Het lijkt mij iets medisch?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:25 schreef Regilio_ het volgende:
Die GGZ-patiënte achter Perez die wel stijf van enkele pretpillen lijkt te staan, leidt heel erg af.
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haha, je ziet ook dat ze Pererz steeds minder in beeld brengen.
Wel het woke dagjesvolk die nu maar moord en brand gaan schreeuwen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:32 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Non discussie.
Vrouw als bondscoach wilt niemand.
Je eet de flesjes op?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:37 schreef OmniRocket het volgende:
Voor elke goal die België scoort at ik het flesje Jupiler dat ik heb staan.
Godenpils.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:37 schreef OmniRocket het volgende:
Ook eigen doelpunten?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:37 schreef OmniRocket het volgende:
WilTquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:32 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Non discussie.
Vrouw als bondscoach wilt niemand.
Het is adten. Van ad fundum volgens mij.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:37 schreef OmniRocket het volgende:
Als er een type Thatcher voor de groep staat dan luisteren ze wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wel het woke dagjesvolk die nu maar moord en brand gaan schreeuwen.
Ik zou er geen problemen mee hebben, maar ik ben het met van Hooijdonck eens. De spelers in de kleedkamer zullen er waarschijnlijk niet mee om kunnen gaan.
25cl flesjesquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:37 schreef OmniRocket het volgende:
Hup Spanje.quote:
American pie genotquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:47 schreef spapaars het volgende:
Zijn de Belgen hier nu al dunne vlaaien aan het poepen?
Vermoed dat de Belgen wel eens gaan shinen nu die druk van de 'Gouden Generatie' passé is.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
Bij de Belg vinden ze dat ze aanvallend veel meer kwaliteit hebben dan Portugal.
Wel weer gelachen hoor.
Spanje zal wel weer met 1-0 winnen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel meer benieuwd naar dit dan naar Frankrijk - Marokko, dat was op voorhand al een bekeken zaak.
Kinderen op -1 net als in Belgiëquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:54 schreef spapaars het volgende:
Arme kinderen, daar in de US worden ze niet in beeld gebracht.
Het zijn Belgenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:56 schreef heywoodu het volgende:
Wel leuk om dit met Belgisch commentaar te gaan kijken, maar wat zit die kerel door de volksliederen heen te lullen![]()
Hoe moeilijk kan het zijn om "te beginnen met het Spaanse volkslied" 5 seconden eerder te zeggen?
Komt door vertraging op de lijn!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:56 schreef heywoodu het volgende:
Wel leuk om dit met Belgisch commentaar te gaan kijken, maar wat zit die kerel door de volksliederen heen te lullen![]()
Hoe moeilijk kan het zijn om "te beginnen met het Spaanse volkslied" 5 seconden eerder te zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |