Ik heb het over je reactie, niet over jou persoonlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:42 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij blijft ook bezig met persoonlijke sneren en jij-bakken? Zit de haat naar mij zo diep bij jou?
Ja, wij hebben ons wel weten te ontwikkelingen en zulke praktijken zijn onder autochtonen inmiddels ruim een halve eeuw niet meer gebruikelijk. Onder allochtone groepen daarentegen.............quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:08 schreef Pegos het volgende:
Het was eind vijftiger en begin zestiger jaren, toen er nog geen grote groepen 'gastarbeiders' uit Spanje, Portugal, Italië en Griekenland waren, niet ongebruikelijk dat er onder autochtone jongelui een beweging was die zich bezig hield met het zogenaamde 'poten rammen'.
Denk dus niet dat dit verschijnsel een exclusieve bezigheid van allochtone jongelui is.
Nou ruim een halve eeuw...quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, wij hebben ons wel weten te ontwikkelingen en zulke praktijken zijn onder autochtonen inmiddels ruim een halve eeuw niet meer gebruikelijk. Onder allochtone groepen daarentegen.............
Geweld zelfs?quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou ruim een halve eeuw...
Zo oud ben ik nog niet, en ik heb nog haat en geweld van de autochtone Nederlanders meegemaakt.
En nu wil je die tijden weer terug?quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nog niet, en ik heb nog haat en geweld van de autochtone Nederlanders meegemaakt.
Heimwee naar mijn jeugd.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:13 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En nu wil je die tijden weer terug?
Precies, eigen potenrammers eerst.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heimwee naar mijn jeugd.
Toen je autochtone klasgenoten je in elkaar sloegen omdat je anders was.
Iedereen die anders is-links/ongelovig/kritisch-moet toch veel moeite doen om respect te krijgen van de inmiddels vele egoïsten.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heimwee naar mijn jeugd.
Jij snapt hem.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Precies, eigen potenrammers eerst.
Tolerantie is natuurlijk gradueel. Die oude potenrammers ontwikkelen zich hooguit naar een positie van 'niet aanvalsverdrag'. Dat stukje morele ontwikkeling is daarna de basis voor hun afkeer van de nieuwe potenrammers. Maar regressie ligt altijd op de loer. Het blaffen over teveel aandacht is imo het laatste restantje bekrompenheid van hun misplaatst superieure denkwereldje.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij snapt hem.
De potenrammers van toen zijn nu pro Homo als het om moslim jongeren gaat die hetzelfde doen als dat zij tijdens hun jeugd deden.
En ondertussen afgeven op LGBTQWhatever omdat het ze door de strot wordt geduwd.
We hebben hier op Fok zelfs een zelfverklaarde oud-potenrammer, Harvest88 oid.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:38 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Tolerantie is natuurlijk gradueel. Die oude potenrammers ontwikkelen zich hooguit naar een positie van 'niet aanvalsverdrag'. Dat stukje morele ontwikkeling is daarna de basis voor hun afkeer van de nieuwe potenrammers. Maar regressie ligt altijd op de loer. Het blaffen over teveel aandacht is imo het laatste restantje bekrompenheid van hun misplaatst superieure denkwereldje.
Mooi, die ontwikkeling.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
We hebben hier op Fok zelfs een zelfverklaarde oud-potenrammer, Harvest88 oid.
89quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
We hebben hier op Fok zelfs een zelfverklaarde oud-potenrammer, Harvest88 oid.
Ik heb maar een saaie jeugd gehad. Nooit zulke gekkigheid meegemaakt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heimwee naar mijn jeugd.
Een heel klein pietsie haat, maar ze deden nooit wat.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bij jou wellicht niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:32 schreef Horzula het volgende:
[..]
Een heel klein pietsie haat, maar ze deden nooit wat.
Klopt, het is altijd een groepje raddraaiers. Het heeft weinig te maken met autochtoon of allochtoon zijn.quote:De meeste allochtonen overigens ook niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |