Wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sorry dat ik te laat ben. Al zie ik dat niemand mij nog gemist heeft.![]()
Komt vast doordat jullie zo gespannen zijn voor de wedstrijd.![]()
![]()
De meeste Amerikanen zijn nu nog druk aan het pallets sorteren.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Juist goed, kun je daarna nog de hele dag bier drinken daar
Die minuut stilte was voor jouw afwezigheidquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
![]()
Feyenoord.quote:
Eiwtije, La chouffe, Karmeliet tripple en een Leffe blond staan in de koelkast.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welk biertje is het nu geworden voor vanavond?
Niemand roept mij ooit. Je zorgt maar dat je op tijd bent :pquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
![]()
Die Amerikanen kijken hier helemaal niet naar johquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De meeste Amerikanen zijn nu nog druk aan het pallets sorteren.
Dat doe je toch iedere keer al.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga mij niet okken anders ga ik heel recalcitrant worden vanavond.
Ik ga voor een Hertog Jan Lentebockquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eiwtije, La chouffe, Karmeliet tripple en een Leffe blond staan in de koelkast.
Maar het is zomer, dit kan mijn autisme niet aan hoorquote:
Gratis ooraids.quote:
Ze hebben geen zomerbockquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar het is zomer, dit kan mijn autisme niet aan hoor
WELquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:04 schreef Regilio_ het volgende:
@:Lenny77 je hebt mijn post NIET geliked waarin ik je mentionde.
Het is UIT
Prima biertje maat, geniet er vanquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze hebben geen zomerbock
Maar dit is wel mijn favo biertje hoor, boohhh
Allemaal sinds dombo hier is.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een herrieschopperij hier vanavond. Lauw bad.
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een alcoholisten hier zeg. Ik drink straks gewoon weer de smoothie.
Wel single barrel neem ik aanquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Bier is voor de simpele zielen. Ik schenk straks gewoon weer een Four Roses in.
Verleden keer dronk ik melk. Toen vond @GGMM mij erg saai geworden.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
Het is je vergeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
Bourbon is voor in de cola.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Bier is voor de simpele zielen. Ik schenk straks gewoon weer een Four Roses in.
Ik heb hier net thee gemaakt! Straks misschien wel één biertje.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
GGMM drinkt thee, die nemen we al helemaal niet meer serieusquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Verleden keer dronk ik melk. Toen vond @:ggmm mij erg saai geworden.
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:07 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het is je vergeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Ik gun het de Belgen gewoonquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Qua voorspellingen ben ik voor Spanje, maar ik zou het wel lachen vinden wanneer de Spanjolen het toernooi uitgegooid worden.
En dat heeft niet eens iets met 2010 te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |