf ook een nicht en ik snap nooit zo goed wat mensen hiermee hopen te bereiken. Waarom heb jij er zoveel last van dat iemand houdt van piemels dat je diegene in mekaar moet rammen?
Ja, echt heel lief 🐞🍀❤️quote:Op zondag 12 juli 2026 19:27 schreef beefkeek het volgende:
[..]
“Echte stoere mannen” hoeven hun agressie niet op iemand anders te botvieren om te laten zien dat ze stoer zjn. Dit verhaal heeft geen twee kanten, iedereen mag zelf weten hoe ze erbij lopen.
Precies, iedereen gebruikt dit incident voor zijn eigen agenda..quote:Op zondag 12 juli 2026 19:55 schreef Red_85 het volgende:
Je weet gewoon wat voor een schijtwezens dit waren. Kun iemand wel zand in de ogen willen strooien en wijzen naar 'mogelijke' oorzaken, maar wat is dat nu? Policor gaslighting.
Echt super gezellig met al die verrijking hier...
De straatpaupertjes zijn vaak nogal onzeker, het zelfbeeld verbeteren door wat meer productieve doelen na te streven (je best doen op school ofzo) is vaak te hoog gegrepen, en levert sowieso geen streetcreds op natuurlijk. Dus dan maar je medepaupertjes laten zien hoe stoer je bent door makkelijke slachtoffers te belagen.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:08 schreef Nexum het volgende:
Ik ben zelf ook een nicht en ik snap nooit zo goed wat mensen hiermee hopen te bereiken. Waarom heb jij er zoveel last van dat iemand houdt van piemels dat je diegene in mekaar moet rammen?
Aangezien jij het probeert te nuanceren ben je van mening dat ‘t wel oke is? Tip voor je, luister wat minder naar Tate en zijn vriendjes.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:38 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ja, echt heel lief 🐞🍀❤️
Maar wat dacht je van dominantie, positiebepaling, groepsverband bestendigen, punten scoren bij je maten, verwijfdheid verwijderen om een masculiene norm te bewaken en agressie te gebruiken om die externe bedreiging van het ego te beperken. De 2e kant is van mensen die de cisheteronorm willen beschermen. Mensen zijn beesten, hè.
Rustig maar, was even advocaat van de duivel aan het spelen om een beetje mentaal te stretchen. Ken uw vijanden.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:08 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Aangezien jij het probeert te nuanceren ben je van mening dat ‘t wel oke is? Tip voor je, luister wat minder naar Tate en zijn vriendjes.
quote:Op zondag 12 juli 2026 20:12 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Rustig maar, was even advocaat van de duivel aan het spelen om een beetje mentaal te stretchen. Ken uw vijanden.
Ah, de manosphere.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:12 schreef nostra het volgende:
Manosphere een van de mogelijke oorzaken
Discriminatie tegen lhbti'ers neemt de laatste jaren toe, blijkt uit politiecijfers en de monitor van expertisecentrum Artikel 1. Daarbij noemt Artikel 1 de opkomst van de manosphere een van de mogelijke oorzaken. Hiermee worden online netwerken van jonge mannen en mannelijke influencers bedoeld waarin traditionele genderrollen worden verheerlijkt.
Anne Craanen doet al jaren onderzoek naar de manosphere. Craanen zegt in de nieuwe NOS-podcast Luister Anita dat de manosphere lhbti'ers op social media aanvalt en bestrijdt, omdat ze die als een bedreiging zien voor de ideale samenleving die ze voor ogen hebben. "Vrouwenhaat en lhbti-haat verbinden deze netwerken."
Craanen ziet de groei van de manosphere als "een dreiging die veel mensen onderschatten". Justin ziet de online haat ook toenemen en maakt zich zorgen over de afnemende acceptatie van lhbti'ers.
https://nos.nl/artikel/26(...)ekken-voor-lhbti-ers
Dat homo's dit zelf uitlokken met hun achterlijke Prides?quote:Op zondag 12 juli 2026 20:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, de manosphere.
Vast wel ja.
De bereidheid om alles aan te grijpen om maar niet de kern van het probleem te benoem is opvallend.
Het moet wel door Andrew Tate komen, ik kan zo geen andere groepen bedenken met uitgesproken anti-homo overtuigingen.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, de manosphere.
Vast wel ja.
De bereidheid om alles aan te grijpen om maar niet de kern van het probleem te benoem is opvallend.
Vreemde post dit.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat homo's dit zelf uitlokken met hun achterlijke Prides?
quote:Op zondag 12 juli 2026 20:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat homo's dit zelf uitlokken met hun achterlijke Prides?
Want homo's kunnen alleen andere homo's uitlokken?quote:Op zondag 12 juli 2026 21:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Vreemde post dit.
Het zijn niet homo's die andere homo's in elkaar slaan.
Als het hier mede-homosexuelen betrof had dat wel naar voren gekomen dunkt me.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Want homo's kunnen alleen andere homo's uitlokken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |