wast een berg kost een beetje toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:07 schreef tjoptjop het volgende:
Speelde die Olmo voorheen niet bij het Amerikaanse vrouwenelftal?
deze was eerst met de Bruyne gemaakt... maar ik dacht dat die niet ging spelen... dus die heb ik toen weg laten halen.quote:
En de taart is cake geworden, maar hij staat in de oven en is klaar rond de start van de wedstrijdquote:Op maandag 6 juli 2026 00:50 schreef BillDauterive het volgende:
Als België wint, ga ik ook taart maken.
Mocht ie willen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:18 schreef superniger het volgende:
Is Imke Courtois ook onderdeel van Rubens harem?
Hear hearquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:20 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond staan we samen met capu en lenny achter België
Ik nietquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:20 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond staan we samen met capu en lenny achter België
Afvoeren.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:25 schreef Regilio_ het volgende:
Die GGZ-patiënt achter Perez die wel stijf van enkele pretpillen lijkt te staan, leidt heel erg af.
Haha, je ziet ook dat ze Pererz steeds minder in beeld brengen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:25 schreef Regilio_ het volgende:
Die GGZ-patiënte achter Perez die wel stijf van enkele pretpillen lijkt te staan, leidt heel erg af.
Voordat Koeman alles omgooide.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:31 schreef OmniRocket het volgende:
Wel jammer, we hadden gewoon nu lekker achterover kunnen zitten om te kijken wie we in de halve finale over de knie zouden moeten gaan leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |