Nu krijg je allerlei geilneven in je DM die je je een massage aanbieden.quote:
Staat er zelfs een vacature open voor vertrouwenspersoon?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat jij niet solliciteert inderdaad
Het is niet zo dat FOK verder overloopt van mensen die geschikt zijn
Puur voor het voetbal hoop ik toch dat Spanje wint.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:26 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk nu ook
(Nou ja dat deed ik al maar niet bij mijn laptop)
Ik wil even zeggen dat ik dit een lastige wedstrijd vind. Kunne ze er niet gewoon allebei uit?
Ik zal daarom als steun voor @:Lenny77 en @:capuchon_jongen voor deze keer voor de Belgjes juichen.
Nu niet denken dat dit een gewoonte wordt.
Gewoon een kut WK.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:26 schreef RipCity het volgende:
Dit loopt net zo als Frankrijk v Marokko.
zzzz
Dat vind ik een misdaad tegen de menselijkheid, doe dan een lauwe Amstel, da's toch uilenzeik.quote:
Gewoon een kut WK.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Die drinkpauzes zijn echt wel verschrikkelijk. Commerciële onzin
Nog 13xquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Nee, soms moet je je eigen geluk creërenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Staat er zelfs een vacature open voor vertrouwenspersoon?
Superkut zijn ze. Mag lijen dat dit niet vaker gaat gebeuren op WK'squote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Note gezetquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat vind ik een misdaad tegen de menselijkheid, doe dan een lauwe Amstel, da's toch uilenzeik.
Schultenbrauquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat vind ik een misdaad tegen de menselijkheid, doe dan een lauwe Amstel, da's toch uilenzeik.
dat was geen verkeerde wedstrijd vond ikquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:26 schreef RipCity het volgende:
Dit loopt net zo als Frankrijk v Marokko.
zzzz
Sommige mensen kunnen niets anders dan klagenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu nog klagen om de drinkpauzes.
Toen lag hij op bedquote:
Over 4 jaar, maqr dan is het ook wel warm in Spa-por-marquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Superkut zijn ze. Mag lijen dat dit niet vaker gaat gebeuren op WK's
Dat is een beetje onderdoen voor uilenzeik.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |