Niemand die daar een traan om laat...quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:30 schreef torentje het volgende:
[..]
Zeker, want ik krijg een ban als ik jou een stevig links antwoord geef.
Ze staan te juichen voor het raam bij de aanblik van hoe jij afdruipt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:57 schreef torentje het volgende:
[..]
De leerlingen zijn daar niet blij mee, schoolmeester.
Dan zijn het geen leerlingen hè? Want samenzijn met schoolmeesters is niet bevorderlijk voor de geestelijke gezondheid.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze staan te juichen voor het raam bij de aanblik van hoe jij afdruipt.
Dat bewijzen je posts.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:05 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan zijn het geen leerlingen hè? Want samenzijn met schoolmeesters is niet bevorderlijk voor de geestelijke gezondheid.
Ik zal daar niet van wakker liggen. Niemand hier denk ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:30 schreef torentje het volgende:
[..]
Zeker, want ik krijg een ban als ik jou een stevig links antwoord geef.
Jij die over geestelijke gezondheid praat.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:05 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan zijn het geen leerlingen hè? Want samenzijn met schoolmeesters is niet bevorderlijk voor de geestelijke gezondheid.
quote:
Zouden jullie on-topic kunnen worden, altijd die persoonlijke sneren en jij-bakken naar andersdenkenden zijn toch werkelijk in elk topic overbodig. Toch?quote:Op woensdag 15 juli 2026 06:55 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Jij die over geestelijke gezondheid praat.
Oh, the irony.
Als je eens met normale posts komt ipv constant ongerelateerd gejank over automobilisten, 'sterken' en rijkenquote:Op woensdag 15 juli 2026 12:15 schreef torentje het volgende:
[..]
[..]
Zouden jullie on-topic kunnen worden, altijd die persoonlijke sneren en jij-bakken naar andersdenkenden zijn toch werkelijk in elk topic overbodig. Toch?
De persoonlijke sneren van jou begonnen op een inhoudelijke vraag van mij op een andere user. Dus jou zit het dwars dat ik links beleid wil, zodat ieder mens evenveel woonruimte krijgt en evenveel te besteden krijgt.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:30 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Als je eens met normale posts komt ipv constant ongerelateerd gejank over automobilisten, 'sterken' en rijken
Communisme zit mij inderdaad dwars en ik zal dat op elke mogelijke manier tegengaan. Wil je net zo veel te besteden hebben als iemand met meer geld? Ga werken.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:48 schreef torentje het volgende:
[..]
De persoonlijke sneren van jou begonnen op een inhoudelijke vraag van mij op een andere user. Dus jou zit het dwars dat ik links beleid wil, zodat ieder mens evenveel woonruimte krijgt en evenveel te besteden krijgt.
Dat hoef je toch niet meer in elk topic te laten blijken, we weten het namelijk al, dat jij andersdenkenden alleen maar onderbetaalde arbeid onder erbarmelijke omstandigheden gunt.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:51 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Communisme zit mij inderdaad dwars en ik zal dat op elke mogelijke manier tegengaan. Wil je net zo veel te besteden hebben als iemand met meer geld? Ga werken.
In jouw geval is dat on topic.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:15 schreef torentje het volgende:
[..]
[..]
Zouden jullie on-topic kunnen worden, altijd die persoonlijke sneren en jij-bakken naar andersdenkenden zijn toch werkelijk in elk topic overbodig. Toch?
Je kunt niet iedereen even rijk maken, maar wel even arm.quote:Op woensdag 15 juli 2026 13:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat hoef je toch niet meer in elk topic te laten blijken, we weten het namelijk al, dat jij andersdenkenden alleen maar onderbetaalde arbeid onder erbarmelijke omstandigheden gunt.
Dat is geen communisme, maar menselijk beleid om ieder mens evenveel woonruimte en geld te besteden te geven, want dan heeft ieder mens dezelfde kansen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kunt niet iedereen even rijk maken, maar wel even arm.
Dat is communisme.
Communisme dus.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:32 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat is geen communisme, maar menselijk beleid om ieder mens evenveel woonruimte en geld te besteden te geven, want dan heeft ieder mens dezelfde kansen.
Ja, even arm dus.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:26 schreef torentje het volgende:
[..]
Nou nee, niet iedereen even arm, maar ieder mens evenveel kans om gezond oud te worden
Oh, tot in de jaren negentig was dat.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:08 schreef Pegos het volgende:
Het was eind vijftiger en begin zestiger jaren, toen er nog geen grote groepen 'gastarbeiders' uit Spanje, Portugal, Italië en Griekenland waren, niet ongebruikelijk dat er onder autochtone jongelui een beweging was die zich bezig hield met het zogenaamde 'poten rammen'.
Denk dus niet dat dit verschijnsel een exclusieve bezigheid van allochtone jongelui is.
Zo negatief praten slechts de mannen die egoïstisch zijn omdat ze niet ieder mens dezelfde kansen gunnen om ook gezond oud te worden.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, even arm dus.
Want even rijk lukt niet.
Precies, daarom kun je er beter over op houden en je beperken tot de topic.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:12 schreef torentje het volgende:
[..]
Zo negatief praten slechts de mannen die egoïstisch zijn omdat ze niet ieder mens dezelfde kansen gunnen om ook gezond oud te worden.
Ik heb al een on-topic vraag gesteld aan een andere user, maar toen begon o.a. jij met persoonlijk sneren en jij-bakken tegen mij.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies, daarom kun je er beter over op houden en je beperken tot de topic.
Logisch, want je reactie was off topic.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:28 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik heb al een on-topic vraag gesteld aan een andere user, maar toen begon o.a. jij met persoonlijk sneren en jij-bakken tegen mij.
Jij blijft ook bezig met persoonlijke sneren en jij-bakken? Zit de haat naar mij zo diep bij jou?quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Logisch, want je reactie was off topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |