Mooi wk gedraait, niks meer te verliezen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel mede FOK!users zelf ben ik een tevreden man. Ik denk dat je met dit team een kwartfinale het maiximale dat je met deze groep kon halen. Moesten ze eruit liggen tegen Spanje is in mijn ogen geen schande (tenzij het een kille 5-0 wordt ofzo)
Maar moesten we doorgaan. Be ik een erg tevreden jongen
k herinner je aan de pijnlijke WK Finale nederlaag in 2010.quote:
Spanje wint KO wedstrijden altijd zuinigjes. Maar ik vrees dat het nu wel afgelopen is, al vond ik Belgie vorige pot wel met enorme INTENSITEIT en PASSIE spelen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel mede FOK!users zelf ben ik een tevreden man. Ik denk dat je met dit team een kwartfinale het maiximale dat je met deze groep kon halen. Moesten ze eruit liggen tegen Spanje is in mijn ogen geen schande (tenzij het een kille 5-0 wordt ofzo)
Ik heb een andere wedstijd gezien geloof ik.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Spanjooltjes hadden tegen Portugal bij rust natuurlijk ook al 3-0 voor moeten staan.
Als Belgie blijft rotzooien gaan ze er hard af.
2014 mini-revanche 1-5, zegt het voortquote:Op donderdag 9 juli 2026 12:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
k herinner je aan de pijnlijke WK Finale nederlaag in 2010.
Expected goals is dan ook een stomme statistiek.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een andere wedstijd gezien geloof ik.
(Expected Goals (xG): Spanje 1,69 - 0,91 Portugal)
Ze staan tussen haakjes, ook zonder deze (voor veel mensen te lastige) statistieken had het helemaal niet 3-0 voor Spanje moeten zijn in de rust. Het is een steunmiddel.quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Expected goals is dan ook een stomme statistiek.
Expected Goals neem ik niet serieus.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een andere wedstijd gezien geloof ik.
(Expected Goals (xG): Spanje 1,69 - 0,91 Portugal)
Vind ook dat het maximale eruit is gehaald. Poule was matig, al bleek Egypte nu ook weer niet zo'n enorm lollerteam te zijn. Scheelde weinig of die hadden de kwartfinale gehaald.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het België van 86 was echt goed. En verdiende meer maar het kwam er helaas niet uit.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 07:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vind ook dat het maximale eruit is gehaald. Poule was matig, al bleek Egypte nu ook weer niet zo'n enorm lollerteam te zijn. Scheelde weinig of die hadden de kwartfinale gehaald.
Voor het eerst sinds lange tijd weer eens het maximale uit de groep gehaald. Denk zelfs voor het eerst sinds 1986.
Hopelijk kunnen wij er een leuk topic van maken.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk kunnen de Belgen er een leuke wedstrijd van maken
Dan moet Spanje Belgie laten scoren in het begin om het spannend te maken.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo zijn wij!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen wij er een leuk topic van maken.
Akkoord.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Spanje is echt wel een niveautje of 3 hoger.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Verwacht toch best een gelijkwaardige wedstrijd. Vind beide landen niet imponeren. Heb 1-1 in Scorito.
Ik zal het dus wel fout hebben
Ik ben in een goed humeur vandaag. Mijn ietwat recalcitrante houding van gisteren ligt achter mij.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen wij er een leuk topic van maken.
Dat hebben ze dan dit WK goed weten te verbergen. We gaan het zien.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Spanje is echt wel een niveautje of 3 hoger.
Lekker de bal rondtikken op het middenveld zonder tot een echte aanval te komen, maar wellicht gaat Yamal vanavond zowaar iets laten zien.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan dit WK goed weten te verbergen. We gaan het zien.
Spanje mist een type Nico Williams.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lekker de bal rondtikken op het middenveld zonder tot een echte aanval te komen, maar wellicht gaat Yamal vanavond zowaar iets laten zien.
Tegen Senegal hebben ze hun mazzel al verbruikt.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:09 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zie België zich wel langs Spanje mazzelen.
lekker de kroeg in of wah?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zal vanavond niet op FOK! aanwezig zijn. Ik ga namelijk sociaal proberen te doen.
soort zomerbar.quote:
Ik vind Spanje eigenlijk gewoon goed spelen. Mist soms wat aanvallende topklasse maar geven erg weinig weg.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan dit WK goed weten te verbergen. We gaan het zien.
Die paellabakkers hebben het goed op slot achterinquote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind Spanje eigenlijk gewoon goed spelen. Mist soms wat aanvallende topklasse maar geven erg weinig weg.
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Die paellabakkers hebben het goed op slot achterin
Ijzersterk , brokkelt niet zomaar af die defensiequote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
edit: die Paella geeft geen ene moer om zwaartekracht![]()
Zit in het KKD topic op vrijdag.quote:
Vrij naar Frenkiequote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, we kijken. Nu afwachten of we het ook zien.
wast een berg kost een beetje toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:07 schreef tjoptjop het volgende:
Speelde die Olmo voorheen niet bij het Amerikaanse vrouwenelftal?
deze was eerst met de Bruyne gemaakt... maar ik dacht dat die niet ging spelen... dus die heb ik toen weg laten halen.quote:
En de taart is cake geworden, maar hij staat in de oven en is klaar rond de start van de wedstrijdquote:Op maandag 6 juli 2026 00:50 schreef BillDauterive het volgende:
Als België wint, ga ik ook taart maken.
Mocht ie willen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:18 schreef superniger het volgende:
Is Imke Courtois ook onderdeel van Rubens harem?
Hear hearquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:20 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond staan we samen met capu en lenny achter België
Ik nietquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:20 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond staan we samen met capu en lenny achter België
Afvoeren.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:25 schreef Regilio_ het volgende:
Die GGZ-patiënt achter Perez die wel stijf van enkele pretpillen lijkt te staan, leidt heel erg af.
Haha, je ziet ook dat ze Pererz steeds minder in beeld brengen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:25 schreef Regilio_ het volgende:
Die GGZ-patiënte achter Perez die wel stijf van enkele pretpillen lijkt te staan, leidt heel erg af.
Voordat Koeman alles omgooide.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:31 schreef OmniRocket het volgende:
Wel jammer, we hadden gewoon nu lekker achterover kunnen zitten om te kijken wie we in de halve finale over de knie zouden moeten gaan leggen.
Het lijkt mij iets medisch?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:25 schreef Regilio_ het volgende:
Die GGZ-patiënte achter Perez die wel stijf van enkele pretpillen lijkt te staan, leidt heel erg af.
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haha, je ziet ook dat ze Pererz steeds minder in beeld brengen.
Wel het woke dagjesvolk die nu maar moord en brand gaan schreeuwen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:32 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Non discussie.
Vrouw als bondscoach wilt niemand.
Je eet de flesjes op?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:37 schreef OmniRocket het volgende:
Voor elke goal die België scoort at ik het flesje Jupiler dat ik heb staan.
Godenpils.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:37 schreef OmniRocket het volgende:
Ook eigen doelpunten?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:37 schreef OmniRocket het volgende:
WilTquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:32 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Non discussie.
Vrouw als bondscoach wilt niemand.
Het is adten. Van ad fundum volgens mij.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:37 schreef OmniRocket het volgende:
Als er een type Thatcher voor de groep staat dan luisteren ze wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wel het woke dagjesvolk die nu maar moord en brand gaan schreeuwen.
Ik zou er geen problemen mee hebben, maar ik ben het met van Hooijdonck eens. De spelers in de kleedkamer zullen er waarschijnlijk niet mee om kunnen gaan.
25cl flesjesquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:37 schreef OmniRocket het volgende:
Hup Spanje.quote:
American pie genotquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:47 schreef spapaars het volgende:
Zijn de Belgen hier nu al dunne vlaaien aan het poepen?
Vermoed dat de Belgen wel eens gaan shinen nu die druk van de 'Gouden Generatie' passé is.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
Bij de Belg vinden ze dat ze aanvallend veel meer kwaliteit hebben dan Portugal.
Wel weer gelachen hoor.
Spanje zal wel weer met 1-0 winnen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel meer benieuwd naar dit dan naar Frankrijk - Marokko, dat was op voorhand al een bekeken zaak.
Kinderen op -1 net als in Belgiëquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:54 schreef spapaars het volgende:
Arme kinderen, daar in de US worden ze niet in beeld gebracht.
Het zijn Belgenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:56 schreef heywoodu het volgende:
Wel leuk om dit met Belgisch commentaar te gaan kijken, maar wat zit die kerel door de volksliederen heen te lullen![]()
Hoe moeilijk kan het zijn om "te beginnen met het Spaanse volkslied" 5 seconden eerder te zeggen?
Komt door vertraging op de lijn!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:56 schreef heywoodu het volgende:
Wel leuk om dit met Belgisch commentaar te gaan kijken, maar wat zit die kerel door de volksliederen heen te lullen![]()
Hoe moeilijk kan het zijn om "te beginnen met het Spaanse volkslied" 5 seconden eerder te zeggen?
DE ZON ZIEN ZAKKEN IN DE ZEEquote:
Meh is niet erg.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee. Je hebt de volksliederen gemist.
Klopt, maar het is nog steeds een gek tijdstip om een kwartfinale op een WK voetbal te spelen.quote:
Normaal doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
De volgende user heeft deze post geliked:
Lenny77
JAAA @:ikgeefenkellikes kan inpakken
Juist goed, kun je daarna nog de hele dag bier drinken daarquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar het is nog steeds een gek tijdstip om een kwartfinale op een WK voetbal te spelen.
Welk biertje is het nu geworden voor vanavond?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik begin met een eiwtije. @:gurneyisbestoke
Ik was je gewoon vergeten sorryquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sorry dat ik te laat ben. Al zie ik dat niemand mij nog gemist heeft.![]()
Komt vast doordat jullie zo gespannen zijn voor de wedstrijd.![]()
![]()
Okquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
![]()
Wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
![]()
De meeste Amerikanen zijn nu nog druk aan het pallets sorteren.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Juist goed, kun je daarna nog de hele dag bier drinken daar
Die minuut stilte was voor jouw afwezigheidquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
![]()
Feyenoord.quote:
Eiwtije, La chouffe, Karmeliet tripple en een Leffe blond staan in de koelkast.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welk biertje is het nu geworden voor vanavond?
Niemand roept mij ooit. Je zorgt maar dat je op tijd bent :pquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
![]()
Die Amerikanen kijken hier helemaal niet naar johquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De meeste Amerikanen zijn nu nog druk aan het pallets sorteren.
Dat doe je toch iedere keer al.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga mij niet okken anders ga ik heel recalcitrant worden vanavond.
Ik ga voor een Hertog Jan Lentebockquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eiwtije, La chouffe, Karmeliet tripple en een Leffe blond staan in de koelkast.
Maar het is zomer, dit kan mijn autisme niet aan hoorquote:
Gratis ooraids.quote:
Ze hebben geen zomerbockquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar het is zomer, dit kan mijn autisme niet aan hoor
WELquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:04 schreef Regilio_ het volgende:
@:Lenny77 je hebt mijn post NIET geliked waarin ik je mentionde.
Het is UIT
Prima biertje maat, geniet er vanquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze hebben geen zomerbock
Maar dit is wel mijn favo biertje hoor, boohhh
Allemaal sinds dombo hier is.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een herrieschopperij hier vanavond. Lauw bad.
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een alcoholisten hier zeg. Ik drink straks gewoon weer de smoothie.
Wel single barrel neem ik aanquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Bier is voor de simpele zielen. Ik schenk straks gewoon weer een Four Roses in.
Verleden keer dronk ik melk. Toen vond @GGMM mij erg saai geworden.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
Het is je vergeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
Bourbon is voor in de cola.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Bier is voor de simpele zielen. Ik schenk straks gewoon weer een Four Roses in.
Ik heb hier net thee gemaakt! Straks misschien wel één biertje.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
GGMM drinkt thee, die nemen we al helemaal niet meer serieusquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Verleden keer dronk ik melk. Toen vond @:ggmm mij erg saai geworden.
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:07 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het is je vergeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Ik gun het de Belgen gewoonquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Qua voorspellingen ben ik voor Spanje, maar ik zou het wel lachen vinden wanneer de Spanjolen het toernooi uitgegooid worden.
En dat heeft niet eens iets met 2010 te maken.
Niks mis met bourbon makker, ik hou er vanquote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niks mis met bourbon makker, ik hou er van
Single barrel is heerlijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Four roses... dan kun je dat soort reacties verwachten
Barcelona speler hequote:
Hier gaat iets mis.quote:
Wat staat er op dat afvinklijstje?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
Oh en een Uitlje die was nog echt koud. Dat werd de eerste. Na het terras dan.
[ afbeelding ]
Die heb ik ook (semi-)koud staan! Is die lekker?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Die backlight matched niet echt met wat je kijkt…quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker maat. Tafel vd kringloop?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen als het een kutboek is.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gebruiken jullie ook een boek als onderzetter?
Regular!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:10 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Regulier/light/zero en welk merk!? Hè!?? Hè!?!?!???
Lees jij viltjes dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lekker maat.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:12 schreef leolinedance het volgende:
HJ in de vriezert gegooid. Weer een planning van lik mijn reet.
Gulpener Weizen hier.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:12 schreef leolinedance het volgende:
HJ in de vriezert gegooid. Weer een planning van lik mijn reet.
Valt niet tegen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heb ik ook (semi-)koud staan! Is die lekker?
Nee, ik heb hewoon de lederen onderzetters.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |