Barcelona speler hequote:
Hier gaat iets mis.quote:
Wat staat er op dat afvinklijstje?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
Oh en een Uitlje die was nog echt koud. Dat werd de eerste. Na het terras dan.
[ afbeelding ]
Die heb ik ook (semi-)koud staan! Is die lekker?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Die backlight matched niet echt met wat je kijkt…quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker maat. Tafel vd kringloop?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen als het een kutboek is.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gebruiken jullie ook een boek als onderzetter?
Regular!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:10 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Regulier/light/zero en welk merk!? Hè!?? Hè!?!?!???
Lees jij viltjes dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lekker maat.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:12 schreef leolinedance het volgende:
HJ in de vriezert gegooid. Weer een planning van lik mijn reet.
Gulpener Weizen hier.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:12 schreef leolinedance het volgende:
HJ in de vriezert gegooid. Weer een planning van lik mijn reet.
Valt niet tegen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heb ik ook (semi-)koud staan! Is die lekker?
Nee, ik heb hewoon de lederen onderzetters.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |