Ik van eikenhout, zelf gezaagd in het bos op mijn werkquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee, ik heb hewoon de lederen onderzetters.
DE ZON ZIEK ZAKKEN IN DE ZEEquote:
Dat zeg ik:quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
Oh en een Uitlje die was nog echt koud. Dat werd de eerste. Na het terras dan.
[ afbeelding ]
[..]
De namen van mijn vriendenlijstje die meededen aan de WK poule.
quote:
Die mag je uiten.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb een pittige mening over Fipo-hunters.
Met opdruk?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik van eikenhout, zelf gezaagd in het bos op mijn werk
Met je Husqvarna?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik van eikenhout, zelf gezaagd in het bos op mijn werk
Hier dommel voor je:quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
@:coco groet mij nieteens meer. Die kan ook de vinkentering krijgen. Gewoon.
67
Jawel lekker sterk biertjequote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vast niet omdat je het lekker vindt.
Lekker ouwe rukkerquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:14 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
MIJN LUL ZIEN ZAKKEN IN HAAR SNEE
[ tiktok ]
Lajeniegekmake, kanon is genot.quote:
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier dommel voor je:
Bekijk deze YouTube-video
Aan het wat?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:15 schreef Lenny77 het volgende:
Ja godver wat zijn die weer aan het taffelen...
quote:
(geile) picsquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
jammer dat de Belgische prinses er niet is. Leuk juffie
Op de brandstapel ermeequote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
die mag je geven zodra je er 1 hebt gescoord ok?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb een pittige mening over Fipo-hunters.
Het eerste topic was al geslaagd voor u.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:15 schreef Lenny77 het volgende:
Ja godver wat zijn die weer aan het taffelen...
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Ketelaere is niet in de ketel met toverdrank gevallen als kind.
drink dat port sjezusquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vast niet omdat je het lekker vindt.
quote:Taffelen (met twee 'f's):Dit is een streektaal (onder andere in Brabant) en betekent 'slaan' of 'ranselen'. Historisch gezien was tafelen in Noord-Brabant ook een vorm van volksgericht, waarbij buurtbewoners iemands huis overhoop haalden als straf voor bijvoorbeeld echtelijke ruzies of het verbreken van een verloving.
Bij het zien van deze trein met tunnel dacht ik toch iets anders te zien te krijgen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier dommel voor je:
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben gewoon niet in vorm, sorry ik zal mijn leven beterenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]Nu nog moeten beginnen met dronken worden
40-45quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:16 schreef leolinedance het volgende:
Hoe lang moet een biertje in de vriezer voordat hij op drinkbare temperatuur is?
Begaaien is hier iets andersquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Taffelen...
Sukkelen, treuzelen, begaaien,...
1 uur, om het kwartier schudden. Geen dank.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:16 schreef leolinedance het volgende:
Hoe lang moet een biertje in de vriezer voordat hij op drinkbare temperatuur is?
Wel mee eens ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
Amaiquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:17 schreef butz0rs het volgende:
wow, die belg heeft nu al 2 kapotte sokken
Elisabeth Theresia Maria Helena?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
pro-tip: wikkel je biertje in een velletje nat keuken rol. hij is in 10 minuten op een drinkbare 7 gradenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:16 schreef leolinedance het volgende:
Dat doen ze omdat ze denken dat het beter is voor de doorstroming, maar dat is het juist niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:17 schreef butz0rs het volgende:
wow, die belg heeft nu al 2 kapotte sokken
14-18 minuten?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:16 schreef leolinedance het volgende:
Begaaien kan voor 2 dingen:quote:
Zwijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:08 schreef OmniRocket het volgende:
Ik eet wel een Grote Gele zak M&M's op om het leed wat te verzachten van het ontbreken van @:ggmm
[ afbeelding ]
6 uurquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:16 schreef leolinedance het volgende:
Goeie. Denk dat ik voor de keuze ga om de eerste gewoon vieslauw te drinken.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
pro-tip: wikkels je biertje in een velletje nat keuken rol. hij is in 10 minuten op een drinkbare 7 graden
Wat wil je hier mee zeggen?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent hier de moderator.
Dankuwelquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lajeniegekmake, kanon is genot.
Met een rietje?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goeie. Denk dat ik voor de keuze ga om de eerste gewoon vieslauw te drinken.
Wie is hier nou de friettent?!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent hier de moderator.
Try it makkers.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
pro-tip: wikkel je biertje in een velletje nat keuken rol. hij is in 10 minuten op een drinkbare 7 graden
Ik was ook serieus met het schudden hoor, deden we ook altijd met kratten bier toen ik in de kroeg werkte. Anders verneukt het de smaak en komt het ijs erin.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goeie. Denk dat ik voor de keuze ga om de eerste gewoon vieslauw te drinken.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
pro-tip: wikkel je biertje in een velletje nat keuken rol. hij is in 10 minuten op een drinkbare 7 graden
Is niet tegen de policyquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
BANNOTE HEM HELEMAAL DE MOEDER
Daar was ik niet bekend meequote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was ook serieus met het schudden hoor, deden we ook altijd met kratten bier toen ik in de kroeg werkte. Anders verneukt het de smaakt en komt het ijs erin.
nat keukenrol omheen en dan 20 minutenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:16 schreef leolinedance het volgende:
Als we het zo gaan bekijken blijft er niemand meer overquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
Yamal rode kaart voor het hebben van een dom hoofd
Hier?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als we het zo gaan bekijken blijft er niemand meer over
Vind je die blonde plukjes niet geilquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
Yamal rode kaart voor het hebben van een dom hoofd
Ik heb vanmiddag wat skuumkoppes in de koelkast gezet!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:21 schreef R-woud93 het volgende:
Als je bier koud wil hebben zet het dan gewoon op tijd in de koelkast stelletje amateurs
Slechte planners in dit topic.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:21 schreef R-woud93 het volgende:
Als je bier koud wil hebben zet het dan gewoon op tijd in de koelkast stelletje amateurs
nood breekt wet en autisten kunnen niet plannen :pquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:21 schreef R-woud93 het volgende:
NIETquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:21 schreef vul_maar_in het volgende:
Belgen lijken uitgeblust.
Hup belgkes!
Gewoon doen, dit wordt absoluut geen knotsgekke pot.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:21 schreef GGMM het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik ga sporten ja of nee
Dit is echt te laat hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:21 schreef GGMM het volgende:
Booohhh da's verdammt lekker bier!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag wat skuumkoppes in de koelkast gezet!
Morgen heb je tot 23:00 uur.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:21 schreef GGMM het volgende:
Akkoordquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:21 schreef GGMM het volgende:
m'n rechtermuisknop doet het niet dus was even zoeken naar de fotolink maar voilaquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nat keukenrol omheen en dan 20 minuten
Nee dat denk ik dus ookquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon doen, dit wordt absoluut geen knotsgekke pot.
Belgen moeten opwarmenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Patrick mag ik oversteken ja of nee.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:21 schreef GGMM het volgende:
Een beetje autist heeft het bier een week van te voren koud staan, met de labels keurig naar vorenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
nood breekt wet en autisten kunnen niet plannen :p
Hier moeten we een natte keukenrol om heen doen?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
m'n rechtermuisknop doet het niet dus was even zoeken naar de fotolink maar voila
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe dit moet meewegen in de beslissing, maar ik zag het jaquote:
Je blijft maar mooi hier.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:21 schreef GGMM het volgende:
Wat gebeurt hier?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
m'n rechtermuisknop doet het niet dus was even zoeken naar de fotolink maar voila
[ afbeelding ]
Maneblusser, ook lekker.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:21 schreef vul_maar_in het volgende:
Belgen lijken uitgeblust.
Hup belgkes!
Ik zal jou eens opwarmenquote:
Tijdens deze wedstrijd gaan sportenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:21 schreef GGMM het volgende:
Heb je nu een keukenrol in je broekquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet stokerenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Je hebt toch niet weer zitten overwerken?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dit moet meewegen in de beslissing, maar ik zag het ja
oh ja leuk hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent een echte romanticusquote:
Nee, was bij m'n stiefmoeder op bezoekquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt toch niet weer zitten overwerken?
dan kun je morgen lekker sportenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dit moet meewegen in de beslissing, maar ik zag het ja
Welke shag rook jij tegenwoordig?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een beetje autist heeft het bier een week van te voren koud staan, met de labels keurig naar voren
Dat ga ik hoe dan ook alsnog doenquote:
Ik zou contact opnemen met de vertrouwenspersoon op fok.quote:
Ik trek er ook ff eentje open, tis er het weer en de wedstrijd voor.quote:
Mja dat valt idd tegenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou contact opnemen met de vertrouwenspersoon op fok.
Oh wacht.
ze veerquote:
Omdat jij niet solliciteert inderdaadquote:
dan kan je wel een paar warme handen gebruiken toch? ik zie mogelijkheden @GGMMquote:
LookOut zwaarquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:24 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Welke shag rook jij tegenwoordig?
Nu krijg je allerlei geilneven in je DM die je je een massage aanbieden.quote:
Staat er zelfs een vacature open voor vertrouwenspersoon?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat jij niet solliciteert inderdaad
Het is niet zo dat FOK verder overloopt van mensen die geschikt zijn
Puur voor het voetbal hoop ik toch dat Spanje wint.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:26 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk nu ook
(Nou ja dat deed ik al maar niet bij mijn laptop)
Ik wil even zeggen dat ik dit een lastige wedstrijd vind. Kunne ze er niet gewoon allebei uit?
Ik zal daarom als steun voor @:Lenny77 en @:capuchon_jongen voor deze keer voor de Belgjes juichen.
Nu niet denken dat dit een gewoonte wordt.
Gewoon een kut WK.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:26 schreef RipCity het volgende:
Dit loopt net zo als Frankrijk v Marokko.
zzzz
Dat vind ik een misdaad tegen de menselijkheid, doe dan een lauwe Amstel, da's toch uilenzeik.quote:
Gewoon een kut WK.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Die drinkpauzes zijn echt wel verschrikkelijk. Commerciële onzin
Nog 13xquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Nee, soms moet je je eigen geluk creërenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Staat er zelfs een vacature open voor vertrouwenspersoon?
Superkut zijn ze. Mag lijen dat dit niet vaker gaat gebeuren op WK'squote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Note gezetquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat vind ik een misdaad tegen de menselijkheid, doe dan een lauwe Amstel, da's toch uilenzeik.
Schultenbrauquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat vind ik een misdaad tegen de menselijkheid, doe dan een lauwe Amstel, da's toch uilenzeik.
dat was geen verkeerde wedstrijd vond ikquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:26 schreef RipCity het volgende:
Dit loopt net zo als Frankrijk v Marokko.
zzzz
Sommige mensen kunnen niets anders dan klagenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu nog klagen om de drinkpauzes.
Toen lag hij op bedquote:
Over 4 jaar, maqr dan is het ook wel warm in Spa-por-marquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Superkut zijn ze. Mag lijen dat dit niet vaker gaat gebeuren op WK's
Dat is een beetje onderdoen voor uilenzeik.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ok dan ga ik solliciterenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, soms moet je je eigen geluk creëren
Waarheen? De Amstel in?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik aan de macht kom worden mensen die Amstel drinken gedeporteerd.
Schappelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Amstel Bright danquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Die mensen brengen belasting in de kas, anders heb je niets om de macht over te hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Huh Belgen op het veld ik denk dat hij dan vluchtquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:28 schreef DrMarten het volgende:
Zou die Doku weten dat er nog 10 andere Belgen rondlopen op het veld?
Zeg @DombohetOlifantje1 als ik jou was zou ik Amstel drinken, erg lekker!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk dat we de twee leukste kwartfinales ook nog wel krijgen maar eens.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:29 schreef Slobeend het volgende:
Zoals altijd was de groepsfase weer het leukst. (Afgezien van ARG-CPV, BEL-SEN, ARG-EGY en MEX-ENG).
Tijdens de groepsfase was er ook veel meuk.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:29 schreef Slobeend het volgende:
Zoals altijd was de groepsfase weer het leukst. (Afgezien van ARG-CPV, BEL-SEN, ARG-EGY en MEX-ENG).
Wowquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeg @:Dombohetolifantje1 als ik jou was zou ik Amstel drinken, erg lekker!
En stemt allen op @:maxi-mus !
Kastelen met een gracht met ophaalbrug zijn niet per toeval ontstaanquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die mensen brengen belasting in de kas, anders heb je niets om de macht over te hebben
Geintje, je weettochquote:
Zou goed kunnen ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat we de twee leukste kwartfinales ook nog wel krijgen maar eens.
Nou vooruit dan. ALs ze in Arg-Par-Uru ze maar niet houden die eerste paar wedstrijden, daar is het dan winter.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Over 4 jaar, maqr dan is het ook wel warm in Spa-por-mar
Moet je zelf weten.quote:
Ik vind jou op dit moment niet zo heel liefquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:31 schreef BennieButtfuck het volgende:
Goed Spanje, nu effe twee erbij en dan weg met die Belgen.
FOK! is een Nederlands forum, dankjewelquote:
Ik ga even terugspoelen.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
Koeman z'n 5 verdedigers waren hier wel van pas gekomen
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
FOK! is een Nederlands forum, dankjewel
Heb een een reden om haar te troosten en dan vol je piemel er in te rammenquote:
Sorry pop. Jaren in Brussel gewoond maar wereldkampioen worden mogen ze van mij niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind jou op dit moment niet zo heel lief
Sowquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb een een reden om haar te troosten en dan vol je piemel er in te rammen
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:32 schreef Vlinder het volgende:
Was een mooi goal. Jammer dat het aan de verkeerde kant was
Koeman zou tegen deze tegenstander met 10 verdedigers hebben gespeeld.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
Koeman z'n 5 verdedigers waren hier wel van pas gekomen
Wat ordinair.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb een een reden om haar te troosten en dan vol je piemel er in te rammen
Ja how Brussel is dan ook de rioolput van België hequote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:32 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Sorry pop. Jaren in Brussel gewoond maar wereldkampioen worden mogen ze van mij niet.
Ik heb twee Amstel op, de beer is losquote:
Nee jij ruikt lekker.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja how Brussel is dan ook de rioolput van België he
Is een leuke raambuurt. Ben daar regelmatig heen gegaan een paar jaar terug.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:32 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Sorry pop. Jaren in Brussel gewoond maar wereldkampioen worden mogen ze van mij niet.
egelsquote:
Zonde dat er geen Amstel Gold meer is, dat was lekker.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb twee Amstel op, de beer is los
Zat die er? Ik werd even afgeleid door dat wijf.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:33 schreef BillDauterive het volgende:
Noel Gallagher in het publiek. Hij zal wel voor België zijn, omdat hij die tenues vast mooi vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |