Goeie. Denk dat ik voor de keuze ga om de eerste gewoon vieslauw te drinken.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
pro-tip: wikkels je biertje in een velletje nat keuken rol. hij is in 10 minuten op een drinkbare 7 graden
Wat wil je hier mee zeggen?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent hier de moderator.
Dankuwelquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lajeniegekmake, kanon is genot.
Met een rietje?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goeie. Denk dat ik voor de keuze ga om de eerste gewoon vieslauw te drinken.
Wie is hier nou de friettent?!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent hier de moderator.
Try it makkers.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
pro-tip: wikkel je biertje in een velletje nat keuken rol. hij is in 10 minuten op een drinkbare 7 graden
Ik was ook serieus met het schudden hoor, deden we ook altijd met kratten bier toen ik in de kroeg werkte. Anders verneukt het de smaak en komt het ijs erin.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goeie. Denk dat ik voor de keuze ga om de eerste gewoon vieslauw te drinken.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
pro-tip: wikkel je biertje in een velletje nat keuken rol. hij is in 10 minuten op een drinkbare 7 graden
Is niet tegen de policyquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
BANNOTE HEM HELEMAAL DE MOEDER
Daar was ik niet bekend meequote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was ook serieus met het schudden hoor, deden we ook altijd met kratten bier toen ik in de kroeg werkte. Anders verneukt het de smaakt en komt het ijs erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |