quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een alcoholisten hier zeg. Ik drink straks gewoon weer de smoothie.
Wel single barrel neem ik aanquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Bier is voor de simpele zielen. Ik schenk straks gewoon weer een Four Roses in.
Verleden keer dronk ik melk. Toen vond @GGMM mij erg saai geworden.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
Het is je vergeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
Bourbon is voor in de cola.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Bier is voor de simpele zielen. Ik schenk straks gewoon weer een Four Roses in.
Ik heb hier net thee gemaakt! Straks misschien wel één biertje.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
GGMM drinkt thee, die nemen we al helemaal niet meer serieusquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Verleden keer dronk ik melk. Toen vond @:ggmm mij erg saai geworden.
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:07 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het is je vergeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Ik gun het de Belgen gewoonquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Qua voorspellingen ben ik voor Spanje, maar ik zou het wel lachen vinden wanneer de Spanjolen het toernooi uitgegooid worden.
En dat heeft niet eens iets met 2010 te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |