drink dat port sjezusquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vast niet omdat je het lekker vindt.
quote:Taffelen (met twee 'f's):Dit is een streektaal (onder andere in Brabant) en betekent 'slaan' of 'ranselen'. Historisch gezien was tafelen in Noord-Brabant ook een vorm van volksgericht, waarbij buurtbewoners iemands huis overhoop haalden als straf voor bijvoorbeeld echtelijke ruzies of het verbreken van een verloving.
Bij het zien van deze trein met tunnel dacht ik toch iets anders te zien te krijgen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier dommel voor je:
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben gewoon niet in vorm, sorry ik zal mijn leven beterenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]Nu nog moeten beginnen met dronken worden
40-45quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:16 schreef leolinedance het volgende:
Hoe lang moet een biertje in de vriezer voordat hij op drinkbare temperatuur is?
Begaaien is hier iets andersquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Taffelen...
Sukkelen, treuzelen, begaaien,...
1 uur, om het kwartier schudden. Geen dank.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:16 schreef leolinedance het volgende:
Hoe lang moet een biertje in de vriezer voordat hij op drinkbare temperatuur is?
Wel mee eens ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
jammer dat de Belgische prinses er niet is. Leuk juffie
Amaiquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:17 schreef butz0rs het volgende:
wow, die belg heeft nu al 2 kapotte sokken
Elisabeth Theresia Maria Helena?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
jammer dat de Belgische prinses er niet is. Leuk juffie
pro-tip: wikkel je biertje in een velletje nat keuken rol. hij is in 10 minuten op een drinkbare 7 gradenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:16 schreef leolinedance het volgende:
Dat doen ze omdat ze denken dat het beter is voor de doorstroming, maar dat is het juist niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:17 schreef butz0rs het volgende:
wow, die belg heeft nu al 2 kapotte sokken
14-18 minuten?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:16 schreef leolinedance het volgende:
Begaaien kan voor 2 dingen:quote:
Zwijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:08 schreef OmniRocket het volgende:
Ik eet wel een Grote Gele zak M&M's op om het leed wat te verzachten van het ontbreken van @:ggmm
[ afbeelding ]
6 uurquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:16 schreef leolinedance het volgende:
Goeie. Denk dat ik voor de keuze ga om de eerste gewoon vieslauw te drinken.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
pro-tip: wikkels je biertje in een velletje nat keuken rol. hij is in 10 minuten op een drinkbare 7 graden
Wat wil je hier mee zeggen?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent hier de moderator.
Dankuwelquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lajeniegekmake, kanon is genot.
Met een rietje?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goeie. Denk dat ik voor de keuze ga om de eerste gewoon vieslauw te drinken.
Wie is hier nou de friettent?!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent hier de moderator.
Try it makkers.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
pro-tip: wikkel je biertje in een velletje nat keuken rol. hij is in 10 minuten op een drinkbare 7 graden
Ik was ook serieus met het schudden hoor, deden we ook altijd met kratten bier toen ik in de kroeg werkte. Anders verneukt het de smaak en komt het ijs erin.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goeie. Denk dat ik voor de keuze ga om de eerste gewoon vieslauw te drinken.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
pro-tip: wikkel je biertje in een velletje nat keuken rol. hij is in 10 minuten op een drinkbare 7 graden
Is niet tegen de policyquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
BANNOTE HEM HELEMAAL DE MOEDER
Daar was ik niet bekend meequote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was ook serieus met het schudden hoor, deden we ook altijd met kratten bier toen ik in de kroeg werkte. Anders verneukt het de smaakt en komt het ijs erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |